Ford Ranger Raptor ajunge în Europa: versiunea de performanță a pick-up-ului are motor de 213 CP și cutie de viteze automată cu 10 trepte

de Daniel Popescu
Marti, 21.08.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a lansat pe piața europeană Range Raptor, versiunea de performanță a pick-up-ului american. Acesta este echipat cu un motor diesel de 2.0 litri și 213 CP și cu o cutie de viteze automată cu 10 trepte.

Ford extinde gama de modele disponibile pe piața europeană prin lansarea unei versiuni de performanță pentru pick-up-ul Ranger.

Pe numele său Ford Range Raptor, noua versiune a fost prezentată oficial în cadrul festivalului de gaming Gamescon din Germania și va putea fi achiziționată în Europa începând de la jumătatea anului viitor.

Ford Ranger Raptor: date esențiale:

Range Raptor iese în evidență printr-o grilă masivă inspirată de la camioneta F-150 Raptor din State Unite, în timp ce bara de protecție frontală include faruri de ceață LED cu conducte de aer care îmbunătățesc circulația aerului;

aripile față au primit un nou design pentru a permite utilizarea unor pneuri mai mari și a unei suspensii mai masive;

șasiul este realizat din aliaj de oțel pentru a rezista mai bine în cazul unui impact, în timp ce suspensiile au fost modificate pentru rularea la viteze mari în off-road;

amortizoarele au pistoane de 46.6 mm pentru a absorbi mai bine șocurile, în timp ce pneurile cu jante de 17 inch produse de BF Goodrich au fost dezvoltate special pentru Range Raptor;

la interior, inginerii au îmbunătățit scaunele pentru rularea la viteze mari pe teren accidentat; pentru schimbarea manuală a treptelor, pe volan există padele din magneziu în stilul celor disponibile pe modelele de curse;

ecranul central este touchscreen, are o diagonală de 8 inch și beneficiază de sistem de navigație.

În plus, este disponibil sistemul de infotainment Sync 3 care oferă suport pentru Android Auto și Apple CarPlay;

Ford Ranger Raptor utilizează un motor diesel EcoBlue de 2.0 litri care generează 213 cai putere și un cuplu maxim de 500 Nm. Astfel, Raptor este cu 13 CP mai puternic comparativ cu Ranger, care oferă un motor diesel TDCI de 3.2 litri și 200 CP;

unitatea de propulsie este acompaniată de o cutie de viteze automată cu 10 trepte împrumutată de la F-150 Raptor, iar aceasta este realizată din oțel, aliaj de aluminiu și materiale compozite;

șoferul poate opta pentru unul dintre cele 6 moduri de condus, în funcție de suprafață: Normal, Sport, Grass / Gravel / Snow (Iarbă / Macadam / Zăpadă), Mud / Sand (Noroi / Nisip), Rock (Pietre) și Baja. Ultimul dintre acestea face referire la condițiile dificile ale raliului din Deșertul Baja;

deloc surprinzător, Ford Ranger Raptor vine cu numeroase sisteme de asistență utile în timpul călătoriilor în off-road.

Printre acestea se numără Roll Mitigation Function, Electronic Stability Control, Trailer Sway Control, Hill Start Assist, Hill Descent Control sau Load Adaptive Control.

Lansarea la un festival de jocuri nu este o simplă întâmplare. Ford a anunțat că Ranger Raptor va fi prezent în viitorul joc de curse Forza Horizon 4, care va fi lansat în 2 octombrie pe consola Xbox a celor de la Microsoft.

