Ford şi Samsung au dezvelit primul fruct al colaborării pe care au semnat-o anterior, în cadrul căreia lucrează la dezvoltarea unui nou tip de acumulator auto. Până la lansarea bateriei auto care să elimine definitiv de pe piaţă acumulatorii cu plumb, Ford şi Samsung au prezentat un sistem de două baterii pentru un automobil care să fie montat pe vehiculele care nu au un sistem de propulsie hibrid, dar care vor beneficia de sistem de frânare regenerativă. Practic, Ford şi Samsung au legat o baterie litiu-ion de un acumulator standard cu plumb pentru a forma un suport eficient al unui sistem micro-hibrid, care nu integrează un motor electric, dar este proiectat să ajute la reducerea semnificativă a consumului de carburant prin reducerea consumului de curent electric la bordul unui automobil.
Ford a dezvelit prototipul care pregăteşte viitoarele tehnologii de conducere autonomă
Noul sistem de baterii promite să aducă economii sporite de carburant pentru modelele Ford care îl vor folosi. Acesta susţine atât sistemul Start-Stop al unui automobil non-hibrid, cât şi sistemul de regenerare a energiei cinetice pierdute la frânare.
Americanii de la Ford nu au detaliat principiul de funcţionare al noului lor sistem, dar putem presupune că foloseşte acumulatorul litiu-ion datorită capacităţii sale de a avea o viaţă mai lungă, cu mai multe cicluri de încărcare. Acest acumulator este folosit, probabil, pentru a susţine sistemul electric al vehiculului în momentele în care motorul este oprit, iar sistemul de frânare regenerativ îl încarcă pentru următoarea folosire.Ford anunţă un sistem de conducere semi-autonom
Via WCF | Ford
Comentarii (1)