Explicaţia oficialilor Ford vizează o reglare a raportului dintre stocuri şi producţie, mai ales că motorizările 1.0 şi 1.5 EcoBoost sunt folosite şi de alte modele a căror producţie a fost redusă. Spre exemplu, uzina de motoare de la Craiova este afectată şi de fabrica Saarlouis din Germania, unde sunt produse modelele Focus şi C-Max, care utilizează şi ele motorizarea 1.0 EcoBoost. În cele 33 de zile de oprire ale producţiei la uzina din Craiova, ce ide la Ford ar fi putut să producă 12.200 de automobile şi 8.000 de motoare, estimează cei de la ZF.
Ford este cel mai mare exportator din judeţul Dolţ, vehiculele reprezentând 62.3% din totalul exporturilor din Bănie. Datorită fabricii Ford, judeţul Dolj este pe locul nouă în ţară la capitolul valoarea exporturilor în primele şase luni ale anului. Dacia şi Ford au reuşit să aducă România în top 10 producători de automobile din Europa în decursul anului curent, arată un studiu OICA.Via ZF
Comentarii (0)