Via Ford

Comentarii (12)

  • SIMPLE MINDS
    Un pick-up cu motor Otto va fi comercializat,cel putin in Romania,intr-un numar egal de exemplare cu izbanzile modelului GT40 in Pays de la Loire !
    5 1
  • Corocsenie Adrian
    Ce pret va avea ?
    1 0
  • MuresMures
    Nu stiu ce pret o sa aiba....dar am auzit multi mecanici care au zis - decat sa repare un Ford mai degraba repare 3 orice alte masini
    5 14
  • Superb!! Nu arata atat de vulgar precum f-150 raptor dar nu e rau deloc nici ranger-ul.
    4 0
  • MuresMures multi mecanici care au zis - decat sa repare un Ford mai degraba repare 3 orice alte masini. STII DE CE? DE DESTEPTI CE SUNT. Exista serviceuri specializate FORD! Nu orice mecanic stie sa repare Ford. Crezi ca toti taranii stiu ce e ciocolata?
    18 2
  • Corocsenie Adrian
    @MuresMures
    Dar ce are Ford ? Eu am Ford si la reprezentanta nu se pune problema ca nu ar putea repara ceva indiferent ce are. A....sunt si ne'a Mitica dupa colt cu micul lui atelier care nu a vazut decat unele tipuri de masini si cand ii vine ceva nou se uita ca la felul 7. La reprezentanta asta fac. Repara doar marca respectiva. E mai scump dar nu dai gres. Iar Ford nu prea se strica....e destul de fiabil.
    10 1
  • @Corocsenie Adrian In USA varianta cu 3,5l benzina full 63400$, dar in USA nu este TVA si la noi mai pui taxe vamale 10%, cred ca va fi in jur de 65000€ la noi. Apoi fiecare își face socoteala daca merita!
    3 1
  • Mai oameni buni! Mecanicii auto sau tehnicienii auto, in zilele de azi nu mai repara masini. Ei schimba doar piese, Asa cum se spune pe dincolo: parts changers. Din cauza disperarii dupa profit. S-a defectat cutia de viteze. Nu o mai desfac sa vada ce s-a stricat. Vor monta una second hand. La fel si cu motoarele. Sa va dau un alt exemplu .Pompa hidraulica a unei casete de directie Jeep Grand Cherokee avea scurgeri de ulei pe la un capac de plastic(e plin de piese de plastic). Cauza era un inel de cauciuc pentru etansarea capacului. Inlocuirea dureaza cam o ora(adusul masinii in atelier, punerea pe elevator, recuperarea uleiului hidraulic, etc)Costul reparatiei foarte rezonabil. In final, clientul a platit o noua pompa(2000 dolari)plus manopera. Sa dai pompa jos (este actionata electric) necesita un volum de munca mare. Clientul nostru , stapanul nostru. Asta se intampla undeva in lume! Au service manualul electronic la indemana(a se intelege ca lucreaza cu laptop-ul langa ei) si urmeaza fiecare pas care este in manual. Asa a inceput sa se lucreze in reprezentantele auto.
    4 0
  • Workingformyliving
    Prea tare! O sa aibe succes si in Romania pt ca tot mai multe pick_up-uri vezi pe strazi. Sunt singurele masini cu care produci bani si iti plimbi si familia in concediu economisind astfel banii de o a doua masina
    @murrsmures. Detin un ford ranger si nu intalnesc mecanici.
    7 0
  • @Workingformyliving
    si una la 30000€ care face acelaşi lucru nu produce bani?
    Ca sa nu vorbim si de preturi mai mici vezi Isuzu DMAX
    Sau crezi ca un Ranger care nu este Raptor provoacă grata?
    Un Ranger nu produce bani in Romania, uita-te pe șantiere! Este mașină de fițe
    1 1
  • @tzaq93, tu ai impresia ca ford este apogeul tehnicii?
    0 0
  • @xxx
    parafrazandu-l pe cel mai iubit, daca fita nu e, nimic nu e si cum paradigma zilelor noastre este "am cu ce", cred ca acest vehicul va avea un mare succes (vezi monstruozitatile fara sens care au invadat piata, suvuri de lux, suvuri cupe, suvuri supersport, aberatii a caror unic scop este de a gadila egourile supradimensionate ale unor indivizi total lipsiti de merite ce au prosperat intr-o lume in care oportunismul si lipsa de constiinta au scapat de orice control. Curios ca cei care au construit afaceri serioase nu simt nevoia sa se sparga in figuri)
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru