Ford: "Opel nu ar trebui sa primeasca ajutoare din partea statului"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Ford sunt de parere ca Opel/Vauxhall nu ar trebui sa primeasca ajutoare din partea statului. Aceste declaratii vin din partea lui Wolfgang Schneider, oficial Ford, care a mai adaugat faptul ca fiecare constructor ar trebui sa plateasca pentru restructurarile pe care le face. El a explicat ca ajutoarele din partea statului au un efect negativ. deoarece ele mentin pe piata jucatorii slabi.
General Motors va primi 1.8 miliarde de euro din partea statelor europene pe teritoriul carora se afla uzine Opel sau Vauxhall. Tinta americanilor de la GM este reducerea fortei de munca cu 8.300 de angajati, scaderea capacitatii uzinelor cu o cincime, toate acestea pentru a reveni pe profit in doi ani. Schneider a declarat ca in Europa, "multumita" ajutoarelor din partea statului, restructurarile nu au mai fost facute, desi exista o supracapacitate de 30 de procente. De asemenea, oficialul Ford a declarat ca aceste ajutoare nu fac bine industriei sau constructorilor auto.
Declaratiile Ford au fost critice si la adresa celor de la Renault sau de la PSA, deoarece grupurile franceze au primit imprumuturi cu dobanda mica in valoare de 3 miliarde de euro fiecare. Aceste imprumuturi au fost primite cu interventia Guvernului Francez, in schimbul carora constructorii auto erau obligati sa nu faca disponibilizari de personal in cadrul uzinelor de pe teritoriul statului.
Via | 4wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Hyundai își dorește să-și dubleze vânzările de mașini electrice pe piața europeană în acest an. Motivul principal pentru acest impuls este de a evita amenzile pentru nerespectarea noilor norme cu privire la emisiile de CO2. (30.01)
-
Grupul Toyota a fost cel mai mare producător de mașini din lume în 2024. Este pentru al cincilea an consecutiv când producătorul japonez a reușit să vândă cele mai multe mașini la nivel mondial. (30.01)
-
Un nou studiu realizat de JATO Dynamics arată că prețurile mașinilor electrice au scăzut în medie cu 15% în Europa, în ultimii 6 ani. În același timp, mașinile cu motoare termice s-au scumpit în medie cu 7% în aceeași perioadă. (27.01)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- A venit, a văzut, a cucerit: Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în 2024
- Noul BMW iX facelift: acum cu autonomie de peste 700 km
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (0)