Esential
1365 | de elemente noi aduce în plus faceliftul pe actualul Mondeo. |
Odată cu lansarea faceliftului pentru actuala generaţie Mondeo, Ford încearcă repoziţionarea sedanului de clasă medie pe un segment de piaţă superior. Potrivit unor declaraţii recente, venite din partea oficialilor diviziei europene, noul Mondeo este capabil să provoace la duel chiar şi pe modelul premium Audi A4.
Potrivit lui Martin Smith, fost designer Audi, actualmente şef de design Ford Europa, Mondeo vine cu o nouă percepţie a calităţii, identică cu cea elaborată în Ingolstadt. "Am regândit toate piesele pe care am simţit că le putem îmbunătăţi, atât la interior cât şi la exterior. Pentru habitaclu am vrut să recreem un sentiment premium, comparabil cu ceea ce oferă cele mai bune modele din Ingolstadt", susţine Smith.
Pentru a putea ajunge la acest nivel, faceliftul pregătit de Ford a introdus în total de 1365 de elemente noi, comparativ cu vechiul Mondeo. Includem aici modificările interiorului, ale aspectului exterior şi chiar luminile LED.
În ceea ce priveşte filosofia de design, Smith a declarat că noul Mondeo preia evoluţia limbajului kinetic, al cărui promotor a fost.Mai exact, vom vedea modificări similare celor suferite de S-Max şi Galaxy. "Obiectivul a fost acela de a creşte percepţia calităţii şi de a înzestra Mondeo cu trăsături sofisticate şi sportive pentru clienţii cu înclinaţii premium", declară acelaşi Smith.
Lista de echipamente tehnologice, introdusă de Ford odată cu noul Mondeo, a crescut considerabil şi include în prezent faruri adaptive, senzori de avertizare pentru depăşirea benzii şi monitorizarea unghiului mort.
Smith a declarat că plasarea lui Mondeo în acelaşi segment cu Audi A4 va ridica probabil multe semne de întrebare la Ingolstadt, însă această repoziţionare este complet justificată.
acuma... sa ma scuze fanii ford ( monedo si nu numai ) , dar FORD, ca marca, sunt mai praf ca dusteru' . . . "dovezile" stau in toate acele statistici despre fiabilitate despre care mai citim si p'aici pe AM.ro, faptul ca au reusit sa faca din Volva o marca de 2 lei ... dupa care au vandut-o la sfert de pret ... faptul ca au facut un Jaguar pe platforma de mondeo ( si le-a facut foarte bine la vanzari... ca toata lumea are jaguar in zilele noastre :))) ) , faptul ca nu-s instare de un motor diesel propriu ... ca nu-s instare de un motor pe benzina cat ed cat apropiat de performantele europenilor... etc.
auzi tu, acuma avem pretentii premium :)) , buna gluma, .. maine poimaine o sa vezi cum AUDI plange ca le-au scazut vanzarile :))
Ford a fost si va ramane o masina buna. Si atat.
Aaaa, da. Poate daca-i pui CD cu manele, abtibilduri cu flacari, presuri la roti cu ochi de pisica si alte accesorii "ultra", o pui langa un alt Audi de manelist, probabil ca se poate numi "premium"
"Cea mai MARE din segment si cel mai bun pret !"
p.s. imi place ca masina si are ceva inovatii, nu peste audi inca.
Inca nu a uitat lumea interioarele alea cu plasticele alea cromate extrem de ieftine de la fosta Fiesta si Focus
Din pacate Ford este o marca care poate fi apreciata doar de cei care detin un FORD.. Cati ai vazut tu sa lase un FORD pentru un BMW?
Eu am vazut multi care au facut invers, au lasat BMW pentru un FORD :)) Crede-ma ca stau foarte bine FORDurile din pct de vedere al fiabilitatii, nu stiu unde ai auzit tu ca n-ar fii fiabile.
lasati istoria, faceti proba practica.. 99% din care au dat comment nici macar nu au urcat intr-un A4, ce sa mai vorbesc de noul mondeo.. asa e cand conduci logan(cotet) si-ti dai cu parerea despre MASINI..
Foarte frumos, mama ta are un focus vechi de 10 ani, care inca mai merge, felicitari - cunosc si eu pe cineva cu un focus din 2000, cu 200000km( poate mai mult ) care inca merge, dar la care s-au investit bani destul de multi ...
