Dacă ai fost unul dintre cei mulți care au rămas cu gura căscată la prezentarea surprinzătoare a noii generații Ford GT și ți-ai făcut planuri mărețe legate de o eventuală achiziție a supercar-ului dezvoltat de Ford în secret într-o cameră de la subsolul Centrului de Cercetare și Dezvoltare din Dearborn, avem vești interesante. Ford nu va vinde pur și simplu mașina pe principiul "primul venit, primul servit", ci va face o selecție serioasă pentru a avea încredere că viitorii posesori merită să aibă în garaj un Ford GT.
Astfel, Ford a anunțat prin vocea lui Raj Nair, directorul de produs al mărcii, că cele 250 de exemplare Ford GT care vor fi produse în primul an vor ajunge la viitorii cumpărători în urma unui proces lung de selecție care include în prima fază un chestionar online atașat unui formular prin care cei interesați se pot înscrie pe o lista preliminară de potențiali clienți.
Printre întrebările la care trebuie să răspundă cei care-și permit un Ford GT se numără și unele legate de activitatea în Social Media, de istoria achizițiilor de modele Ford sau de cât timp vor scoate pe șosea noua lor mașină în fiecare an.
"Vrem să le acordăm prioritate celor care vor avea grijă de mașină, o vor păstra și o vor conduce", spune Raj Nair, care susține că formularul complex, o premieră pentru Ford, este construit cu intenția de a "ințelege care este relația fiecărui potențial client cu marca Ford".
400.000 de dolari pentru 630 CP
Foarte interesant este faptul că între clauzele contractuale dintre Ford și viitorii cumpărători va exista una prin care aceștia se vor angaja că nu revând mașina pentru o anumită perioadă de timp, clauză care de obicei este rezervată mărcilor care vând modele în serie ultra limitată.Vă reamintim faptul că Ford GT va fi produs în doar 250 de exemplare anual timp de patru ani.
Prețul său nu a fost încă anunțat de Ford, dar presa din SUA anunță neoficial că acesta se va învârti în jurul a 400.000 de dolari, deci o etichetă apropiată de cea a unui Lamborghini Aventador. Datele tehnice dezvăluie o mașină motorizată de un V6 bi-turbo EcoBoost care dezvoltă 630 de cai putere.
Merg si imi cumpar unul cu 400.000 si il dau la unul care si-l doreste foarte mult cu 500.000 :))
Le raspund ca am avut inainte un Escort, Focus, Mondeo, Fiesta + un Galaxy si gata.
N-ai citit tot materialul: "Foarte interesant este faptul că între clauzele contractuale dintre Ford și viitorii cumpărători va exista una prin care aceștia se vor angaja că nu revând mașina pentru o anumită perioadă de timp"
dar mai important ar fi sa identifice nu numai fanii marcii ci si o anumita conduita viitoare a proprietarului. Sa ma explic: as prefera sa nu vad la volanul acestei masini:
- un babuin in slapi si prosopul in cap
- un redneck urban care freaca masina pe strazile Londrei ori din LA pe principiul: am n perechi de OO si va dau in freza cu asta
- un frate de la rasarit de noi aparut din bisnitareala cu petrolul rusesc
- un boxer ori fotbalist mare "impatimit" de supercaruri care isi trage selfiuri cu el si masina in fata nu stiu carui cazino "sa moara si dujmanii lui"
poate ca "aude" si altii ca am ajuns sa confund masinile astea cu taranii imbogatiti "sans frontieres"
bun exemplu, ford
Ar insemna ca Ford sa discrimineze impotriva unor clenti cu portofelul gros si asta ar deschide poarta unor procese legale care ar aduce o reclama negativa firmei. Legea de azi spune ca eu am banii si tu marfa si tranzactia nu poate fi oprita datorita unor motive discriminatori.
Vom vedea.
- 2 mari semne de exclamare am ; ford de 400000 dolari, si ford isi selecteaza clientela?!?!?!?!? WTF man?
Foarte interesantă și, totodată, uimitoare mentalitatea diriguitorilor lui Ford – pare că nu sunt adepții mercantilismului slinos care marchează “economia de piață”, anume că pe vânzător ȋl doare-n…de ceea ce se va ȋntâmpla cu produsul odată ce a primit banii. Trebuie să te ducă, totuși, mintea, pe tine, observator neutru, ca să ȋnțelegi esențialmente că o bijuterie pe roți ca GT are nevoie de reclamă și după ce a fost…vândută. Mai precis, de o imagine favorabilă, adică uite pe mâinile cui a ajuns cea mai reușită mașină a Ovalului Albastru (nu ȋntâmplător un supercar), deci nu-i așa că merită s-o conducă oricine iubește cu adevărat automobilismul (mai ales nota lui de exclusivitate) ? Chiar dacă, prin absurd, mașina ar ajunge să coste un milion de euro și ar sări s-o ceară un milion de doritori cu banu’ jos, sunt sigur că Ford n-ar renunța la “filtru”…Partea “proastă” este că, ȋnarmat cu o asemenea atitudine “parcă din altă lume”, n-ai cum să prinzi…podiumul (aici, ȋn lumea asta :D).
“Morala modernă constă ȋn a accepta criteriile timpului tău” (Oscar Wilde). Nu-i așa, AndreiRN?
Un NU i-ar costa enorm.
Ce o sa faca Ford daca un Asiatic pune banii jos si vrea masina?
Ce o sa faca Ford daca unul care nu vb Engleza pune banii jos si vrea masina?
Ce o sa faca Ford daca o tanara femeie vine cu banii in mana si vrea masina?
Or sa-si puna paie in cap.
Nu, nu m-au contactat.