Ford: "Opel nu ar trebui sa primeasca ajutoare din partea statului"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Oficialii Ford sunt de parere ca Opel/Vauxhall nu ar trebui sa primeasca ajutoare din partea statului. Aceste declaratii vin din partea lui Wolfgang Schneider, oficial Ford, care a mai adaugat faptul ca fiecare constructor ar trebui sa plateasca pentru restructurarile pe care le face. El a explicat ca ajutoarele din partea statului au un efect negativ. deoarece ele mentin pe piata jucatorii slabi.
General Motors va primi 1.8 miliarde de euro din partea statelor europene pe teritoriul carora se afla uzine Opel sau Vauxhall. Tinta americanilor de la GM este reducerea fortei de munca cu 8.300 de angajati, scaderea capacitatii uzinelor cu o cincime, toate acestea pentru a reveni pe profit in doi ani. Schneider a declarat ca in Europa, "multumita" ajutoarelor din partea statului, restructurarile nu au mai fost facute, desi exista o supracapacitate de 30 de procente. De asemenea, oficialul Ford a declarat ca aceste ajutoare nu fac bine industriei sau constructorilor auto.
Declaratiile Ford au fost critice si la adresa celor de la Renault sau de la PSA, deoarece grupurile franceze au primit imprumuturi cu dobanda mica in valoare de 3 miliarde de euro fiecare. Aceste imprumuturi au fost primite cu interventia Guvernului Francez, in schimbul carora constructorii auto erau obligati sa nu faca disponibilizari de personal in cadrul uzinelor de pe teritoriul statului.
Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente date, furnizate de către Asociația Europeană a Constructorilor de Automobile (ACEA), vânzările Tesla au scăzut cu 50.3% în UE, în luna ianuarie, și cu 45.2% în UE+EFTA+Marea Britanie. (26.02)
-
Conform noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au scăzut cu peste 2% în luna ianuarie în Europa. În prima lună au fost înmatriculate mai puțin de un milion de mașini noi. (25.02)
-
Dacia Spring a revenit în top 10 cele mai vândute mașini electrice în Europa, în luna ianuarie. În același timp, Tesla Model Y nu mai este cea mai vândută mașină electrică pe continentul nostru. (25.02)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Toyota: modelele de performanță vor păstra motoarele pe benzină și cutiile manuale
-
Noua Skoda Enyaq facelift a intrat în producție
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
(P) Care sunt mașinile electrice cu cel mai bun range în 2025?
Comentarii (0)