Pasagerii vehiculelor comerciale vor fi mai bine protejați în viitor, dacă Ford decide să introducă în producția de serie un nou tip de airbag. Această tehnologie se va putea folosi și pentru vehiculele de pasageri.
Forma specială de litera „C” asigură protecție în jurul spătarului scaunului și a pereților. În același timp, perdeaua acestui tip de airbag va fi mai înaltă decât scaunele spate, posibil să ajungă până la plafon. Prin urmare, acționează ca un scut și împiedică orice tip de încărcătură să pună în pericol pasagerii. Practic, în momentul impactului, airbag-ul se umflă rapid, ghidat de dispozitivul retractabil care trage cablul în sus pentru o desfășurare mai rapidă.
Brevetul nu se oprește aici. Cei de la Ford prevăd o variantă în care o parte din airbag se extinde peste spătarul scaunului în momentul activării. Lucrul acesta ar oferi o protecție suplimentară pentru capul pasagerilor, în caz de impact.
Activarea acestui sistem de airbag urmează rețeta clasică, în același mod ca cel utilizat pentru protecția șoferului.
Senzorii sunt conectați la un computer, care, la detectarea unei coliziuni, trimite un semnal către dispozitivul de umflare.În timp ce acest brevet evidențiază angajamentul Ford față de siguranță, detaliile privind modul în care această inovație ar putea fi adaptată vehiculelor comerciale precum Transit Van, rămân nedezvăluite. Una dintre posibilități este protejarea încărcăturii prețioase în vehiculele de livrare, asigurându-se că airbagul în formă de „C” protejează pereții și previne căderea pachetelor.
Așa cum se întâmplă în cazul tuturor cererilor de brevet, este important de menționat că intenția Ford de a implementa această aplicație a airbagurilor în producție rămâne nesigură. Brevetele servesc drept măsură proactivă, asigurându-se că un concept rămâne protejat și nu este preluat de către competitori.
Încă o dudă inutilă
si scaune care sa se deplaseze pe sina pt a prelua din inertie.
sau si mai tare, sa se transforme bara/aripa etc in magnet de pol opus cu cealalta masina.
si lista geniala ar putea continua..