Ford va dubla numarul de angajati la Craiova
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Comisia de privatizare a constatat ca documentele depuse de Ford corespund cerintelor, astfel ca joi au inceput negocierile cu grupul american pentru vanzarea fostei uzine Daewoo de la Craiova.
Gigantul american, al treilea producator auto la nivel mondial, s-a angajat la investiii directe de 675 milioane euro.
"Comisia de privatizare de la Automobile Craiova, constatand ca documentele de participare ale Ford corespund cu cerintele, a procedat la deschiderea ofertei. Angajamentele firmei Ford pentru fabrica de la Craiova sunt urmatoarele: productie de 300.000 de autovehicule pe an dupa 2011; 300.000 de motoare de autovehicule concept nou pe an tot din 2011 si investitii directe de 675 milioane de euro ceea ce duce la cheltuieli directe in Romania de peste un miliard de euro. Compania Ford este de acord sa ajunga la un grad de integrare de 60% si la fabrica de la Craiova se va dubla numarul angajatilor, pana la 7.000-9.000", a declarat pentru Mediafax, ministrul pentru relatia cu Parlamentul, Mihai Voicu.
Presedintele Comisiei de privatizare, secretarul de stat in Ministerul Economiei si Finantelor Sebastian Vladescu, a precizat ca oferta financiara nu a fost deschisa intrucat partile au considerat ca aceasta nu este relevanta in stadiul actual al negocierilor.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Am avut in ocazia sa fac multi km cu modelele Scorpio, Mondeo 1 facelift, Focus 2, Fiesta (ultimul model) si chiar Transit si ma declar super-multumit de aceste masini, la fel ca si de calitatea Ford in general, chiar sunt putin "gelos" pe sotia mea care conduce o Fiesta diesel!!!
Pentru Romania este un lucru foarte bun venirea lui Ford.
Sunt curioasa ce modele se vor asambla in Ro si care va fi politica de preturi si livrari pentru tara noastra, in raport cu ceea ce ofera Ford la momentul actual.
Una peste alta sper ca preluarea uzinei de la Craiova de catre Ford sa fie cea mai buna solutie, si sa se realizeze cele dorite de statul raman si promise de Ford.
Mai cititi , documentati-va nu povestiti din auzite !
Venirea lui Ford la Craiova mi se pare o chestie beton. Ai Renault si Ford, deci ai de unde alege. Ford trebuie sa exporte pe piata europeana masiv in urmatorii ani, pt ca are cerere mare. Daca nu ar fi masini bune, logic ca nu ar avea cautare in Europa cel putin. Nu uitati ca Ford ofera 4 ani garantie la motor fara limita de km.
Ar mai fi ceva. Am tot auzit ca Fiesta se va produce la Craiova si va concura Loganul. Totusi asta e masina oarecum de generatie veche, avand in vedere ca cei de la Ford vor sa rebranduiasca numele, deci implicit se va renunta curand la numele de Fiesta, iar modelul nou va aparea pe piata in 2008.
Dar nu pricep o chestie. Oare de ce Ford nu fabrica la Craiova vechiul Ford Escort, atat in varianta cu hayon cat si break, ca sa concureze Loganul. Cu toate ca nu se mai produc de ceva timp.....scuzati-ma.....designul lor inca e beton si da clasa Loganului (parerea mea). Cu modelul asta undeva la 7500-10 000 EUR, ar sparge piata.
Iar Fiesta e cam o masinutza asa....cam ca pentru tinere papusele sau doamne....cat sa-si arunce in portbagaj portofelul si gentutza.
Servus!