Ford se așteaptă la o producție mai mare pentru uzina de la Craiova până la finalul anului

de Tiberiu Safta
Joi, 08.08.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford Otosan, divizia turcă a mărcii americane, care deține uzina de la Craiova, estimează un nivel de producție mai mare al fabricii românești până la sfârșitul anului. Conform estimărilor, la această uzină vor fi construite între 250.000 și 270.000 de mașini până la finalul lui 2024.

Ford Otosan, divizia turcă a constructorului american, a dezvăluit rezultatele sale financiare pentru prima jumătate a lui 2024. În primele 6 luni, divizia din țara asiatică a vândut 309.383 de mașini în total. Dintre acestea, 259.824 de exemplare au ajuns la export. Mai mult, cele două modele asamblate în România, în speță Puma și Transit/Tourneo Courier, s-au vândut în 82.094 de exemplare în cazul lui Puma, respectiv în 40.393 de unități în cazul lui Courier.

În primele 6 luni, Ford Otosan a obținut venituri de 6.6 miliarde de euro, ceea ce înseamnă o scădere de 5% față de aceeași perioadă din 2023. În schimb, volumul producției a crescut cu 1% după ce au fost produse 313.619 mașini la uzinele Ford Otosan din România și Turcia. Profitul operațional a scăzut cu 51%, până la 373.1 milioane de euro, iar profitul net a scăzut până la 428.8 milioane de euro.

Chiar dacă Ford Otosan a obținut profituri mai mici în prima jumătate a acestui an, divizia turcă se așteaptă la un volum mai mare de producție față de anul trecut până la finalul acestui an.

Strict pentru uzina de la Craiova, Ford Otosan estimează că vor fi construite între 250.000 și 270.000 de mașini în țara noastră. Ca o comparație, la uzina Ford de la Craiova au fost construite 190.964 de mașini în 2023, conform ACAROM.

via Economica

Comentarii (2)

  • Și românii se așteaptă la majorări salariale. :)))))))
    5 1
  • Ford sa se astepte la plecarea angajatilor de doamne-ajuta care au mai ramas. De cand au venit desteptii aia de turci, s-a dus totul in jos. Oricum, nici personalul nu e mai prejos de conducere. Cei care au fost angajati in baza unor testari pe vremea conducerii din Germania au plecat in mare parte. De cand au venit mancatorii de rahat la putere, au luat fiece ghiolban de la coada vacii care nu pricepe conceptul de surub si piulita ca sa-l puna la construit de masini. E lesne de inteles ce inseamna suruburi fortate, filete tocate si lasate ca atare pe loc.
    Masini facute la apelul bocancilor, iesite pe banda rulanta in jur de 1200 pe zi, construite in niste conditii mizerabile pentru angajati.
    5 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru