Ford transformă 500 de showroom-uri europene în Ford Store, după modelul Apple. România va fi pe listă

de Mircea Meșter
Luni, 18.08.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Experienţa pe care clienţii Ford o au în showroom-urile Ford se va schimba din 2015, atunci când 500 de dealership-uri se vor transforma în Ford Store, magazine care vor introduce şi linia de echipare premium denumită Vignale.

Un Ford Store va fi un loc în care brandul Ford se va exprima la cele mai înalte standarde ale sale. Pentru mine, o astfel de experienţă trece dincolo de produs. Apple sau Nespresso sunt branduri care pun experienţa clientului pe primul plan.

Gaetano Thorel
Vicepreşedinte Marketing Ford of Europe
După ce Apple a transformat complet experienţa pe care clienţii o au într-un magazin propriu inventând celebrele Apple Store, exemplul fiind urmat în lumea auto de Tesla, companie ale cărei showroom-uri sunt de fapt magazine de tip boutique în care interacţiunea cu brandul diferă foarte mult de ceea ce se întâmplă la un dealer convenţional, un alt mare constructor va face pasul spre acest tip de magazine. Este vorba de Ford, care în cursul anului 2015 va transforma în Europa 500 dintre cele mai bune showroom-uri proprii în Ford Store, spaţii neconvenţionale în care clienţii vor interacţiona diferit cu maşinile şi cu oamenii de vânzări.

Ford Store introduce linia premium de echipare Vignale

Transformarea celor 500 de dealership-uri face parte dintr-un plan extins în care circa 2000 de puncte de vânzare vor fi redesenate şi reconstruite pentru a se alinia la noile standarde ale mărcii. Conform vicepreşedintelui de marketing al diviziei europene Ford, Gaetano Thorel, noile Ford Store se vor deschide mai ales în Europa de Vest, iar lansarea lor va coincide cu cea a liniei de top Vignale, care reprezintă versiuni premium ale modelelor deja existente în gama Ford.

Potenţialul liniei de echipare Vignale a fost deja prezentat de Ford în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt de anul trecut. Compania promite o experienţă premium pe modelele sale deja consacrate, primul dintre acestea fiind noul Mondeo.

În cadrul noilor Ford Store vor exista aşa-numitele Vignale Lounge, zone speciale în care clienţii vor fi atraşi în povestea premium pe care Ford doreşte s-o expună începând de anul viitor. "Nu vor exista uşi pentru a ajunge în zona Vignale, este pur şi simplu o zonă deschisă şi accesibilă, în linie cu ADN-ul mărcii noastre.", spune oficialul Ford.

Mobilierul din Vignale Lounge se va potrivi perfect cu ideea produsului lângă care este aşezat. Linia Vignale va fi disponibilă exclusiv în Ford Store.

Dacă versiunile Vignale ale noilor Mondeo şi S-Max au fost deja confirmate prin concepte dedicate, următoarele modele care vor primi trataţia Vignale sunt încă secrete. Conform celor de la Ford, clienţii care vor opta pentru linia Vignale vor beneficia de servicii suplimentare gratuite, cum ar fi spălarea gratuită a maşinii sau transport gratuit pentru maşini atunci când acestea trebuie să treacă prin revizii sau service.

România nu va lipsi de pe harta Ford Store

Esential 500 de showroom-uri Ford din Europa se vor transforma în Ford Store. Cele mai multe dintre acestea se află în Europa Occidentală.

Deşi nu există încă planuri clare legate de oraşele şi de dealership-urile care se vor transforma în Ford Store începând din 2015, Automarket a aflat că România se va afla pe lista ţărilor în care clienţii vor putea face cunoştinţă cu Ford dintr-o perspectivă diferită decât au făcut-o până atunci. Astfel, Bucureştiul va primi în mod sigur cel puţin un astfel de centru de excelenţă Ford, numărul total al reprezentanţelor Ford Store nefiind încă public.

Comentarii (3)

  • Ideea e interesanta insa ceea ce ma nedumereste pe mine e noua gama Vignale. Din cate vad, e exact ce era pe vremuri Mercury ca marca - modele foarte asemanatoare insa cu un plus de dotari, finisari mai bune etc -. Se va situa sub Lincoln asta e clar. In Europa, Ford incearca marea cu degetul cu gama respectiva, cum o face Citroen cu DS sau cum a facut-o Renault in trecut cu Avantime si Vel Satis. Greu de crezut ca vor avea succes comercial si vor putea concura cu tripleta germana.
    8 1
  • Mcneil
    Si totusi,o masina nu e un telefon mobil....
    6 5
  • sunt curios cati dintre noi am fi inteles ceva din articolul asta in 1989. :))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru