Ford Puma poate fi comandat în România: prețurile pornesc de la 20.250 de euro. Ofertă de lansare de la 16.500 de euro

de Cornel Șocariciu
Marti, 12.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a deschis în România listele de comenzi pentru noul Puma. SUV-ul de segment B are un preț de pornire de 20.250 de euro, dar producătorul american vine cu o ofertă de lansare menită să scadă prețul până la 16.500 de euro. Livrările vor debuta la finalul lunii ianuarie.

La jumătatea anului curent, Ford a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Puma, o denumire pe care publicul european o cunoștea de la finalul anilor '90. Acum, noul Puma are haine de SUV, iar din 8 octombrie, modelul este asamblat la uzina Ford din Craiova.

Acum, Ford a deschis listele de comenzi pentru piața din România și a comunicat prețurile noului Puma.

Spre deosebire de restul modelelor, liniile de echipare pregătite pentru Puma nu vor porni de la clasicul Trend, ci de la nivelul Titanium. Astfel, Ford Puma în versiunea Titanium echipat cu motorul pe benzină de un litru EcoBoost cu 125 de cai putere și cutie de viteze manuală va porni de la 20.250 de euro cu TVA. Clienții vor putea alege și nivelurile de echipare Titanium X, ST Line și ST Line X.  

În același timp, Ford a pregătit o ofertă de lansare, prețul versiunii amintite anterior urmând să fie de 16.500 de euro. Totodată, Ford propune pachetul de opțiuni Titanium la un preț de 1.225 de euro, acesta fiind redus cu 50% față de prețul de listă.

Prețuri Ford Puma

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Titanium ST Line Titanium X ST Line X
1.0 EcoBoost Benzină
125 CP
Man6 20.250 21.500 22.250 23.500
1.0 EcoBoost
Hybrid
Benzină
125 CP
Man6 20.750 22.000 22.750 24.000
1.0 EcoBoost
Hybrid
Benzină
155 CP
Man6 21.750 23.000 23.750 25.000

Și motorizarea de un litru și 125 CP în varianta EcoBoost Hybrid (sistem micro-hibrid cu starter-generator pe curea și baterie litiu-ion la 48V) are un preț special de lansare: 17.000 de euro pentru varianta de echipare Titanium

În cazul motorizării de un litru și 155 de cai putere, prețul promoțional pentru varianta de echipare de top ST Line X este de 20.500 de euro.

În acest caz, pachetul de opționale ST Line X va putea fi comandat pentru 1.500 de euro, prețul fiind redus cu 50% comparativ cu cel de listă. 

Începând cu luna mai a anului viitor, Ford va introduce și motorizarea diesel de 1.5 litri EcoBlue și 120 de cai putere, dar și o versiune cu transmisie automată cu șapte trepte pentru motorul pe benzină de un litru și 125 de cai putere. Motorizarea diesel va avea același preț de pornire cu varianta 1.0 EcoBoost Hybrid de 155 de cai putere. 

Versiunea de bază Ford Puma Titanium va fi echipată standard cu următoarele: scaune față cu masaj lombar, sistem de navigație, sistem de încărcare inductivă pentru telefoanele mobile, ecran color de 4.2 inch, oglinzi pliabile electrice, jante din aliaj de 17 inch și faruri cu LED.

Raportat la versiunea Titanium, varianta Titanium X plusează cu următoarele: jante din aliaj de 18 inch, tapițerie textilă cu husă detașabilă, sistem audio B&O Play, aer condiționat automat, senzori de ploaie și geamuri fumurii.

Varianta de echipare ST Line va intra în producție în luna februarie a anului viitor și va oferi următoarele echipamente: instrumentar digital de bord cu ecran de 12.3 inch, suspensie sport, accesorii de caroserie ST Line, sistem Keyless Start, sistem de navigație și lumină ambientală cu LED.

Vârful de gamă ST Line X propune următoarele dotări suplimentare comparativ cu varianta ST Line: jante din aliaj de 18 inch, tapițerie mixtă (piele și material textil), scaun pasager cu suport lombar, aer condiționat automat, sistem audio B&O Play, senzori de ploaie și geamuri fumurii.

