Alături de BMW X6, SsangYong Actyon a fost printre primele SUV-uri cu alură de coupe de pe piață. Între timp, acest segment a "explodat", astfel că acest tip de vehicule a ajuns să fie o normalitate.
Desigur, acum nu mai există SsangYong, având în vedere că marca asiatică și-a schimbat numele în KG Mobility. Dar Actyon nu a dispărut din peisaj ci, mai mult, tocmai a primit o nouă generație pe piața din Coreea de Sud.
Vestea bună este că noul KG Mobility Actyon va fi disponibil și pe piețele internaționale până la finalul anului.
Revenind, noul Actyon este bazat pe arhitectura lui Torres. Are o lungime de 4.740 mm, o lățime de 1.920 mm, o înălțime de 1.680 mm, iar ampatamentul măsoară 2.680 milimetri. Altfel spus, este mai lung și mai lat decât Torres, iar ampatamentul este identic.
Trecând peste plafonul plonjat, care îi și dă această alură de SUV coupe, noul KG Mobility Actyon are o semnătură luminoasă diferită de cea a lui Torres, spoilere revizuite și, indiferent de versiunea aleasă, jantele au diametrul de 20 de inch.
Pentru interior, coreenii au pregătit două display-uri de 12.3 inch, unul pentru instrumentarul de bord digital și unul pentru sistemul multimedia.
Ambele sunt integrate într-un ansamblu curbat.Tapițeria din piele, cu model de romburi și inserții din microfibră, poate fi comandată în combinațiile de culori negru/roșu sau Camel/bej. Inserțiile pot fi din fibră de carbon sau din lemn de culoare neagră.
Oferta este completată de un sistem de iluminare ambientală, cu 32 de culori, volan teșit în partea inferioară și zonă de încărcare prin inducție pentru telefoanele mobile.
Portbagajul are un volum de încărcare de 668 de litri, sau 1.568 de litri dacă rabatezi bancheta.
Fiind bazat pe Torres, noul Actyon ascunde sub capotă un motor de 1.5 litri turbo, pe benzină, care dezvoltă 163 de cai putere și 280 Nm cuplu. Singura transmisie disponibilă este una automată cu 6 rapoarte, dar tracțiunea poate fi integrală sau doar pe puntea față.
Așa cum spuneam, noua generație Actyon va fi disponibilă și pe piețele internaționale până la finalul acestui an.
via Carscoops
Dar e trei clase peste orice gunoi Dacia.
Nu stiu daca KGM o sa reuseasca sa se reabiliteze, adica daca vor avea destui bani sa se tina pe linia de plutire. Dar ce pot spune e ca am fost la test drive cu Musso si masina e bestiala. Costa 30k pret final. Au retea de dealeri si service si tot ce trebuie si mi se pare ca dau 10 ani garantie. Concluzia e ca nimeni n-ar trebui sa mai ia Duster. Dar na, oamenii sunt cu ochelari de cal...
probabil ca e una dintre cele mai imbecile afirmatii pe care mi-a fost dat sa le citesc in ultima vreme :)))
Majoritatea iau Dacia pentru oras, Lidl, piata.
De obicei asa le si vezi, prin oras, rar pe autostrada.
Nu stiu unde ai gasit Musso la 30K, ca eu am fost la un dealer in Bucuresti unde un Torres bine echipat sare bine de 30 K - ajunge chiar la 35 K si nu dau nici un bonus/reducere. Sa nu mai zic de faptul ca angajatii stiau mai putine despre masinile lor decat stiam eu. Prin analogie e posibil ca si in service sa fie la fel.
Pe de alta parte ai dreptate, in masinile lor simti un aer de aproape premium fata de multi alti producatori europeni si sa nu uitam ca au fost si sunt producatori exclusiv de SUV uri asa ca istoria lor ii califica in ceea ce priveste priceperea la astfel de masini.
Dar revenind la subiect, cred ca acest Actyon trebuia sa aibe un motor mai mare si mai potent. Nu o sa stea prea bine nici la consum. A se vedea proprietarii de Korando/Torres cu astfel de motoare ( ei spun despre consumul mare.)
Altfel, o masina chiar frumoasa.
@Seriff: asa este, multi le iau pentru ca sa aiba o masina de care nu-ti pasa, o trantesti si o zgarii si o abuzezi cum vrei. E ieftina. Asta e singurul lor atu de fapt, si in ultima vreme au fost destul de cretini sa le scumpeasca pana cand si-au anulat acel mare avantaj incontestabil de pana acum. Acum exista o perioada de inertie dupa care lumea in Vest o sa se prinda ca nu mai merita Dacia.
@Banditos: lasa ca spui tu numai chestii inteligente, asa ca tine. Nu e cazul sa citesti imbecilitatile mele. Ramai in cretinismele tale. Multe bucurii si fericiri iti doresc! :))
Fiind un spatiu public este imposibil sa trec peste imbecilitatile tale, nenumarate in ultima vreme, pe care le-am evitat cu greu dar necesar asa cum, orice om normal la cap, evita un rht in drum. Problema e ca ma mai impiedic si e dificil sa nu comentez.
Totusi ar fi bine sa vizualizezi lista de preturi. Nu te opri la foto cu...de la....
Da, Musso poate inlocui Duster foarte bine daca iti iei SUV pentru offroad. E buna si pt mers la munca la o adica. Debitezi cretinism in forma pura fara s-o fi condus. Eu am condus-o si macar vorbesc in cunostinta de cauza.
Si 100% sunt infinit mai priceput la domeniul asta decat tine. Cam tot ce am spus si spun eu se adevereste si se poate verifica in practica. Zi de zi, tot timpul. Incepand cu "electrificarea" si terminand cu modelele pe care le consider cele mai bune idei de achizitie, din nou, motivate toate acele alegeri. ;) Sunt curios ce anume din ce spui tu se verifica macar asa, 10% :))
@ds: se vede ca te chinui tare cu formularile alea. :)) Nu te mai fortza. Intelegem ce vrei sa spui chiar daca vorbesti in modul tau obisnuit de bodega de stadion sau de autogara. E ok. E loc pentru fiecare :))))
Confunzi părerele cu recomandările. Părerile, atât timp cât sunt pertinente și nu depășesc bunul simt, sunt bine venite. Partea proastă este că ai sărit parleazul și faci recomandări fără să te recomande ceva în afară de tupeu și cunoștiinte tehnice tip spoială luată de pe tik tok și facebook. Vezi-ți lungul nasului și, mai ales, spală-te la gură. Dacă înțelegei ce vreau să zic. Nu întind pelteaua cu cei ca ține și nici nu ne tragem de brăcinari. Vrei să fii respectat, respectă!
Aaaahahahaha :)))))