Salonul Auto de la Frankfurt 2013

Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design

Publicat Miercuri, 28.08.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 8
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 1
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford S-Max Concept, monovolumul care prevesteşte un nou limbaj de design - Poza 2
Ford a prezentat primele imagini oficiale ale lui S-Max Concept, unul dintre exponatele sale de la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelul prefigurează o schimbare de design pentru gama Ford.

Esential 2006 este anul în care a debutat pe piaţa prima generaţie a lui Ford S-Max.
Ford vine la Salonul Auto de la Frankfurt cu S-Max Concept, un model care prefigurează atât o schimbare în gama de monovolume a constructorului din Michigan, cât şi o schimbare de macaz în departamentul de design. Conceptul prefigurează un nou limbaj de design global care va fi folosit de Ford, acesta fiind o evoluţie a limbajului prezentat în 2005 de conceptul Iosis. Schimbările includ grila faţă longitudinală şi blocurile optice "trase" în spate. Reprezentanţii Ford spun că noul limbaj de design este mai curat şi mai încrezător.

În comparaţie cu versiunea de serie, conceptul S-Max care va fi prezentat la Frankfurt nu este atât de diferit, spun reprezentaţii Ford. Exponatul va fi echipat cu un motor 1.5 EcoBoost, noua motorizare a constructorului american, introdusă recent în producţie la uzina Ford din Craiova.

Una dintre schimbările principale ale noii generaţii este reprezentată de orientarea înspre premium a lui S-Max, pentru a-i primi mai bine pe clienţii care vin de la mărcile premium şi necesită un monovolum, situaţie comună, după cum explică reprezentanţii Ford. În raport cu modelul actual, noul S-Max va avea o gardă la sol mai mică, o lungime şi o lăţime mai mare şi un interior la fel de spaţios. Al treilea rând de scaune prezintă o configuraţie specială, care permite obţinerea unei podele plate în urma plierii, fără a diminua confortul pasagerilor, iar plierea este efectuată într-un singur pas.

În materie de tehnologie, conceptul este echipat cu sistemul activ de parcare de la Ford, capabil să parcheze maşina fără ca şoferul să atingă schimbătorul de viteze sau volanul. Mai mult decât atât, sistemul avertizează şoferii de eventualitatea unui impact cu vehiculele care circulă pe drumul pe care vor să intre atunci când îşi părăsesc locul de parcare. Sistemul Ford de protecţie inteligentă cu asistenţă pre-coliziune este capabil să identifice pietonii şi să frâneze automat în cazul unui impact iminent cu aceştia.

Pasagerilor li se pune la dispoziţie un hot-spot wi-fi şi o staţie de docking pentru tablete şi telefoanele mobile, prezentă doar pe locurile din spate. Ecranul sistemului multimedia va putea să afişeze imagini diferite pentru şofer şi pasagerul acestuia, pasagerul putând să urmărească un film în timp ce şoferul "vede" doar informaţiile de la sistemul de navigaţie şi alte date furnizate de vehicul.

Via Ford


Comentarii (8)

  • Frumos concept. Actualul s-max e printre cele mai frumoase monovolume de pe piata,poate chiar cel mai reusit.
    24 16
  • @hush
    Total de acord. Nu are concurenta in clasa ei nici ca design, nici ca tinuta de drum.
    17 13
  • @Automarket: n-as spune ca acest model prevesteste un nou limbaj de design; un pasionat de domeniul auto (si mai cu seama de Ford) va vedea ca stopurile se incadreaza in desenul familiei de modele Ford (seamana cu cele de la Mondeo si de la noul Mondeo - doar ca sunt mai subtiri), farurile reinterpreteaza desenul celor de la B Max, grila fata nu mai are nevoie de nicio prezentare.

    S-ar putea spune ca actualele S Max si Galaxy sunt desenate dupa limbajul Edge Design, pe cand restul modelelor care sunt la vanzare acum, poarta semnatura Kinetic Design.

    Oricum, conceptul arata extraordinar de bine. Si modelul de serie va arata la fel de bine. Ma bucur ca interiorul este destul de simplu. Abia astept sa vad masina "pe viu"!
    14 6
  • facelift
    Legat de frumusete, cred ca s-a uitat de un alt monovolum frumos: Opel Zafira Tourer. In plus mai exista si Kia Carens.
    6 16
  • @facelift
    exact, Zafira este cel mai frumos si cel mai practic actor din aceasta clasa , apoi urmeaza restul
    2 13
  • Nu-mi place!

    E insipid... calandrul al la 'aston martin' vine ca nuca-n perete... Ca sa nu mai vorbim ca nu-i asa confortabil pentru familie. Ford a ratat intelesul notiunii de MONOVOLUM.
    4 7
  • Florin
    Calmati-va ! Inspiratia le vine tot de la Renault Scenic. Scenic ramane TATICU' lor si va fi intotdeauna cu un pas inainte.
    4 6
  • Florin
    idem Espace.
    3 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru