Ford a acumulat multe rechemări în service în ultimii ani, iar aceste costuri de rechemare i-au afectat situația financiară. Producătorul auto și-a raportat rezultatele financiare pentru al doilea trimestru al acestui an și a dezvăluit că rechemările și costurile de garanție au ajuns la 2,3 miliarde de dolari în ultimele trei luni.
În total, aceste lucruri au costat compania 25,5 milioane de dolari pe zi. Aceasta reprezintă o creștere de 800 de milioane de dolari comparativ cu primul trimestru.
Producătorul auto a implementat mai multe inițiative pentru a îmbunătăți calitatea produselor sale, dar rezultatele acestor eforturi nu sunt imediat vizibile. Ford și-a asumat deja creșterea costurilor vehiculelor fabricate în perioada de vârf a pandemiei. Anterior, când problemele din lanțul de aprovizionare și închiderile guvernamentale au perturbat producția auto globală, costurile de producție au crescut.
Ford a emis 37 de rechemări în acest an pentru mai mult de 3.5 milioane de vehicule.
Acesta conduce printre toți producătorii auto, dar Chrysler este foarte aproape pe locul doi, cu 36 de rechemări emise în acest an pentru puțin peste 2,2 milioane de mașini.În 2022 și 2023, Ford a condus clasamentul când vine vorba de rechemări. Asta înseamnă că, în trimestrul 2 din 2024, compania americană are cu 30% mai puțini clienți, față de aceeași perioadă din 2023.
Pentru moment, Ford își trece mașinile mult mai riguros prin teste înainte de a le lansa, pentru a garanta că îndeplinesc standardele de calitate. Potrivit lui Jim Farley, directorul executiv al companiei, acest lucru va reduce semnificativ costurile în timp.
Te-ai astepta ca dupa 100 ani de experienta cu productia de masa a unor masini pe combustie brandul asta sa fie cel mai fiabil si masinile sa dureze 50 de ani fara nici o problema.
Asa ca, daca gigantii astia de demult, nu sunt in stare sa faca masini calumea, cine comenteaza la branduri care au vandut prima masina de serie acum vreo 10 ani, ar cam trebui sa isi infiga degetul in fund si apoi in gura inainte sa zica ceva.
oricum ii mananca chinezii pe toti in curand.
Nici prin Europa treburile nu stau stralucit:
Top 3 marci cu cele mai multe recalls:
1. Mercedes Benz 38 recalls affecting 20 models
2. Peugeot - 27 recalls affecting 13 models
3. BMW – 21 recalls affecting 20 models
Se pare ca alte marci nu pierd chiar atat de mult, pentru ca au clientii mai putin pretentiosi si cumpara orice masina, mai ales daca e germana.
Ford poate rezolva problema costurilor prin reducerea rechemarilor, ori 25 de milioane de dolari pe zi sa-i investească în cercetare pe bune, nu doar pe hârtie, într-adevăr, 3.5 milioane mașini doar anul acesta este foarte mult, în ritmul ăsta va fi o mare gaură la sfârșitul anului.