Ford Tourneo Connect va fi oferit şi în compania motorului 1.0 EcoBoost

de Sebastian Toma
Miercuri, 03.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a anunţat că va oferi noul Tourneo Connect şi în compania motorizării 1.0 EcoBoost, versiunea de 100 CP. Aceasta oferă un consum mediu de 5.6 litri la sută.

Motorul 1.0 EcoBoost este o potrivire perfectă pentru un model flexibil destinat familiilor, datorită performanţelor excelente şi a costurilor reduse la pompa de carburant

Stephen Lesh
şeful programului Tourneo Connect
Ford Tourneo Connect, utilitara de segment B a mărcii americane, va primi încă o motorizare în gamă. Vorbim despre titratul 1.0 EcoBoost, în versiunea de 100 CP. Anunţul lansării acestei motorizări vine înainte de lansarea efectivă a modelului pe piaţă, aceasta fiind programată pentru a doua jumătate a anului curent. Împreună cu noua motorizare, Tourneo Connect obţine un consum mediu de 5.6 litri la sută, graţie tehnologiilor Econetic alături de care este oferit standard.

Gama de tehnologii Econetic oferită alături de această motorizare şi Tourneo Connect include sistem Auto Start-Stop, sistem de control activ al grilei faţă şi sistem de încărcare regenerativă. Practic, Ford a pus la bătaie toate tehnologiile din gama Econetic pentru a oferi un consum cât mai redus în compania acestei motorizări pe care reprezentanţii mărcii o descriu drept ”o potrivire perfectă pentru un model flexibil destinat familiilor, datorită performanţelor excelente şi a costurilor reduse la pompa de carburant”, după cum explică Stephen Lesh,.

Urmareste Automarket
Clienţii lui Tourneo Connect au la dispoziţie şi alte motorizări, existând în ofertă şi un TDCi Duratorq de 1.6 litri, care oferă un consum de 4.6 litri la sută şi are emisii de CO2 de 120 grame pe kilometru, precum şi un 1.6 EcoBoost de 150 CP.
Ambele motorare sunt disponibile în compania transmisiilor manuale sau automate cu şase trepte. Modelul va fi comercializat şi pe piaţa din Statele Unite ale Americii.

Via Ford

Comentarii (10)

  • Daca nu-l pun pe Transit n-au facut nimic !
    28 1
  • consumul ar trebui testat si cand cele 7 locuri sunt ocupate...de ce? simplu benzina avand un cuplu mai slab ca dieselul ...in momentul cresterii sarcinii turatia creste mult....si asta se simte....deci,nu stiu daca consumul ala-i chiar asa.in rest masina-i ok....mai ales interiorul.
    8 1
  • Mondeo 1.0 Ecoboost? probabil pe viitor
    dezgustator
    8 10
  • Cand va aud ..mor
    Ati mers cu o masina echipata cu motorul respectiv ?
    Cum au pus 1.4 122 cai pe pasat de ce nu at pune pe mondeo un motor de 125 cai ?
    Specialisti lui peste !
    21 6
  • Razvan
    Focus 1.0 EcoBoost 125 CP e mult mai nervos decat Focus 1.6 Ti-VCT 125 CP. Motorul 1.6 125 CP a fost disponibil pe Mondeo pana de curand. Nu vad de ce 1.0 EcoBoost cu 125 CP, sau cu mai multi cai nu ar merge pe Mondeo. E un motor de baza, nu se astepta nimeni la comportament sportiv de la masina asta. Dar cum Romania e o tara de fini cunoscatori, sunt o gramada care stiu exact cum se va comporta masina, cat de fiabila va fi, cat va consuma. Stiu chiar mai bine decat inginerii care au proiectat masina.
    Evident ca o utilitara cu motor pe benzina nu e o alegere pentru cei care fac 50,000 Km pe an, dar pentru cei care fac foarte putini Km, e o alegere mai buna decat un diesel. In plus, exista orase (ex Atena), unde ai anumite restrictii pentru masinile diesel. Acolo toate dubele sunt benzina. Deci Connect 1.0 EcoBoost e o alegere ideala.
    14 3
  • ma tot uit la masinuta asta ... seamana la format cu kia soul ... dar e mai lunga si garda la sol mai joasa.

