Ford reduce prețurile camionetei electrice F-150 Lightning cu până la 10.000 de dolari

de Tiberiu Safta
Marti, 18.07.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a anunțat că va reduce prețurile modelului său electric F-150 Lightning cu până la 10.000 de dolari pe piața din Statele Unite. Această scădere a prețului este rezultatul capacității mai mari de producție pentru noului model.

Începând de astăzi, Ovalul Albastru va reduce semnificativ prețul de achiziție al camionetei sale electrice F-150 Lightning pe piața din Statele Unite. Concret, în unele cazuri, prețul unui astfel de model va fi mai mic cu până la 10.000 de dolari, ceea ce se traduce printr-o reducere de peste 16% față de prețul inițial. De altfel, noul preț este chiar mai apropiat de cel anunțat atunci când au fost publicate primele informații oficiale despre modelul electric.

Pe piața din Statele Unite, Ford F-150 Lightning are acum un preț de pornire de 49.995 de dolari, față de 59.974 de dolari cum era înainte. Inclusiv echiparea de top Platinum Extended Range pornește de la 91.995 de dolari, cu puțin peste 6000 de dolari mai puțin decât înainte.

Motivele pentru care Ford își permite să scadă prețurile lui F-150 Lightning sunt atribuite capacității mai mari de producție a uzinei unde este produs acest model, dar și ale costurilor mai mici ale materiilor prime pentru baterii.

La final, Ford oferă și un bonus de 1000 de dolari către clienții care aleg echipările XLT, Lariat sau Platinum și care își personalizează mașina prin configuratorul oficial al mărcii.

Acest bonus va fi oferit către clienții respectivi până în 31 iulie.

via Ford

Comentarii (9)

  • Ford reduce preturile.
    Problema este reteaua de tip mafiot, a dealerilor de masini, care efectiv si-au dat legi de tip comunist in fiecare stat unde au spaguit bine de zeci de ani, ca orice fabricant auta sa vanda NUMAI prin intermediul lor.
    Si acesti mafioti pun ce preturi vor ei.
    Sunt denumiti retea de dealeri dar au mai multe in comun cu dealerii de prafuri albe decat cu o retea comerciala de desfacere pentru un brand auto.
    Au bagat fomistii in preturi pt F150 lighting de nu mai aveau limita, la propriu unul a dublat pretul cu propriul adaos nejustificat de nimic. Pur si simplu vrei f150 lighting platesti pretul dublu cerut de Ford pe site.
    https://insideevs.com/news/590922/ford-f150-lightning-markup/

    Aici este problema si lipsa unui control stric al unor astfel de piete unde abuzurile din partea ofertantilor sunt grotesti, anti consumator.
    12 23
  • Le reduc ca nu se vând… la fel ca Tesla. Să aburească pe cine pune botul, avem destui si pe aici.
    Dacă Musk ar putea sa producă ceva la 15.000-20.000 i-ar da drumul in jumă de an. Dar nu poate (încă nu poate nimeni)… si mai mult, nu mai poate sa facă doar ce vrea. Mai are 13% din Tesla si cam trebuie să înceapă să explice una alta.
    La Ford sunt alte bălării, o companie învechită, cu muuulta birocrație si paraziți… nu-s singuri!!!
    18 8
  • Adevărul este că tot mai mulți producători stabilesc direct prețurile de vânzare cu amănuntul. Mai departe, dealerii trebuie să vândă la acest preț, sau mai mic (dacă vor sau pot), dar nu mai mult. Exemplu, la Volvo, dar nu numai. Dealerul își încasează apoi comisionul pentru vânzare de la producător. Dacă are nevoie de bani mai mulți, are service, unde face servicii și vinde piese, de obicei foarte scump. De aici se desprinde concluzia că e bine să cumperi mașină nouă pe care o exploatezi 3-6 ani, apoi să o vinzi și să cumperi alt model, mai nou. Asta, dacă te țin buzunarele, desigur.
    6 13
  • Ford are probleme cu toată gama de tiribombe. 700 000 expliorer sunt rechemate pentru acționarea frânei de parcare când se rupe arborele de transmisie, care se rupe sigur. :)
    Lightning are probleme cu bateriile, 18 000 au beneficiat de schimbarea bateriei care poate lua foc în timpul încărcării.

    Puteți critica dealerii, dar poate vă uitați și la... subiect. :)))))
    10 1
  • Este invers procesul.
    Nu se vand ca sunt la suprapret , necompetitiv.
    Masinile electrice se vand ca painea calda, doar ca singurul care vinde este Tesla.
    Si lumea s-a prins. De ce sa cumperi un cotet necompetitiv de la ford, vw sau altii?!
    Nu conteaza cine stabileste pretul la ei, dealeri sau fabricant, ci faptul ca cer sume iesite din piata.
    La 40.000 cumperi un sedan premium de clasa medie cu 300cp si vreo 500km range mediu (in oras vreo 600km, si autostrada 400km)
    Cand vw a lansat id3 cu 30.000 si ne-am trezit cativa ani mai tarziu ca in loc sa se ieftineasca, cum e normal la orice produs, s-a scumpit semnificativ (42.000) fara justificare.
    La fel si ford, au scumpit preturile constant, fara motiv, doar lacomie.
    Foarte bine, ford, vw, peugeot si altii sa dea faliment daca nu sunt competitivi.
    https://www.youtube.com/watch?v=sjef37GcFxU
    3 11
  • Am citit gresit mesajul tau, imi cer scuze.
    Ai zis corect referitor la producatorii legacy.
    2 5
  • Lasa vrajelile. Ia uite autonomie si preturi aici:

    https://ev-database.org/#sort:path~type~order=.erange_real~number~desc|availability-checkbox-dropdown:pathGroup=.current|range-slider-range:prev~next=0~1200|range-slider-acceleration:prev~next=2~23|range-slider-topspeed:prev~next=110~350|range-slider-battery:prev~next=10~200|range-slider-towweight:prev~next=0~2500|range-slider-fastcharge:prev~next=0~1500|paging:currentPage=0|paging:number=36

    La 40.000 nu prinzi tu nimica
    iar
    400km pe autostrada! Ha ha ha...
    3 2
  • @11:25
    Fii cuminte ca vanzarile-s pe muchie pe la raionul electrice cu cateva exceptii.
    Daca iti comanzi acum un Model 3 ai termen de livrare august-septembrie adica maxim 2 luni. Astea nu-s termene de livrare pentru o masina care se vinde ca painea calda.
    Daca vrei savezi cum arata termene de livrare pentru o masina care chiar se vinde ca painea calda, uita-te la Ford Maverick. Sigur, se face in Mexic si se vinde doar la seua dar doar cu ceva noroc o primesti mai devreme de jumatatea lui 2024. E un pick-up mic, fara sasiu separat, motor 2.4 hibrid la binisor sub 25k$.
    Asa arata painea calda, nu 40k pentru 300km autonomie reala.
    5 3
  • Nici o problema… mi-am dat seama ;)
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru