Ford vrea să-şi tripleze vânzările de SUV-uri după lansarea noilor EcoSport şi Edge

de Sebastian Toma
Joi, 09.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford vinde în Europa aproximativ 100.000 de SUV-uri pe an, dar americanii vor să tripleze această valoare după lansarea modelelor EcoSport şi Edge.

Esential 3 modele va avea gama de SUV-uri de la Ford în 2018, când aceasta ar trebui să însumeze 300.000 unităţi pe an vândute în Europa.
Ford vrea să-şi tripleze vânzările de SUV-uri în Europa până în 2018, titrează Automotive News. După cum explică Roelant de Waard, şeful departamentului de vânzări de la Ford of Europe, noile modele vor fi responsabilă de această creştere a vânzărilor, căreia i-ar putea fi asociată şi întoarcerea la profit pe piaţa de pe Bătrânul Continent. În prezent, Ford oferă un singur SUV pe piaţa din Europa, dar următorii doi ani vor aduce lansările modelelor EcoSport şi Edge în Europa, aşteptate să urce vânzările de la 100.000 unităţi pe an la 300.000 de unităţi pe an.

Cei de la Ford au trei motive pentru care vor să-şi extindă gama europeană de SUV-uri, spune de Waard. Primul vizează ambiţiile sale europene, care îi obligă pe cei de la Ford să se extindă pe toate segmentele din moment ce doresc să se lupte pentru titlul de lider al clasamentului de vânzări al acestei pieţe. Al doilea motiv al expansiunii gamei de SUV-uri de la Ford pentru Europa este imaginea mărcii americane, asociată şi cu SUV-urile, de unde şi aşteptarea din partea clienţilor ca gama să fie extinsă şi în această direcţie. Revenirea la profit este cel de-al treilea motiv pentru care Ford vrea să vândă mai multe SUV-uri în Europa, reprezentanţii producătorului american explicând că această categorie de vehicule are o marjă de profit mai mare.

Urmareste Automarket
În ceea ce priveşte revenirea pieţei din Europa la valorile din 2007, cei de la Ford consideră că acest lucru nu se va întâmpla până în 2018, dar se aşteaptă la o creştere subtilă şi treptată. Şeful departamentului de vânzări al Ford of Europe consideră că momentul cel mai potrivit de achiziţie al unui nou automobil este prezentul, deoarece reducerile actuale se vor încheia în momentul în care producătorii de automobile vor reveni la profit şi nu vor mai avea nevoie să închidă uzine pentru a rămâne pe linia de plutire.

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (4)

  • ca si Juke, Ecosport-ul e o oribilitate de masinuta.
    In plus Edge arata genial dar o sa coste peste 30.000 Euro, daca nu mai mult.

    Cum sa isi tripleze vanzarile in conditiile astea?
    7 6
  • gun cometa
    Mda... Baietii de la design au cam dat-o de gard. Masina arata dezechilibrat. E doar o parere personala, nu sariti de fund in sus :) P.S. Oricum nu-mi place Ford :P
    10 10
  • si juke este broscuta ce-a urata , cu toate astea, e arma principala a lui Nissan. Stiti, Nissan, principalul producator asiatic in Europa....

    non-conformismul (estetica uratului dupa romanii iubitori de frumos clasic) a devenit noul trend pentru o nisa de piata abordata de juke. Dar asta in Vest, in Romania ehhh, in Romania se poarta designul de acu' 20 de ani. SH. Ca e perfect. Sau nou, reimbalsamat si vandut ca design "usor de recunoscut".
    3 10
  • Imi place EcoSport si cred ca se va vinde bine in Europa.
    La noi in tara nu stiu cat de bine se va vine,pentru ca Romania e o tara primitiva,cu mentalitati primitive.
    11 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru