Tuner-ul american Shelby a lansat o versiune modificată și mai puternică a lui Ford F-150 Raptor. Față de versiunea de serie normală, noul pachet Shelby aduce câteva modificări tehnice și echipamente în plus.
Printre cele mai importante modificări aduse la exterior se numără jantele, care măsoară 18 inch și sunt încălțate cu anvelope de teren de la BFGoodrich ce măsoară 37 de inch. Pentru a acomoda anvelopele noi, garda la sol a fost ridicată cu ajutorul unui kit provenit de la BDS Suspension.
Bara din față este confecționată din oțel și în care este încorporată și o bandă de lumini LED auxiliare. Capota a fost modificată, fiind prezente mai multe prize de aer pentru motor.
Modificările se continuă și în lateral, acolo unde sunt montate praguri electrice și retractabile, inscripționate cu numele Shelby. În compartimentul de încărcare sunt prezente două roți de rezervă, iar în partea din spate a plafonului este montată încă o bandă de lumini auxiliare LED.
În habitaclu, schimbările nu sunt la fel de mari, însă tapițeria scaunelor este brodată cu textul Shelby Raptor Baja.
Tot la interior se mai pot observa finisaje din fibră de carbon, covoare speciale, o plăcuță cu numele și numărul mașinii și pedale din aluminiu.Sub capotă se află un motor V6 EcoBoost twin-turbo, de 3.5 litri, preluat de pe un F-150 Raptor standard. Câteva modificări au fost realizate, printre care un intercooler nou și un sistem de admisie nou, cu un filtru ce permite un flux mai mare al aerului.
De asemena, a fost montat și un scut de protecție împotriva temperaturilor ridicate. Astfel, motorul modificat dezvoltă 525 de cai putere și un cuplu de 826 Nm. Prin comparație, propulsorul unui F-150 Raptor nemodificat dezvoltă 450 de cai putere și un cuplu de 691 Nm.
Noul Shelby Ford F-150 Raptor va fi produs în serie limitată și, probabil, va fi disponibil numai pe piața din SUA. Prețul de pornire pentru această mașină este de 124.820 de dolari, echivalentul a peste 110.000 de euro.
via Carscoops
Şi aşa e pe buza prăpastiei... Îi dăm un picior şi gata.
Te rugam calculate cate tone de co2 și h2s a emis erupția din Tonga. Apăi sa ne zici câte mii de ani sa nu dam drumul la centrala de apartament că să contrabalansam bilanțul și să salvăm plamanașii la copilașii polari
În fiecare zi de erupţie cred că undeva mult sub a 10a parte din emisiile auto globale pe zi.
Apoi erupţia durează zile săptămâni nu secole precum emisiile artificiale produse de activitatea umană.
Plus că norii albi pot reflecta căldura soarelui, cum bine zice @catre
Un secol este 100 de ani, mai multe secole mai multe sute de ani.
La tine in sat de când aveți mașini?
Aşadar, “academicienilor”, întoarceţi-vă la ceea ce trebuie să faceţi voi (adică, dacă n-aţi uitat, să serviţi acest popor!!!) – lăsaţi aerele “ştiinţifice” (mai ales că încă nu ştiţi să vorbiţi/scrieţi româneşte – cel mai probabil: nici nu se va “prinde” de voi vreodată).