Lansarea lui Ford Ka+ de la începutul lunii iunie marchează începutul unei schimbări importante în strategia constructorului american pentru piaţa europeană.
Modelul Ka de clasă mică a fost înlocuit cu Ka+, un model cu o lungime mai mare văzut ca un model care va lupta în special cu Dacia Sandero. Ka+ are un design practic, un preţ mic de achiziţie şi îmbunătăţiri consistente comparativ cu vechiul Ka, chiar dacă este produs în continuare în India. Schimbările au fost generate de faptul că obiceiul de consum al europenilor s-a schimbat.
"Clientul de astăzi nu vrea să plătească pentru lucruri pe care nu le foloseşte des. Vedem un grup de clienţi care vrea o trecere de la maşini mai mari şi mai scumpe, dar care aşteaptă în continuare o experienţă premium", spune Roelant de Waard, directorul de marketing şi vânzări al Ford Europa.
Noua poziţionare pentru Ka+ permite celor de la Ford să îmbunătăţească dotările şi calitatea pentru Fiesta, chiar dacă acest lucru va presupune şi o uşoară creştere a preţului. De altfel, a opta generaţie Ford Fiesta, programată pentru lansare la începutul anului viitor, nu va mai include echiparea de bază Ambiente, dar va beneficia de versiuni speciale precum Ford Fiesta ST 200.Schimbarea de strategie vine şi pe fondul rezultatelor modeste înregistrate de Ford pe segmentul monovolumelor sau al SUV-urilor subcompacte. Monovolumul Ford B-Max produs la fabrica de la Craiova a înregistrat vânzări slabe ca urmare a creşterii apetitului consumatorilor pentru SUV-uri, iar americanii încearcă să rectifice această problemă prin mutarea producţiei lui Ford EcoSport din India în România, undeva spre finalul anului 2017.
Via Automotive News
Sa inteleg ca esti putin redus?
Saraciilor !