Ford va utiliza tehnologia din filmul Avatar pentru crearea masinilor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Inginerii Ford vor utiliza tehnologia capturii de imagine pentru a crea masini mai confortabile si mult mai placute in timpul sofatului. Aceasta tehnologie a fost folosita pentru crearea filmelor ca Avatar, Lord of the Rings sau Shrek, iar Ford este singurul constructor auto care utilizeaza acest sistem.
“Ca si in filme, aplicam pe corpul uman un numar mare de senzori pentru a putea intelege interactiunea dintre om si vehicul”, a declarat Gary Strumolo, manager Ford. “Dupa ce culegem datele, creem oameni virtuali pe care ii folosim sa realizam un numar mare de teste care ne vor ajuta sa intelegem cum persoane de diferite dimenisiuni corporale interactioneaza cu diferite tipuri de masini. Este un mod eficient de a crea masinile viitorului”, a completat oficialul Ford.
Sistemul utilizat de constructorul american se numeste Human Occupant Package Simulator (HOPS) si combina softul pentru captura imaginilor cu un vehicul de teste special. “Confortul sau disconfortul sunt, in mod inerent, masuri subiective”, a declarat Nanxin Wang, seful departamentului tehnic Ford.
“O masina poate fi confortabila pentru unii in timp ce altii pot considera opusul. Provocarea noastra este sa gasim motivul pentru care oamenii se simt bine sau nu in masina si sa schimbam designul acestora”, a completat Nanxin Wang.“Inainte sa dispunem de sistemul HOPS, singura cale prin care puteam evalua designul masinilor era sa rugam oamenii sa se urce in ele si sa ne spuna cum se simt. Acest lucru ne ocupa mult timp. Acum putem grupa aceste date subiective cu masuratorile obiective realizate cu ajutorul HOPS”, a incheiat Nanxin Wang.
via | Ford
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
On-topic: programul HOPS e o idee excelenta :)
Nu cred ca exista termeni de comparatie intre aceste masini si fordurile anterioare. Masini mai proste decat ford nu prea gasesti decat la Reno, Peugeot si evident Dacia.
Eu care conduc o Laguna Concorde cu 280 000 km la bord zic ca sunt mai indreptatit sa vbesc de marca asta decat tine... si eu zic ca e masina buna! apropo , se scrie Renault, nu Reno ! M-am saturat de la tot pasul !
Nu vad care ii legatura intre faptul ca a zis ca ford e de kakao si faptul ca el poseda o alfa romeo ? Poate ma lamuresti tu.
@Ares
Daca iti iei alfa pt consum mic inseamna ca ai gresit marca. Benzinarele consume destul de mult dar si merg.
In schimb daca ai diesel depinde si ce diesel ai. Ca daca ai 2.4 multijetu de 200 de cai cam cat ai vrea sa consume ?
Referitor la intretinere nu cred ca is chiar asa scumpe. Daca stii unde sa cauti gasesti piesele la preturi ok zic eu.
Eu mi-am luat cu 550 RON kit distributie contitech + role ina. Scump ? :) (1.9 jtd )
Nu zic ca masinile lor sunt asa sau pe dincolo (cu toate ca cele mici mie mi s-au parut puturoase iar cele mari greu de manevrat) . Dar zic ca cei de la Ford sunt de kkt fiindca sunt niste mincinosi, care se lauda degeaba! nu au inventat ei roata si nici macar nu au imbuinatatit-o. Companii ca Volvo, Mercedes, ca sa nu mai spunem de englezi sau italieni, au multi ani de traditie inaintea lor in acest domeniu.
Asa ca, bai baieti de la Ford, poate ca sunteti voi cel mai vechi producator de masini, insa nu sunteti nici pe departe cei mai destepti!
@BBB ramai cu masina ta care nu e de kkt dar pun pariu ca e o nemteasca
@zgomote, trepidatii
astea sunt nimicuri. deranjant era timpul dintre apasarea acceleratiei si demaraj si consumul mare in oras. consuma 10l/100km.
Timpul ala dintre apasarea acceleratiei si demaraj se datoreaza in mare parte turbo-ului. Daca esti peste 1800 RPM cand ai apasat pedala s-a dus. Cel putin a mea asa face si logic ar fi sa faca si un tdi.
Trepidatii am si eu ca doar e tractoras nu ? Probabil doar la boxer diesel sunt ceva mai domoale vibratiile alea.
Despre consum ce pot sa zic ? Imi ia 8 in traficul din Cluj-Napoca care seamana din ce in ce mai mult cu cel din Bucuresti ( din pacate), mers semi sportiv ( semi sportiv intelegandu-se ca am momente cand ma duc batraneste si am momente cand ii dau talpa..depinde de starea de spirit).
Despre 1.9 tdci pot sa zic ca m-am invartit doar intr`o curte cu 2-3 accelerari mai puternice cu un transit (mic). E adevarat are putere si cuplu dar nu pot sa fac o comparatie deoarece am condus si putin (5 min) si a fost si demult.
Am condus si transit mare...cam o luna ...ala 1.9 cred de 90 de cai si pt cat era de mare masina (cand era goala) pot sa zic ca tragea super bine pt calutii lui. Cand o incarcai se pierdea simtitor din sprint.
Am mai condus putin Doblo 1.3 multijet care pt cilindreea aia si pt cat cara pot sa spun ca e un motor super reusit si cu un sprint super ok in limita motorului (dupa ce intra turbina bineinteles...fara turbina e mort).
Combo 1.7 di fara turbo...nu m-a impresionat cu nimic.
Fiatul Palio 1.9 D alor mei ( fara turbina...62 cp) care dupa ce ma dau jos din a mea si ma urc in ala parca merg in frana de motor cand accelerez.