Esential
151 | milioane $ este pierderea din venitul neimpozat inregistrata de Volvo in primul trimestru al anului. |
151 | milioane $ este pierderea din venitul neimpozat inregistrata de Volvo in primul trimestru al anului. |
Criza economica in care se afla Volvo in ultimele luni a condus la pierderi in primul trimestru al anului de 151 de milioane $ din venitul neimpozitat. Nu exista nici un semn ca se incearca o resuscitare din partea companiei care o administreaza, Ford chiar intentionand sa reduca productia in speranta ca, in acelasi timp, vor fi reduse si costurile. Ultimele zvonuri dau Volvo ca urmatorul brand pe care Ford planuieste sa-l vanda, sperand ca o redresare financiara a companiei suedeze ar aduce mai mult profit in urma vanzarii.
Recent, oficialii Ford au sustinut public ca nu planuiesc vanzarea companiei Volvo. Totusi, Wall Street Journal a publicat informatii din care rezulta ca Alan Mulally le-a impartasit oamenilor din conducerea companiei faptul ca doreste sa gaseasca un eventual cumparator pentru Volvo. Inainte de toate acestea, Jerry York, reprezentatul celui mai mare investitor de la Ford – Tracinda Corp, si-a facut cunoscuta dorinta de a vinde Volvo si a dezvaluit faptul ca acest lucru s-ar putea intampla in urmatoarele 18 luni.
Reducerea productiei ar putea afecta o treime din angajatii Volvo de la doua din uzinele din Suedia. Aceasta informatie a aparut in presa la mai putin de 24 de ore de le anuntul facut de Volvo in legatura cu intentia de a disponibiliza 700 de angajati. Cel mai probabil, uzina Torslanda a celor de la Volvo din vestul Suediei va suferi o reducere a productiei, fiind linia de productie a automobilelor de clasa mare precum V70.
Via | Motor Authority
Volvo nu mai face masini de foarte mult timp, Masinile lor de al seria 8 incoace sunt mult sub concurenta si ca performante si calitate si ce poate tu nu sti este ca intretinerea unui Volvo este de peste 2 ori mai scumpa decat intretinerea unui Mercedes, BMW sau Audi. Este cea mai sumpa masina la intretinere (sigur comparat pe clase)si de S40 taci ca nu a fost o masina reusita si nici fiabila si poti arunca si tu un ochi la pretul de nou si pretul de ravanzare al unui Volvo sa vezi ce jalnic sta.
O pompa de apa de S40 motor 1.6 era mai scumpa decat una de S500 sau de M3, si la XC90 e o ratare , o masian plina de probleme si cu costuri de intretinere f. mari de cu mult peste ML, X5, Q7 etc.
Si daca nu crezi vezi ca exista niste teste comparative in Quattroruote de exemplu sau doar cere o lista de preturi de consumabile si piese la Volvo si la BMW, Mercedes, Audi