Ford extinde gama de modele disponibile pe piața europeană prin lansarea unei versiuni de performanță pentru pick-up-ul Ranger.
Pe numele său Ford Range Raptor, noua versiune a fost prezentată oficial în cadrul festivalului de gaming Gamescon din Germania și va putea fi achiziționată în Europa începând de la jumătatea anului viitor.
Ford Ranger Raptor: date esențiale:
● Range Raptor iese în evidență printr-o grilă masivă inspirată de la camioneta F-150 Raptor din State Unite, în timp ce bara de protecție frontală include faruri de ceață LED cu conducte de aer care îmbunătățesc circulația aerului;
● aripile față au primit un nou design pentru a permite utilizarea unor pneuri mai mari și a unei suspensii mai masive;
● șasiul este realizat din aliaj de oțel pentru a rezista mai bine în cazul unui impact, în timp ce suspensiile au fost modificate pentru rularea la viteze mari în off-road;
● amortizoarele au pistoane de 46.6 mm pentru a absorbi mai bine șocurile, în timp ce pneurile cu jante de 17 inch produse de BF Goodrich au fost dezvoltate special pentru Range Raptor;
● la interior, inginerii au îmbunătățit scaunele pentru rularea la viteze mari pe teren accidentat; pentru schimbarea manuală a treptelor, pe volan există padele din magneziu în stilul celor disponibile pe modelele de curse;
● ecranul central este touchscreen, are o diagonală de 8 inch și beneficiază de sistem de navigație.
În plus, este disponibil sistemul de infotainment Sync 3 care oferă suport pentru Android Auto și Apple CarPlay;● Ford Ranger Raptor utilizează un motor diesel EcoBlue de 2.0 litri care generează 213 cai putere și un cuplu maxim de 500 Nm. Astfel, Raptor este cu 13 CP mai puternic comparativ cu Ranger, care oferă un motor diesel TDCI de 3.2 litri și 200 CP;
● unitatea de propulsie este acompaniată de o cutie de viteze automată cu 10 trepte împrumutată de la F-150 Raptor, iar aceasta este realizată din oțel, aliaj de aluminiu și materiale compozite;
● șoferul poate opta pentru unul dintre cele 6 moduri de condus, în funcție de suprafață: Normal, Sport, Grass / Gravel / Snow (Iarbă / Macadam / Zăpadă), Mud / Sand (Noroi / Nisip), Rock (Pietre) și Baja. Ultimul dintre acestea face referire la condițiile dificile ale raliului din Deșertul Baja;
● deloc surprinzător, Ford Ranger Raptor vine cu numeroase sisteme de asistență utile în timpul călătoriilor în off-road. Printre acestea se numără Roll Mitigation Function, Electronic Stability Control, Trailer Sway Control, Hill Start Assist, Hill Descent Control sau Load Adaptive Control.
Lansarea la un festival de jocuri nu este o simplă întâmplare. Ford a anunțat că Ranger Raptor va fi prezent în viitorul joc de curse Forza Horizon 4, care va fi lansat în 2 octombrie pe consola Xbox a celor de la Microsoft.
Via Ford
Dar ce are Ford ? Eu am Ford si la reprezentanta nu se pune problema ca nu ar putea repara ceva indiferent ce are. A....sunt si ne'a Mitica dupa colt cu micul lui atelier care nu a vazut decat unele tipuri de masini si cand ii vine ceva nou se uita ca la felul 7. La reprezentanta asta fac. Repara doar marca respectiva. E mai scump dar nu dai gres. Iar Ford nu prea se strica....e destul de fiabil.
@murrsmures. Detin un ford ranger si nu intalnesc mecanici.
si una la 30000€ care face acelaşi lucru nu produce bani?
Ca sa nu vorbim si de preturi mai mici vezi Isuzu DMAX
Sau crezi ca un Ranger care nu este Raptor provoacă grata?
Un Ranger nu produce bani in Romania, uita-te pe șantiere! Este mașină de fițe
parafrazandu-l pe cel mai iubit, daca fita nu e, nimic nu e si cum paradigma zilelor noastre este "am cu ce", cred ca acest vehicul va avea un mare succes (vezi monstruozitatile fara sens care au invadat piata, suvuri de lux, suvuri cupe, suvuri supersport, aberatii a caror unic scop este de a gadila egourile supradimensionate ale unor indivizi total lipsiti de merite ce au prosperat intr-o lume in care oportunismul si lipsa de constiinta au scapat de orice control. Curios ca cei care au construit afaceri serioase nu simt nevoia sa se sparga in figuri)