Ford prezintă versiunea de marfă a viitorului Transit

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 19.04.2012
Ford a prezentat imaginile oficiale ale versiunii Cargo a lui Transit Custom. Aceasta prefigurează viitoarea generaţie a vehiculului comercial de la Ford.

Esential

50.000 de kilometri este distanţa care poate fi parcursă cu un Ford Transit între două revizii, cea mai mare din segment.
33 de centimetri despart versiunea cu ampatament mărit de versiunea cu ampatament scurt a lui Ford Transit.

Ford a prezentat primele imagini şi informaţii oficiale ale lui Transit Custom Cargo. Acest model debutează la Târgul de Vehicule Comerciale din Birmingham, Regatul Unit, şi este succesorul actualei generaţii de Transit. În mod evident, Transit Custom este bazat pe conceptul Tourneo Custom, care a surprins plăcut publicul prin aspectul său deosebit de agresiv. La fel ca Tourneo Custom, Transit Custom are blocuri optice mari şi o grilă trapezoidală.

La fel ca în cazul lui Ford Tourneo Custom, Transit Custom va fi oferit alături de o motorizare Duratorq 2.2 cu patru cilindri în linie, disponibilă în trei versiuni de putere, toate cuplate unor transmisii manuale cu şase trepte. Versiunea entry-level va dezvolta 100 CP, în timp ce motorizarea de top va dezvolta 155 CP. Toate versiunile de motorizare au start/stop în standard, iar cea mai economică versiune are un consum mediu de 6.6 litri la sută şi emite 174 grame de CO2 pe kilometru, cu 8% mai puţin faţă de echivalentul actual din gama Transit.

Noul Transit va fi oferit atât în versiuni cu ampatament scurt, cât şi în versiuni cu ampatament mărit. Sarcina utilă a acestui model este cuprinsă între 600 şi 1.400 kilograme, în funcţie de versiunea aleasă.

Cei de la Ford mizează pe dinamica acestui model, similară cu cea a unui autoturism şi pe habitaclul concentrat pe şofer, menit să atragă noua generaţie de consumatori de vehicule comerciale. Noul Ford Transit va intra în producţie la jumătatea anului curent, la fabrica Ford din Kocaeli, Turcia.

Via | Autoblog | Ford

Comentarii (5)

  • Valeu...
    Urata la fata... merge de minune conceptul asta pe turisme, dar pe microbuze in nici un caz...
    5 8
  • urat pt tine poate,dar gusturile nu se discuta.mie unul imi place :)
    13 3
  • aici nu e vorba de frumusete...parca ati avea 14 ani, aici e vorba de utilitate, fiabilitate, costuri de intretinere...nu e o masina sa iesi la plimabre pe bulevard, e o masina de tranport marfa
    14 1
  • AndreiRN
    Imi place
    Pana la marfa tragi o tapitzerie de catifea rosu inchis si o saltea cu apa si sa vezi tu succes in cartier.
    Hahahahaha
    8 3
  • poate ca nu arata stralucit, dar cred ca arata mai bine decat competitia.
    nu cred insa ca vor putea sa o vanda cu fata asta in America
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru