Ford Europa, divizia europeană a mărcii americane, a anunțat oficial că va elimina aproximativ 3800 de locuri de muncă pe Bătrânul Continent în următorii 3 ani. Această decizie aparent controversată face parte dintr-un nou plan de reorganizare a mărcii pe piața europeană.
Conform planului, Ford dorește să-și restructureze afacerile din Europa prin crearea unei structuri de costuri mai suple și mai competitive pe plan european. Astfel, circa 2300 de locuri de muncă vor dispărea în Germania, în special la uzinele din Koln și Aachen. Între timp, Ford va elimina alte 1300 de locuri de muncă în Marea Britanie, iar alte 200 de posturi vor fi și ele eliminate pe restul continentului.
Eliminarea acestor locuri de muncă le va permite celor de la Ford să se concentreze și mai mult asupra tranziției către o gamă de modele electrice. Într-un comunicat oficial, Ford spune că noul plan va permite „un viitor pentru companie în Europa definit printr-o nouă gamă de vehicule emblematice inspirate din moștenirea americană a Ford și diferențiate prin software și servicii. Strategia de a oferi o flotă complet electrică în Europa până în 2035 rămâne neschimbată.”
Mai mult, Martin Sander, șeful diviziei europene de vehicule electrice și directorul Ford Germania, a declarat: „Este necesară o activitate semnificativ mai scăzută la actualele sisteme de propulsie faţă de cele folosite la motoarele pe combustie. Ne îndreptăm spre o lume cu mai puţine platforme globale, unde este necesară mai puţină muncă pe segmentul de inginerie. De aceea trebuie să facem ajustări.”
Ovalul Albastru se pregătește să lanseze un nou model electric în Europa, în acest an. Printr-un parteneriat încheiat cu Volkswagen, noul model va fi bazat pe platforma MEB și va fi produs la uzina din Koln. Alături de asta, Ford dorește să introducă și o platformă nouă, care ar urma să fie produsă în Spania, la uzina din Valencia.
via Ford
Soluţiile ?
Copy paste a ce face Tesla.
Deja au anunţat închiderea relaţiei cu orice dealeri care nu acceptă o nouă "modalitate de lucru" , în care Ford să vândă pe site direct iar clientul să le ridice la preţul de pe site, aşa Ford "furând" profitul dealerilor care se vor mulţumi doar ce plata reviziilor.
Apoi cine nu acceptă să vândă şi maşini full electrice este eliminat din reţea şi nu va mai vinde nimic.
Apoi dau afară iar mulţi ingineri pentru a cumpăra soluţii integrate, etc
Când minţi, minţi, cu adevărul în faţă.... e grele...
Faliment scrie pe ele.
Tesla semi încarcă de la giga charger 800kw !!
Mercedes truck electric e pe la sub jumătate...
Dar restul greii diesel truck americani NU au nicio ofertă full electrică !
Partea interesantă că numai Pepsi are deja, pe lângă cele livrate, comandă de... SUTE de semi truck Tesla.... iar în coadă la Pepsi sunt foarte multe alte mari companii americane.
o sumedenie de frustrari vad la tine....Sunt identice cu cele regasite si la alti constructori. Presupun ca toate le-ai trait pe propria piele sau sunt ale unui cunoscut care cunoaste pe cineva a carui prieten are un verisor, cumnat cu sora unui amic.....
Deștepții învață din greșelile altora. Trebuie să fie cumnații unui amic? Chiar îți trebuie niște proști în anturaj?
in statistica generala, da, e o realitate ca ford sau fiat stau mai prost decat altele, ca doar de asta au si aparut vorbele alea de duh cu ford=fix or repair daily sau fiat=fix it again tony.
japonezii sunt celebri pentru fiabilitate si calitate. dar uite ca eu cunosc si posesori de toyota sau honda (fara gluma.... un verisor de grad 2 de-al sotiei, cu care ne mai vedem ocazional, conduce un civic), care chiar daca sunt per total foarte multumiti de masinile lor, tot mai gasesc cate ceva de comentat sau vreo nemultumire pe care sa o impartaseasca cu primul partener de dialog dispus sa-i asculte.