Ford vrea să devină „mai american” pentru clienții europeni

de Tiberiu Safta
Luni, 12.12.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Divizia europeană a mărcii Ford promite să devină „mai americană” pentru clienții Bătrânului Continent odată cu trecerea la o gamă de modele exclusiv electrice. Pentru aceasta, Ovalul Albastru introduce și un slogan nou pentru piața din Europa.

În viitorul apropiat, Ford se va retrage din segmentul mașinilor de dimensiuni mici și compacte, odată cu sfârșitul producției lui Fiesta în 2023, respectiv a lui Focus în 2025. Astfel, marca americană dorește să se reorienteze și să vândă numai crossovere, SUV-uri și vehicule utilitare odată cu retragerea celor două modele menționate anterior.

Cu aceasta, Ford promite să devină mai americană pentru clienții Bătrânului Continent, așa cum a spus-o chiar Christian Weingartner, șeful departamentului de marketing al filialei Ford Germania. Într-o declarație oferită pentru publicația Automobilwoche, Weingartner a precizat că: „Viitoarele noastre modele sunt mai americane.”

El a mai adăugat și faptul că, începând cu 2030, Ford va deveni o marcă exclusiv electrică pe continentul nostru. Pentru a facilita tranziția către viitoarele modele cu energie alternativă, Ford va avea în gamă doar modele electrice și hibride PHEV din 2026.

Odată cu acest anunț, Ford introduce și un slogan nou pentru piețele de pe continentul nostru.

Astfel, noul slogan al Ovalului Albastru este „Adventurous Spirit”, adică spirit de aventură. Potrivit Ford, noul mesaj de marketing scoate în evidență valorile americane ale libertății, aventurii și ale ieșirilor în aer liber.

Inclusiv noile modele vor primi etichete de marketing noi. De exemplu, Mustang Mach-E va fi vândut cu eticheta „Wild Performance”, Puma va avea eticheta „Urban Escape”, iar modelele Explorer și Ranger vor avea trecute sub ele mesajele „Active Adventure”, respectiv „Ultimate Outdoor.”

Ford va lansa 3 modele electrice noi până în 2024. Unul dintre acestea va fi o versiune electrică a lui Puma. Celelalte două modele cu zero emisii vor fi un crossover de dimensiuni medii, respectiv un crossover sport. Așa cum spuneam, Ford va deveni marcă electrică din 2030.

via Automotive News Europe

Comentarii (4)

  • Dupa ce, in martie, anul acesta au scos din productie Mondeo, care chiar mi-a placut, era de asteptat oarecum sa faca acest pas si pentru compacte si subcompacte, care n-au prea rupt gura targului.
    5 6
  • De parcă americanii mai sunt zeii ăia pe care îi aștepta bunicu ca să îl elibereze de comunism. În capul meu mașinile americane sunt mari și la dimensiuni și la motoare, nu le pasă de consum și impozite, e un fel de altă planetă. Poate avea sens doar dacă și-au pus în cap să ocupe Europa așa cum și-au pus în cap cu Rusia.
    5 6
  • Sa încerce sa devină japonezi in general… adică sa facă masini fiabile. Avem Mondeo SW in familie si deșii sunt in general obsedat cu întreținerea mașinii sunt prea multe componente care trebuie înlocuite la utilizare normala. Niciodată probleme grave, dar este un stres inutil. Cam singurul argument pentru pastrarea masini este spațiul care in cazul meu din când in când este esențial.
    2 4
  • Seriff
    Ford abia mai vand termice, ei viseaza electrice, faliment pe viitor scrie pe ei.
    Au scos modelele care le-au adus volume de vanzari, adica Fiesta, Focus si Mondeo, soarta Mitsubishi scrie pe ei.
    5 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru