Ford: "Opel nu ar trebui sa primeasca ajutoare din partea statului"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Ford sunt de parere ca Opel/Vauxhall nu ar trebui sa primeasca ajutoare din partea statului. Aceste declaratii vin din partea lui Wolfgang Schneider, oficial Ford, care a mai adaugat faptul ca fiecare constructor ar trebui sa plateasca pentru restructurarile pe care le face. El a explicat ca ajutoarele din partea statului au un efect negativ. deoarece ele mentin pe piata jucatorii slabi.
General Motors va primi 1.8 miliarde de euro din partea statelor europene pe teritoriul carora se afla uzine Opel sau Vauxhall. Tinta americanilor de la GM este reducerea fortei de munca cu 8.300 de angajati, scaderea capacitatii uzinelor cu o cincime, toate acestea pentru a reveni pe profit in doi ani. Schneider a declarat ca in Europa, "multumita" ajutoarelor din partea statului, restructurarile nu au mai fost facute, desi exista o supracapacitate de 30 de procente. De asemenea, oficialul Ford a declarat ca aceste ajutoare nu fac bine industriei sau constructorilor auto.
Declaratiile Ford au fost critice si la adresa celor de la Renault sau de la PSA, deoarece grupurile franceze au primit imprumuturi cu dobanda mica in valoare de 3 miliarde de euro fiecare. Aceste imprumuturi au fost primite cu interventia Guvernului Francez, in schimbul carora constructorii auto erau obligati sa nu faca disponibilizari de personal in cadrul uzinelor de pe teritoriul statului.
Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. (21.11)
-
Volvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. (16.11)
-
Audi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. (07.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)