Cu ocazia Salonului Auto de la Detroit, oficialii Ford au prezentat strategia companiei pe următorii 4-5 ani, în centrul atenției fiind mașinile electrice și cele hibride.
Până în 2022, constructorul american vrea să lanseze 40 de modele noi, dintre care 16 vor fi 100% electrice, iar alte 24 vor reprezenta hibrizi plug-in.
Potrivit informațiilor publicate de Carscoops, Ford vrea să ofere cel puțin o versiune hibridă pentru fiecare din SUV-urile pe care le va lansa în anii viitori.
Compania vrea să își reducă semnificativ costurile în următorii 5 ani, dorind să se concentreze pe dezvoltarea mai multor mașini electrice și hibride, în detrimentul modelelor cu combustie internă.
Investițiile totale se ridică la 11 miliarde de dolari, după ce planul inițial prevedea cheltuieli de 4.5 miliarde de dolari până în 2020. Ca punct de reper, Ford a investit, doar în 2016, peste 7 miliarde de dolari în cercetare și dezvoltare.
Via Carscoops
Maine as cumpara un FORD miniEdge EV cu:
- autonomie 500 km WLTP,
- portbagaj de cca. 400-425-450 litri,
- tractiune 4x4,
daca ar costa, cu prima de electrica de la stat scazuta: 25.000 Euro net.
Că nu sunt şofer de TIR şi nici nu vreau să conduc 18 ore că sunt calic să mă cazez o noapte la hotel.
Mai ales că o să apară încărcare rapidă 80% în 20 minute, deja poţi traversa toată UE lejer.
Marele avantaj : ZERO NOXE, producerea curentului la sursă este MAJORITAR ECO (nuclear, hidro, eoliene),
baftă furturi service, că schimb ulei, bujii, injectoare, pompe benzină, motorină, senzori ulei, carburant, distribuţie, tone se idiotenii - nu există comparaţie pentru fiabilitate
Se conduce ca un vis, nu tu stick şi ambreiaj să munceşti când conduci ca tractoristul, iar în oraş nu există comparaţie