Ford vrea să profite din plin de succesul de care se bucură motorul său Ecoboost cu trei cilindri de un litru. Distins recent cu titlul de ”Cel mai bun motor în 2012”, propulsorul pe benzină se regăseşte deja pe modelele Focus şi B-Max.
Din octombrie însă, Ford va extinde utilizarea sa şi pe alte modele din gamă, primii candidaţi fiind C-Max şi fratele său mai mare, Grand C-Max. Ca şi în cazul celorlalte modele, Ford va oferi motorul de un litru în două versiuni de putere, una de bază, de 100 de cai putere, şi una de 125 de cai putere.
Oficialii Ovalului Albastru au anunţat deja şi performanţele noului motor pe benzină alături de cele două variante ale MPV-ului. C-Max va consuma 5.1 litri/100 de kilometri şi va emite 117 g/km, în vreme ce Grand C-Max va consuma 5.2 litri/100 de km şi va emite 119 g/km.
Odată cu introducerea noii motorizări, Ford speră să revitalizeze vânzările modelului său de familie, care a înregistrat oricum un succes neaşteptat, cu 200.000 de comenzi din 2010 până în prezent.
via turbo
tinuta de drum a fost si este mai buna la focus decat la golf, fiabilitatea cel putin egala, interiorul mai bun la golf, cel putin pana la focus 2 interiorul era mai bun. Nu cunosc plasticele actuale de pe focus.
Sincer mi se pare cam deplasat motorul de 1.0 pe grand-cmax, fie el si cu 125cp, dar daca e pt buget facem o exceptie.
Observ ca incet cei de la Ford vor sa scape de motoarele aspirate, deja acest 1.0 i-a luat locul lui 1.6 aspirat, 1.6 turbo a inlocuit 2.0. Felicitari lor. Prin aceste schimbari dau dovada cel putin ca fac investitii si mai ales de atentia pt clienti.