Ford a publicat primele fotografii cu viitoarele Transit Connect și Transit Courier facelift. Așa cum este și normal, oficialii Ovalului Albastru au oferit și o serie de informații cu privire la noile versiuni.
Din punct de vedere estetic, atât Transit Connect, cât și Transit Courier adoptă zona frontală regăsită deja pe Transit Custom facelift. Clienții vor descoperi o grilă revizuită, blocuri optice îmbunătățite (Xenon și lumini de zi cu LED) și un spoiler frontal retușat.
Pentru interior, Ford a pregătit materiale mai bune și un panou de instrumente modificat. Zona centrală integrează acum un ecran tactil cu o diagonală de 6 inch. Sistemul de infotainment Sync 3 a fost preluat din gamă și promite ușurință în utilizare. Apple CarPlay sau Android Auto sunt compatibile cu pachetul oferit de Ford.
Sub capotă, Ford Transit Connect poate fi comandat fie cu motorul diesel de 1.5 litri EcoBlue, fie cu unitatea pe benzină 1.0 EcoBoost. Aceasta din urmă are și un sistem de dezactivare a unui cilindru.
Standard, motorizările sunt cuplate la o cutie manuală, dar opțional, clienții care merg pe serviciile motorului diesel pot comanda o transmisie automată cu opt rapoarte.Ford Transit Courier va putea fi comandat cu dieselul 1.5 TDCi sau cu motorul pe benzină de 1.0 litri EcoBoost. Indiferent de alegerea făcută, Transit Courier va fi oferit doar cu transmisii manuale cu șase rapoarte. Pentru moment, Ford nu a oferit alte detalii despre motorizările disponibile pe Transit Connect facelift și Transit Courier facelift.
Varianta revizuită a lui Transit Connect va putea fi comandată și într-o versiune cu ampatament mărit. Trei tipuri de caroserii sunt disponibile (van, kombi, double-cab-in-van), iar capacitatea maximă de încărcare este cuprinsă între 520 și 890 de kilograme. În cazul lui Transit Courier facelift, valoarea variază între 500 și 590 de kilograme.
Gama de sisteme de siguranță integrează un limitator de viteză inteligent, o versiune îmbunătățită a sistemului de asistență pre-coliziune cu detectare a pietonilor, un sistem de stabilizare la curenții laterali de aer și Active Park Assist.
....iar la Courier, in varianta cu discpaly touch, exista o zona sub display cam "goala". Nu prea arata bine. In rest, jos palaria pentru cum arata si cum se misca aceste autoutilitare.
Tourneo este denumirea pentru modelele omologate ca turisme. Transit este denumirea pentru cele omologate ca utiilitare. Este posibil sa vezi un Transit Custom cu geamuri laterale. Este, de fapt, varianta Kombi a utilitarei Transit, adica acea varianta si pentru persoane si pentru marfa (cu conditia sa aiba geamuri pe toata lungimea masinii).
Mai exista si varianta Double Cab in Van (DCiV) adica utilitara care are si bancheta pentru pasageri, geamuri in dreptul banchetei dar compartimentul de marfa este inchis in totalitate (fara geamuri laterale dar cu perete despartitor).
De retinut: Tourneo este varianta "turism", se adreseaza transportului de persoane si are o finisare interioara mai "elaborata" (fara prea mult metal expus vederii).