Ford are speranţe mari pentru Vignale, noua sa echipare premium, aşteptată să debuteze în primăvara lui 2015, pe noua generaţie Mondeo. Constructorul american va extinde apoi prezenţa sa şi pe S-Max şi, cel mai probabil, Focus.
Dacă vânzările merg bine şi există cerere, Barb Samardzich, şefa Ford Europa, nu exclude posibilitatea transformării liniei premium Vignale într-un sub-brand, urmând exemplul celor de la Citroen, care au lansat marca DS şi acum au suficiente modele la vânzare.
Pentru cei care au uitat, linia Vignale nu reprezintă doar o serie de materiale premium în habitaclu şi o listă lungă de dotări. Cei care vor alege un Mondeo Vignale vor beneficia de un consultant unic, dedicat lor, care va asigura interacţiunea cu dealerul. În plus, showroom-urile actuale Ford vor fi redecorate pentru a crea o zonă exclusivistă, dedicată doar clienţilor Vignale.
Mai multe surse au vorbit chiar despre folosirea pe piaţa din Europa a unor modele Lincoln, brandul premium aflat sub umbrela Ford în Statele Unite, însă această informaţie nu a fost confirmată. Mai mult, Lincoln este, momentan, într-un proces de schimbare a gamei, Ford urmând să investească 3 miliarde de dolari pentru platforme şi modele noi.Primele rezultate vor apărea însă abia peste 5 ani, când şi divizia Vignale va confirma sau infirma aşteptările oficialilor. Aşadar, nu sunt şanse să vedem un model Lincoln în Europa.
via autocar
Comentarii (0)