Conform oficialilor Ford, livările vor demara la finalul lunii ianuarie. 

Noul Ford Puma vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Ford Puma
1.0 litri, Man, Titanium 
125 4.5 10 20.250
Citroen C3 Aircross
1.2 litri, Man, Feel
110 4.8 11.3 15.949
Ford EcoSport
1.0 litri, Man, Titanium
125 5.3 12.7 19.200
Honda HR-V facelift
1.5 VTEC, Man, Elegance
130 5.7 10.2 24.550
Hyundai Kona
1.0 T-GDi, Man, Comfort
120 5.5 12 19.361
Kia Stonic
1.0 T-GDi, Man, Trend
120 5.2 10.3 16.017
Mazda CX-3 facelift
G121, Man, Attraction
121 6.2 9 19.989
Opel Crossland X
1.2 Turbo, Man, Innovation
110 4.7 10.9 16.560
Skoda Kamiq
1.0 TSI, Man, Ambition
115 5.1 9.9 16.686
Seat Arona
1.0 TSI, Man, Xcellence
115 5.0 9.8 19.448
Volkswagen T-Roc
1.0 TSI, Man, Design
115 5.4 10.1 19.499
Volkswagen T-Cross
1.0 TSI, Man, Style
115 5.1 10.2 18.715
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (20)

  • ACE - Craiova
    Deci pretul de pornire este cu 1.000 Euro mai ieftin decat cel din Germania asa cum scriam acum cateva zile pe AM.

    Asteptam si o varianta cu cutie automata si o versiune 4x4 (daca este posibil)....

    MULT SUCCES FORD!!!!
    24 8
  • someone
    ce diferenta la acceleratie intre Puma si Ecosport, ambele cu acelasi motor ......
    15 5
  • Octavian
    Ecosport va "muri" in juma' de an. Se cam incaleca cu Puma dar este de generatie veche, grea si cu design inferior. Intre cele doua toata lumea va alege Puma.
    14 5
  • Fiecare dintre modelele craiovene (Ecosport/Puma) are piata lui:

    - Ecosport are un design mai vechi si volum portbagaj 356 litri dar poate fi ales cu tractiune 4x2 sau 4x4 si garda la sol 16-19 cm (in functie de tractiune).

    - Puma are un design mai atragator si portbagaj de 456 litri dar tractiune exclusiva 4x2 si garda la sol de 14,3 cm
    14 4
  • Aha. Pretul de start este de 20 250. Dar este o super mega extra fantastica oferta si pornirea e de la 16500, adica un pret apropiat de concurentii lui =))
    Incredibil e ca sunt oameni care chiar cred ca, defapt, pretul masinii este 20250 (mai scump decat o Kuga sau un Tiguan de exemplu), dar Ford este un bun samaritean si iti scade din start aproape 4000.
    24 9
  • Da, politica Ford s-a contaminat văd de la Kia-Hyundai cu discounturile "de lansare" care rămân permanente (v. Kona cu 12.727 euro + rabla.)
    Nu mai zic de aberaţia lansării comenzilor înainte de comunicarea datelor complete ref. la performanţe, emisii sau consum. Sau or exista poate, dar AM a uitat de ele ?...
    Ca şi de Vitara de fapt la vreo 14.000, care ar fi avut loc în tabel.

    În rest, maşina pare OK ca stil şi dotări trendy -- mai ales comparativ cu hidosul EcoSport -- dar tot Duster cred că se va vinde mai mult.
    33 4
  • @Pana...vezi versiunile de echipare
    6 4
  • @ACE: prețul de start în Germania (TItanium 125 CP) e de 23.150 Euro.
    Clar că-i tot *de listă* adică negociabil ca-n iarmaroc și acolo, da-i oricum cu 2.900 € mai mare.