    nu imi e clar cit loc e intre scaune. cred ca putintel si un drum mai lung poate fi incomfortabil de nu chiar deranjant pt. ocupantii respectivi.

    cit despre motor ... as merge pe motoarele de 1.6 ... ala de 1.0 ... nu cred ca are un cuplu suficient sa miste masina suficient de bine (mai ales sa fie cu 7 persoane si bagajele aferente !!!) ... ma gindesc mai ales la cei din zonele de deal/munte unde ai de-aface cu inclinatii de ~ 7-10% sau chiar mai mari.

    in fine, de-o vor aduce si prin america de nord, sint convins ca nu vor pune motorul de 1.0 ... pt astia e - vorba aia - jumatate dintr-un V6 ca si configuratie, cit despre cilindree ... mai putin decit 30% ...

    oricum, cine-l ia, nu va face concurs, dar poate fi deranjant pt ceilalti participanti la trafic care "se vor sui pe el" din pricina acceleratiei mai slabe.

    personal le doresc succes !
    drumuri bune s-aveti, cu sau fara modelul asta !
    4 0
  • Vasilica
    Stiu de la un mecanic ca sunt multe chemari in service la masini cu motorul asta dar nu recunosc cei de la ford , nu stiu cum au castigat motorul anului consecutiv . La motorul anului trebuia sa fie motoarele noi noute de la "japoneji", alea aspirate si foarte performante, mai ales fiabile.
    12 8
  • Pentru varianta furgon au aparut deja preturile. Si, intr-adevar, chiar si varianta de marfa poate fi comandata cu motorul de 1 litru. Diferenta de pret intre 1.0 Ecoboost si 1.6 TDCi este de doar 300 euro, asa ca alegerea unei motorizari se va face mai mult in functie de costueile se exploatare preconizate decat in functie de pretul de achizitie.

    Nu stiu cum se simte motorasul de 1 litru pe utilitara dar stiu ca pe Fiesta se simte exceptional si l-as alege oricand in locul unui diesel.
    4 0
  • @Vasilica e simpatic foc, pacat ca i s-a sters comentariul. Sper ca mai stim de gluma pe aici ... inca

    Acum serios vorbind, lasati zvonurile sau ideile preconcepute si cititi despre tehnologia rezistentei materialelor care intra in componenta noilor motoare cu cilindree redusa (Renault, VW, Ford, Fiat sau oricare...BMW in curand) si despre cata cercetare se face pe tema asta, ca sa intelegem si de ce e un pic mai scump, dar si preferabil un 1.0 turbo decat vechiul 1.6 aspirat. O sursa ar fi www.enginetechnologyinternational.com (daca nici astia nu mai stiu ce vorbesc, atunci....).

    Orice dubiu legat de rezistenta si fiabilitate nu isi are rostul. Chiar si eu eram putin sceptic, dand oarece credit ideii cum ca fortele mecanice care actioneaza asupra unor componente mai mici si cu frecventa mai ridicata duc la o uzura prematura, dar dupa ce m-am informat mai in amanunt, nu mai am absolut nicio grija, pur si simplu acolo se explica cum si de ce este mult mai rezistent la uzura un astfel de motor mic supraalimentat decat vechile motoare clasice (bune la vremea lor) datorita materialelor extrem de rezistente pe care le inglobeaza. Era si timpul ca mult trambitatul progres sa-si faca loc si la motoare si transmisii, care cazusera pe plan secund dupa ce in ultimii ani toata atentia se concentrase pe siguranta, gadget-uri si design.

    Si informandu-ma, am mai invatat inca ceva, pt mine: ca ancorarea in idei preconcepute si refuzul sau teama de a cerceta si intelege lucrurile noi dauneaza grav perceptiei realitatii. Fara nicio grija sau urma de indoiala eu optez pentru un motor de generatie downsize in locul unuia clasic, asta cu siguranta, indiferent de producator.
    14 0
  • Erata: nu i s-a sters comentariul lui Vasilica, din fericire. M-am uitat eu aiurea si am postat initial, din greseala, la alt articol.
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru