În calitate de sponsor principal al UEFA Champions League, Nissan vrea să obțină cât mai multe beneficii de imagine. Prin urmare, japonezii și-au permis chiar să își asocieze brandul cu doi noi ambasadori din lumea fotbalului, foarte iubiți în rândul fanilor.
Este vorba despre Sergio Aguero, jucător la Manchester City, și Gareth Bale, galezul care activează pentru Real Madrid. În calitate de ambasadori Nissan, cei doi fotbaliști vor aduce Nissan mai aproape de fani și vor juca în mai multe filme de promovare ale brandului, unele dintre ele deja disponibile pe rețelele sociale.
Primul din această serie de numește Engineers of Ecitement și are rolul de a evidenția talentul jucătorilor într-un schimb de pase rapid.
Într-un alt filmuleț demonstrativ, un Nissan GT-R folosește funcția de launch control pentru a putea ține pasul cu o minge șutată de Aguero.
Tot ei au oferit un interviu în care vorbesc despre evoluția echipelor în acest nou sezon de UEFA Champions League și despre așteptările lor când vine vorba despre câștigarea trofeului.
Comentarii (0)