Fostul presedinte al Mazda Europe va conduce marca Seat
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Volkswagen l-a angajat pe fostul presedinte al marcii Mazda in Europa sa conduca marca SEAT. James Muir are 50 de ani si este originar din Marea Britanie. Muir a fost director al Mazda Europa din anul 2005 si se va alatura grupului Volkswagen in aprilie, dupa ce il va inlocui pe Erich Schmitt in decursul unei faze de tranzitie.
Directorul executiv al companiei Volkswagen, Martin Winterkorn, i-a multumit expres lui Erich Schmitt pentru munca sa. Erich Schmitt este un fost director de achizitii al companiei Audi, care a readus marca spaniola Seat pe calea profitului in anul 2007, dupa ce marca Seat inregistrase o pierdere de 160 milioane de euro in anul precedent.
Seat este una din cele mai putin profitabile marci ale grupului Volkswagen, deoarece sufera de pe urma unei imagini de marca neclare si are de a face cu o competitie stransa pe segmentul sau din partea producatorilor precum Fiat si Peugeot. Vanzarile de automobile noi din Spania au scazut invers proportional cu cresterile imobiliare din aceasta tara.
Avand in vedere ca Spania este piata principala a marcii Seat, producatorul a avut de de suferit in urma acestei scaderi a vanzarilor.Via | Reuters(inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Grupul Stellantis are în plan o investiție în valoare de 38 milioane euro pentru una din uzinele sale din Italia. Investiția are ca scop creșterea și îmbunătățirea producției de piese pentru motoare electrice. (18.03)
-
BMW a reușit să vândă în 2024 368.475 de vehicule electrice. Asta înseamnă că producătorul bavarez a vândut mai multe modele electrice în 2024 decât Mercedes-Benz și Audi împreună. (18.03)
-
Audi a anunțat că va reduce până la 7.500 de locuri de muncă în Germania până în 2029, în special în domeniile administrației și dezvoltării, cu scopul de a economisi anual 1 miliard de euro. (18.03)
-
Chinezii de la BYD vin în România: "Primele puncte de vânzare, până la finalul lunii martie"
-
Fără concesii
-
Noua Toyota C-HR+: SUV exclusiv electric cu autonomie de 600 km
-
Primul BMW Neue Klasse de serie va fi lansat în septembrie
-
Mazda confirmă anul lansării viitorului CX-5: primul model cu noul motor Skyactiv-Z
In anul 2009, cand piata auto e in mega criza, toata lumea e in mega criza - finantarile sunt tot mai greu de accesat : Seat cum isi castiga clientii ? Raspuns : ofera o gama cu ACELASI design exterior/interior, foarte scumpe, cu fiabilitate redusa si produse in Spania.
Cei de la Top Gear rad mereu de Seat inainte sa si inceapa discutia, e suficient ca e Made in Spain. Designul noului Leon (cand era el nou, prin 2005/6) mi-a placut f f mult, dar ulterior si Altea avea acelasi design frontal, si Toledo (cea mai urata masina din lume, dupa SsangYong Actyon).
Daca acest domn, ce a ridicat destul de mult Mazda in EU si-a asumat riscul de a revitaliza cumva marca Seat inseamna ca are mult curaj si eu unul ii tin pumnii .. insa cu Exeo care il poti lua SH la 1/2 din pret si e A4 direct, Ibiza care e reusita ca design insa are critici negative in toate publicatiile si Leon care s-a intinerit cu un facelift stiut doar de ei ... e cam greu sa bati Skoda si VW ce ofera modele mult mai diversificate estetic vorbind folosind platforme identice, daca ne raportam si la concurenta altor marci - e mancat !
Fara sa exagerez, nu stiu daca am vazut 10 Seat intr'o luna in Milano.
Probabil ai varsta la care nu ai facut in viata personal un drive-test real pe o sosea. Dragul tatii cate teste extreme sau ma rog teste de genul, testul elanului, testul celor 10 opriri etc etc, etc, ai vazut tu la maimutotii aia din Albion?
Un circ ieftin pentru putoi care se lasa impresionati ca astia fac un drive-test printr-un supermarket sau pe nu stiu unde le taie mintea. Eu unul nu am de gand sa fac shopping sau drifting cu masina la Mall, sau sa trec cu Fiesta prin apa, poate tampitii aia de la TopGear da.
Am urmarit cu atentie episodul cu Tesla Roadster, cum o scalda ba BBC ba cei trei infatuati de la Londra.
Iti recomand fie AMS, Turbo, GenteMotori, Autoweltmeister, emisiuni TV sau chiar rubricile de la Motors TV, mai asezate cu un format precis si la subiect.