    Nu-i un detaliu relevant la noi oricum -- unde, btw, am văzut recent p-un trailer niște Pume cu efectul *wow* aproape evaporat din cauza jantelor cam mici, deși din aliaj ușor (păreau pe 16 ochiometric, dar poate erau pe 17, mașina fiind masivă ca profil în ciuda compactității.)

    Dac-aș fi crossovero-suvo-freak, parcă aș prefera un Fiesta Active... deși alegerile au devenit dificile din cauza diversității extreme a ofertelor din segment.
    18 3
  • Edikkk
    Cam mari preţurile ţinând cont că plătesc angajaţii (dacă am înţeles bine) cam la jumate faţă de cei de la Dacia !!
    15 6
  • ACE - Craiova
    @Kirotractor
    Eu am gasit la handler, in Germania, acum doua zile, la pret net cu TVA de 17.500 Euro, versiunea cea mai ieftina, cu livrarea in data de 20.04.2020, pe mobile.de....
    Probabil ca politica de preturi este asemanatoare cu cea de la HYUNDAI-KIA, cu un asa-zis "discount" pana la pretul net de mai sus....
    8 5
  • In afara de niste domnisoare, nu stiu cine si-ar lua o asemenea masina cu un motoras de-ala.

    There's no replacement for displacement... Si nici pt cilindri lipsa la apel...
    10 16
  • someone
    @ PMC: eu mi-as lua o puma, dar varianta ST, cea care va veni, cu motorul de pe fiesta ST
    12 2
  • @someone: masina asta, in functie de greutate, ar putea fi o alegere buna cu Dieselul de 1.5. Nu stiu ce greutate are.
    7 5
  • Tiguan la 20k nu are nici volan. Nesimtitii de Vw au niste preturi f mari fata de cat merita masinile lor.
    12 6
  • @PMC Ai incercat vreodata sa faci stand-up comedy? Ai un haz nebun! Bine, dar sa eviti subiectul auto. Te pricepi la auto cam cat ma pricep eu la astrofizica. Zau, gaseste-ti o ocupatie, orice, numai nu mai scrie balarii p'aci.
    4 8
  • Daca mijesti ochii seamana cu mutra unei marmote....
    Dpdv estetic trebuie vizualizata live, pare "umflatica" iar aparatul foto deformeaza. Datorita caracterului urban al masinii nu cred ca este necesara prezenta vreunui motor extra power, cel de 155CP este mai mult decat suficient, daca poti sa te obisnuiesti cu cei (doar) 3 cilindrii.
    Comparatia cu Ecosport nu are sens; este cam aceeasi diferenta intre masinile grupului Fiat, Panda si 500.
    8 2
  • serios acuma...vanzarile ford sunt in scadere mare, cine sa isi mai cumpere ford? motoarele invechite, consuma mult, fiabilitate scazuta. mai bine iti iei un sandero.
    6 14
  • Daniel
    sandu ai avut vre un Ford sau vorbesti din auzite. Am personal peste 400000 km in ultimii 5 ani cu Forduri facuti si nu am intampinat niciodata vre o problema. Nu au cel mai frumos interior dar ca fiabilitate nu ma pot plange. Iar consumul e foarte bun si motoarele nu s deloc invechite ..probabil nu esti deloc documentat.
    13 3
  • Fără variantă cu cutie automată...in 2019...păcat, pentru mulți va fi deal breaker...
    3 7
  • @vianu: pretul de 16500 este pretul real pentru versiunea Titanium. hai sa nu ne imbatam cu apa rece, crezand ca pierde Ford 4000 de euro la fiecare masina, adaugand niste dotari ca lumea. Este un exercitiu de marketing, care prinde f bine la clienti. Atat si nimic mai mult.

    @@Pana, totusi, in cazul lui Tiguan sau Kuga, vorbim despre o clasa mai mare. Asta voiam sa subliniez. Nu vei avea in aceiasi bani dotarile unui Puma Titanium. Dar vei avea o tinuta de drum mai buna, confort mai bun, loc in spate mai bun, adica vei avea avantajele unei masini de clasa mai mare.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru