Ford România a lansat campania #StaiAcasă, iar în cadrul acesteia a fost introdus și serviciul pentru clienți denumit "Door-to-door". Noul serviciu contra cost este disponibil la nivel național și presupune preluarea mașinii de acasă sau de la sediul clientului și retunarea acesteia de către consilierii de service Ford.
Fiecare client care apelează la acest serviciu va primi și un rezumat video despre operațiunile necesare prin intermediul aplicației Video Check. Astfel, clienții vor putea vedea și aproba lucrarea de service recomandată și costurile acesteia.
În timpul preluării/reparării și livrării vehiculului, angajații vor utiliza mănuși de unică folosință, mască de protecție și folii din plastic pentru volan și scaune. În același timp, elementele expuse atingerii vor fi dezinfectate ulterior cu agenți speciali aprobați de Ministerul Sănătății.
Campania #StaiAcasă a fost deja lansată în mai multe state europene, inclusiv Belgia, Cehia, Danemarca, Finlanda, Franța, Italia, Germania, Grecia, Ungaria, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Spania, Suedia și Marea Britanie.
La începutul acestei săptămâni și Grupul BMW România a lansat un program asemănător.
Serviciul fără interacțiune directă între clienți și angajați lansat de grupul german este unul național, iar mașinile pot fi predate la service sau ridicate de la domiciliul clientului.
Comentarii (0)