Rareori întâlnim mașini luxoase în echipare standard. Așa cum este cazul acestui BMW Seria 7. Mașina se află la vânzare pe un site de licitații din Statele Unite. Totuși, modelul este de origine europeană, din Spania mai exact. Este vorba despre un 730i E38 din 1994 și primul aspect interesant este motorul. Chiar dacă are o capacitate cilindrică de 3.0 litri, nu este vorba despre un motor cu șase cilindri în linie, după cum am fi obișnuiți în cazul unui BMW. Propulsorul în cauză este un V8 cu o putere de 215 de cai.
Adevăratele detalii fascinante ale mașinii sunt legate de dotările ei. Sau mai bine spus, de absența lor. Pentru început, motorul V8 este cuplat la o transmisie manuală în cinci trepte. Char dacă modelul este din anii 1990, la vremea aceea, limuzinele germane erau deja destul de des configurate cu transmisii automate, inclusiv modelele BMW.
Poate cutia de viteze nu este așa de surprinzătoare. Seria 7 E38 era disponibil cu o cutie manuală și pe alte motorizări.
Dar surprinzătoare sunt cu siguranță scaunele din stofă cu ajustare manuală. Tot manuală este și reglarea climatizării, iar în spatele ornamentului din lemn situat deasupra radioului, se află un casetofon.Suntem obișnuiți să vedem limuzinele europene, în special cele nemțești, pline de tehnologii și echipamente premium. Lipsa lor transformă acest exemplar într-o raritate.
Via: autoblog.com
Din pacate mai exista putine exemplare in stare buna, ma uitam acum cativa ani dupa unul, singurul aspect care nu-mi placea, fata de E39, era ca interiorul parea putin mai vechi, cu toate ca impartea mare parte din butoane, consola, ceasurile, dar la exterior arata superb si astazi.
Ambele SLK-uri si C Class-ul meu din 2002 au avut casetofon. Mercedes a oferit casetofon in versiunile de baza pana prin 2005. Oh, apropos, inclusiv maretul si exclusivistul SLR venea tot cu casetofon. Deci, se purta si la altii. E drept ca integrarea cu un telefon mobil in ziua de azi vine cu foarte multe avantaje, dar si dezavantaje. De exemplu, eu inca astept ziua in care companiile de asigurari vor primi unda verde sa verifice clientii cu ce viteza merg, prin telefoanele care le au la ei.
Volanul e foarte reusit si el. Iar exteriorul seriilor 3. 5 is 7 este impecabil pana in perioada Chris Bangle. Abia in ultimii ani pot sa spun ca imi plac din nou BMW-urile la exterior. Este foarte ciudat, ca sunt masini care sunt foarte atractive vizual, si totusi nu ma vad vreodata sa cumpar ceva de la ei. Never say never though:):):)
"Nu se mai fac masini ca odinioara" - stereotipul arhicunoscut.
Reactiile la acest articol explica clar tipologia majoritara de cititor automarket: trecut de prima tinerete, neadaptat la transformarile prezente, cu venituri nu prea mari, siguri pe ei ca ei stiu mai bine decat mucosii care vin din urma, cu argumente lipsa sau care se bat cap in cap.
"Daca ar scoate bmw un exemplar ca asta, pfoai ar rupe", si apoi iti povestesc cum si l-ar cumpara second hand.
Va deranjeaza ecranele, si vreti sa vedeti neaparat ace la vitezometru. Hazliu, comentariile si voturile banui ca le dati de pe telefoane cu rotita.
Daca era cerere erau pline masinile de ace.
Nu va impiedica nimeni sa faceti o comuninate Amish, insa propovaduiti una si faceti alta.
O consolare ar fi ca si generatia electrica de acum, va avea aceeasi retorica in momentul schimbarii tehnologiei: "Pe vremea mea erau display-uri elegante, nu telepatie ca acum" :)))
Posibil să nu fi urmărit niciodată un film mai prost ca ăsta.
Sunt sigur ca daca inginerii de la VW au decis sa monteze tamburi pe spate la ID3, este o solutie suficienta pentru destinatia masinii si modul cum va fi condusa. Probabil ca a fost si o decizie legata de costuri. Dar, ma rog, tu poate esti genul racer, ce merge cu 100 prin sate si 150 in afara. Daca e asa, ti-ar trebui discuri de Porsche si pe fata, si pe spate, asa ca te inteleg!
De vreun an ma uit sa schimb R Class-ul sotiei. Pana acum am testat un CLA si un GLC. In materie de tinuta de drum, confort, materiale si finisaje, dezamagirea e uriasa. Asta comparat cu ce exista in curtea Mercedes. De altii nu vorbesc ca n-are rost. La clasele mai mici doar incepand cu generatia noua de A Class si derivatele poate sa mai spuna ca seamana calitativ cu clasele mai mari, demne de 2021.
No, amu te-ai linistit?
In fond, conversatiile au ca scop constientizarea celorlalti ca exista o alta perspectiva decat a lor si mai putin convingerea interlocutorilor.
Cele doua tipuri de judecati una bazata pe emotie, cealalta pe ratiune trebuie sa ramana totusi in echilibru, iar explicatiile sa fie insotite de argumente din cele doua sfere. Spun asta pentru ca la o motivatie de genul "emotional", nu mai comentez, e preferinta fiecaruia.
Oricum ganditi-va cat de subiectivi suntem: acum 100 de ani, doar cei mai bogati conduceau automobile, iar pornitul/condusul/intretinerea lor e ceea ce azi ar parea tortura. Insa erau din cale afara de fericiti.
"Cas la gura" nu am, sau ma rog in sensul ca nu-s tanar. Daca e in sensul ca n-am condus seria 7 din anii 90, atunci cred ca am.
Pe logica asta, nostalgicii din anii 60 o sa-ti spuna ca habar nu ai ce inseamna masina: formele rotunjite, eleganta, liber de orice sistem de asistenta, pasiune pura.