Ford a anunțat datele de vânzări pentru piața europeană pentru primele trei luni ale acestui an, iar rezultatele obținute în mare parte înainte de izbucnirea pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2 sunt încurajatoare pentru uzina de la Craiova.
Potrivit raportului oficial, Ford Puma a devenit al treilea cel mai vândut model Ford în Europa, cu 18.713 unități, dintre care peste 80% au fost reprezentate de versiunile micro-hibrid cu baterie Litiu-Ion de 48 V.
Puma a reușit astfel să depășească vânzările înregistrate de Ecosport, celălalt model produs la uzina de la Craiova, care a totalizat 18.472 de unități, în scădere puternică de la cele 31.735 de unități comercializate în perioada similară a anului trecut.
Pe piața din România, prețurile lui Ford Puma încep de la 20.300 de euro pentru versiunea cu motor EcoBoost de un litru și 125 CP, în timp ce cea mai accesibilă variantă hibridă este echipată cu același motor Ecoboost de un litru și 125 CP și costă 20.800 de euro.
Vânzările lui Puma vor fi însă afectate puternic ca urmare a faptului că, la fel ca și celelalte fabrici Ford din Europa, uzina de la Craiova este închisă cel puțin până în 4 mai, în timp ce angajații sunt în șomaj tehnic cel puțin până în 30 aprilie.
Între timp, cele mai vândute modele Ford pe piața europeană sunt în continuare Focus cu aproape 52.000 de unități și Fiesta cu puțin peste 44.000 de unități, în timp ce Kuga este modelul care a suferit cea mai mare scădere, de la aproape 36.000 unități la numai 7.000 de unități.
Datele prezentate de Ford sunt valabile pentru 20 dintre cele mai importante piețe europene, printre care se numără și România.
Via Ford
Cred că doar TIRurile şi tractoarele mai au nevoie de stick
PS: Masina este ok, cu preturi destul de ok, design ok.
Creşterile mari a Hyundai şi Kia, în special partea de electrice şi PHEV în Europa îţi zice ceva ??
Vanzarile de electrice sunt foarte slabe.
Lumea NU vrea electrice !
Lumea VREA Diesel !
Si nu inteleg de ce te deranjeaza acel stick.
Si fara stick, cu ce crezi ca te ajuta ?
Ai mai mult spatiu ?
Mie îmi pare rău de Skoda că pe lângă avantaje în cadrul VAG are şi multe dezavantaje
Nu i-au lăsat VW să se ducă Skoda în SUA!
nu îi lasă VW să scoată Skoda un Octavia, un Superb full electric !
Pentru că nemţii sunt nişte... naţionalişti fără limite... sau mă rog, peste medie.... să zicem
Nu că Renault nu face la fel cu Dacia, dar parcă nu chiar de tot ...la fel...
Deciziile Skoda, nu sunt luate doar de VW VAG
Deciziile VAG sunt, in general, la nivelul grupului.
Nu este un dezavantaj ca Skoda nu a scos mai multe modele electrice sau PHEV
Este un avantaj
Skoda nu s-a dus.
Sunt cateva marci care s-au dus...
Land Rover, nu mai e Land Rover
S-a dus...
Si nu s-ar vinde o Octavia EV sau Superb EV
Exista Superb PHEV
Si in curand Octavia PHEV.
Dar nu are sens un model mare EV