Cu numai o săptămână în urmă, oficialii Ford afirmau public că autonomia de 160 de kilometri a viitorului Ford Focus Electric este suficientă pentru cei mai mulţi şoferi care călătoresc în interiorul oraşului, motiv pentru care nu se gândesc la un model mai performant.
Cu toate acestea, CEO-ul Mark Fields a clarificat situaţia şi a dezvăluit că Ford lucrează în prezent la dezvoltarea unui model electric care să atingă o autonomie de cel puţin 300 de kilometri, o valoare considerată esenţială de către specialişti pentru ca maşinile electrice să devină populare în rândul publicului larg.
"Vrem să fim printre lideri sau într-o poziţie de conducere. Cu siguranţă este ceva ce dezvoltăm", a explicat el referindu-se la o maşină electrică cu autonomie de 300 de kilometri.
Cel mai probabil, maşina electrică se va numi Ford Model E şi va fi asamblată începând din 2019 la o nouă fabrică deschisă în Mexic.Modelul ar putea avea inclusiv o versiune plug-in hybrid şi va intra în concurenţă cu cel puţin alte trei modele.
În următorii ani vor apărea mai multe modele cu autonomie de 300 de kilometri, cum ar fi Chevrolet Bolt, pregătit pentru toamna acestui an, sau Tesla Model 3, care urmează să fie lansat la sfârşitul lui 2017. În plus, următoarea generaţie pentru Nissan Leaf, programată pentru 2018, promite de asemenea o autonomie de peste 300 de kilometri.Via Automotive News
Când marii producători se vor apuca serios de făcut mașini electrice, Tesla va avea soarta lui Tucker: mașini excepționale trimise în anonimat de concurența mult prea puternică.
E de inteles luand in calcul ca-si schimba conducerea precum sosetele.
Tucker a fost taiat de la radacini, pe cand tesla deja e prea populara ca sa fie daramata, clientii tesla sunt prea atasati de marca asta ca sa fie atrasi in vreun fel de concurenta, asta daca nu face tesla vreo gafa imensa care sa ii indeparteze toti clientii.
Câte automobile Lancia ai văzut pe șosea în ultimii 10 ani?
Cam asta va fi și soarta Teslei.
Nu e in niciun caz vorba de concurenta prea puternica. Adica da, neimprospatand gama practic s-au lasat distrusi de concurenta.
Dar nu e un caz singular, cam la fel se intampla si cu celelalte marci pt muritori de sub patronajul macaronarului, fiat si alfa, cam la fel de varza sunt, dar sunt mai norocoase, avand niste modele scoase recent. Ferrari si Maseratti din fericire, o duc mai bine.
http://www.automarket.ro/stiri/nissan-93-dintre-cumparatorii-electricei-leaf-sunt-foarte-multumiti-de-50614.html
98% dintre clienţi sunt mulţumiţi de Renault Zoe.
http://www.automarket.ro/stiri/aniversare-electrica-renault-zoe-a-ajuns-la-o-productie-de-50000-de-70657.html