Gama de tehnologii Econetic oferită alături de această motorizare şi Tourneo Connect include sistem Auto Start-Stop, sistem de control activ al grilei faţă şi sistem de încărcare regenerativă. Practic, Ford a pus la bătaie toate tehnologiile din gama Econetic pentru a oferi un consum cât mai redus în compania acestei motorizări pe care reprezentanţii mărcii o descriu drept ”o potrivire perfectă pentru un model flexibil destinat familiilor, datorită performanţelor excelente şi a costurilor reduse la pompa de carburant”, după cum explică Stephen Lesh,.
Clienţii lui Tourneo Connect au la dispoziţie şi alte motorizări, existând în ofertă şi un TDCi Duratorq de 1.6 litri, care oferă un consum de 4.6 litri la sută şi are emisii de CO2 de 120 grame pe kilometru, precum şi un 1.6 EcoBoost de 150 CP. Ambele motorare sunt disponibile în compania transmisiilor manuale sau automate cu şase trepte. Modelul va fi comercializat şi pe piaţa din Statele Unite ale Americii.Via Ford
dezgustator
Ati mers cu o masina echipata cu motorul respectiv ?
Cum au pus 1.4 122 cai pe pasat de ce nu at pune pe mondeo un motor de 125 cai ?
Specialisti lui peste !
Evident ca o utilitara cu motor pe benzina nu e o alegere pentru cei care fac 50,000 Km pe an, dar pentru cei care fac foarte putini Km, e o alegere mai buna decat un diesel. In plus, exista orase (ex Atena), unde ai anumite restrictii pentru masinile diesel. Acolo toate dubele sunt benzina. Deci Connect 1.0 EcoBoost e o alegere ideala.
nu imi e clar cit loc e intre scaune. cred ca putintel si un drum mai lung poate fi incomfortabil de nu chiar deranjant pt. ocupantii respectivi.
cit despre motor ... as merge pe motoarele de 1.6 ... ala de 1.0 ... nu cred ca are un cuplu suficient sa miste masina suficient de bine (mai ales sa fie cu 7 persoane si bagajele aferente !!!) ... ma gindesc mai ales la cei din zonele de deal/munte unde ai de-aface cu inclinatii de ~ 7-10% sau chiar mai mari.
in fine, de-o vor aduce si prin america de nord, sint convins ca nu vor pune motorul de 1.0 ... pt astia e - vorba aia - jumatate dintr-un V6 ca si configuratie, cit despre cilindree ... mai putin decit 30% ...
oricum, cine-l ia, nu va face concurs, dar poate fi deranjant pt ceilalti participanti la trafic care "se vor sui pe el" din pricina acceleratiei mai slabe.
personal le doresc succes !
drumuri bune s-aveti, cu sau fara modelul asta !
Nu stiu cum se simte motorasul de 1 litru pe utilitara dar stiu ca pe Fiesta se simte exceptional si l-as alege oricand in locul unui diesel.
Acum serios vorbind, lasati zvonurile sau ideile preconcepute si cititi despre tehnologia rezistentei materialelor care intra in componenta noilor motoare cu cilindree redusa (Renault, VW, Ford, Fiat sau oricare...BMW in curand) si despre cata cercetare se face pe tema asta, ca sa intelegem si de ce e un pic mai scump, dar si preferabil un 1.0 turbo decat vechiul 1.6 aspirat. O sursa ar fi www.enginetechnologyinternational.com (daca nici astia nu mai stiu ce vorbesc, atunci....).
Orice dubiu legat de rezistenta si fiabilitate nu isi are rostul. Chiar si eu eram putin sceptic, dand oarece credit ideii cum ca fortele mecanice care actioneaza asupra unor componente mai mici si cu frecventa mai ridicata duc la o uzura prematura, dar dupa ce m-am informat mai in amanunt, nu mai am absolut nicio grija, pur si simplu acolo se explica cum si de ce este mult mai rezistent la uzura un astfel de motor mic supraalimentat decat vechile motoare clasice (bune la vremea lor) datorita materialelor extrem de rezistente pe care le inglobeaza. Era si timpul ca mult trambitatul progres sa-si faca loc si la motoare si transmisii, care cazusera pe plan secund dupa ce in ultimii ani toata atentia se concentrase pe siguranta, gadget-uri si design.
Si informandu-ma, am mai invatat inca ceva, pt mine: ca ancorarea in idei preconcepute si refuzul sau teama de a cerceta si intelege lucrurile noi dauneaza grav perceptiei realitatii. Fara nicio grija sau urma de indoiala eu optez pentru un motor de generatie downsize in locul unuia clasic, asta cu siguranta, indiferent de producator.