Ford vrea sa transforme Volvo in adversarul VW
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Desi presa internationala continua sa sustina ca Ford isi doresta sa scape de Volvo in viitorul apropiat, surse interne ale grupului american, citate de publicatia auto britanica Autocar, anunta faptul ca strategia legata de marca suedeza nu are legatura cu o eventuala vanzare.
Astfel, Ford considera ca o abordare diferita a strategiei de brand Volvo ar putea urca vanzarile de la 420.000 la 600.000 de unitati pe an. Printre nemultumirile Grupului fata de managementul companiei suedez se numara faptul ca lipsa unei strategii clare legate de produsele Volvo a facut ca vanzarile multora dintre modele sa scada ingrijorator.
In aceste conditii, Grupul-mama sustine ca strategia Volvo ar trebui sa se concentreze mai putin pe concurenta cu marcile premium germane, cum sunt BMW sau Audi, si sa scada pretentiile pentru a se bate de la egal la egal cu Volkswagen, de exemplu. Evident, acest lucru ar implica automat o scadere a calitatii si preturilor. In plus, Ford nu aduce in discutie o eventuala canibalizare a produselor in cadrul Grupului, Ford fiind recunoscut de foarte mult timp, mai ales in Europa, ca unul dintre principalii rivali ai celor de la Volkswagen.
Mai mult decat atat, Ford anunta ca viitoarele produse Volvo vor fi dezvoltate printr-o relatie mult mai stransa intre inginerii celor doua marci, considerand ca dezvoltarea independenta a crossover-ului XC60 a intarziat mult lansarea acestuia. Sefii Volvo si-au sustinut punctul de vedere in momentul lansarii proiectului, considerand ca nu au nevoie de sprijin si know-how din partea Land Rover, de exemplu, care la acea ora se afla in grupul Ford si dispunea de intreaga tehnologie necesara pentru dezvoltarea unui astfel de model.
Un alt punct care a generat nemultumiri in randul diriguitorilor Ford este faptul ca, desi Volvo este centrul dezvoltarii tehnologiei hibride a Grupului, marca nu a reusit inca sa se impuna pe piata ca un promotor al acesteia.
via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Pana la urma o sa-l praduiasca si pe Volvo pe doi bani la vreo mare firma chinezeasca sau indiana de nasturi si fermoare...Daca se gandesc ei sa vanda Mazda, care le aduce cateva sute de milioane de dolari pe an, ce sanse de pastrare are Volvo care le produce pagube de sute de milioane de dolari pe an?!?!?!