China este una dintre cele mai importante pieţe auto pentru producătorii de maşini de lux datorită creşterilor consistente de vânzări, însă legislaţia cu privire la emisii afectează semnificativ strategiile constructorilor.
Planul este ca limita maximă a emisiilor să scadă în 2020 de la 161 la 117 grame de dioxid de carbon pe kilometru, iar aceasta va fi chiar mai drastică în marile oraşe ale ţării. În acest context, utilizarea unei propulsii hibride nu mai este suficientă pentru a respecta limitele de emisii, motiv pentru care oficialii Bentley admit că vor fi nevoiţi să dezvolte un model electric, deşi iniţial luau în calcul varianta unui hibrid.
"În acest moment, prima indicaţie este că un model complet electric va fi singura metodă de a ajunge în unele oraşe din China. Nu aş spune că renunţăm complet la hibrizi, dar se pare că, dacă nu ai un model electric, nici măcar hibrizii nu vor putea intra în unele oraşe din China", explică Hans Holzgartner, directorul de marketing şi produs al Bentley.Pe de altă parte, Holzgartner consideră că acest lucru nu va reprezenta o problemă pentru Bentley, întrucât gama actuală de modele se potriveşte pentru un astfel de tren de rulare.
"Cred că propulsia electrică este mult mai potrivită pentru maşini mai mari şi mai grele. Oricum, cu un model de mărirea lui Malsanne, totul ţine de cuplu. Caracteristicile condusului electric, de la cuplu până la rulajul silenţios, se potrivesc bine", a adăugat el.
Via Motor1
cam tarziu
AUTONOMiA