Daca nu stii de unde am scos-o p'asta cu fiabilitatea pune mana pe Goangle si da o cautare ... da o cautare chiar pe automarket.ro ;)
si sa nu uit - loganul nu este o masina pt banii pe care ii dai . . .. poate ala "chel" de 6000E ...
http://www.seriouswheels.com/pics-2009/a/2009-Audi-A4-allroad-quattro-Interior-1920x1440.jpg
http://www.carbodydesign.com/archive/2007/02/14-ford-mondeo-first-images/Ford-Mondeo-5-lg.jpg
sa aveti o zi FORDmidabila
Ford este o masina "nemteasca" de foarte buna calitate; un Tdci bate oricand un Tdi iar la fiabilitate sta f.bine < fost detinator de Mondeo 130 CP Tdci(150,000 km)-Clase peste Pasat,fost detinator de Jaguar S-Clase 3.0 automatic(70,000 km) - Clasa pentru Audi A6,actual detinator de Focus 136 CP (110,000 km)- Golful doar in retrovizoare>.
Da, Audi A4 arata bine mai ales la Allroad, dar sa nu uitam ca mai pui "fo" 15,000-20,000 euro fata de un Mondeo Titanium.
Sa aveti drumuri fara evenimente si gropi!
cam fraier noul motor de pe ford mondeo cel de 2000 cmc si 200 cp
Am avut mondeo(2003) si focus(2001). Doar probleme si batai de cap cu amandoua. Mai mult in service erau. Recunosc ca au un comportament rutier excelent. Cei de la top gear au scos cu focus rs de 200cp acelasi timp care l-a scos m3 din acelasi an. Au spus ca e singura masina care indiferent de viteza si conditii, invarti volanul si chiar vireaza.
Am avut ocazis si cu mondeo nou. E u improvement.....dar nu se apropie de nemti...sau suedezi.
Costi, trezeste-te, A4 si Mondeo te pot lovi pe trecere, Domnul nu!
Parerea mea e ca domnu nenea smith a dat aceasta declaratie din cauza celor 1365 de elemente noi care le aduce faceliftul si care, probabil, vor aduce cu ele o marire de pret. Sunt pur si simplu declaratii soc, fac bine publicitatii.
A doua mea parere este ca nimeni nu a inteles ce a vrut nenea asta sa zica: el zice ca Audi A4, pe care el a ajutat sa fie dezvoltat este de o calitate foarte bun. Acum ca el a venit la Ford, a facut o masina care se apropie sau este la fel de calitativa ca un Audi A4. Parerea mea e ca e mult mai tare Mondeo pur si simplu pentru faptul ca e mult mai ieftin si la fel de rezistent (in ziua de azi masinile sunt foarte rezistente, contrar miturilor cum ca masinile de acum 20 de ani erau cele mai bune si ca tineau cel mai mult)
Referitor la "premium", excluzand motoarele, tot ce exista pe o masina premium este snobism, nu eleganta. Imi place de gigi masinistu' ala care compara un audi a4 allroad interior alb de piele cu insertii de lemn cu un mondeo titanium...interior negru cu insertii de aluminiu :) prietene, tu de Ghia ai auzit?
In fine, comentarii sunt multe, ideea e ca nu ati inteles niciunul articolul dar stiti sa comentati + toti conduceti masini second hand ca ... de E premium!
De unde ai tras tu concluzia ca Ford nu sunt in stare de un motor diesel? Hai sa iti zic un secret. La aparitia lui Mondeo MK3, motorul diesel 2.0 TDCI de 131CP era unul din cele mai eficiente de pe piata. Masina in sine a luat multe premii, ca sa nu mai zic ca era mult mai spatioasa decat orice BMW sau Audi de la acea vreme (din aceeasi clasa, family sedan), consum foarte redus si performante superioare.
Mondeo actual si-a pastrat atuurile de masina spatioasa. Poate exagereaza cand zice ca e o masina premium, insa este cu adevarat o masina deosebita care ofera foarte multe pentru cat costa. Pacat ca o incarca astia cu prostii inutile gen LED-uri de craciun. Iar clasarea lui Mondeo in aceeasi categorie cu A4 e o miscare proasta. Inseamna ca vor reduce spatiul interior de dragul de a-l umple cu tot felul de gadget-uri. Oricum voi ramane fidel vechiului Mondeo care este cu adevarat o masina speciala.
Toate cele bune
Referitor insa la clasele auto, aici premite-mi sa te corectez: atat Mondeo cat si A4 fac parte din acelasi segment D sau large family car, cu mentiunea ca A4 face parte dintr-o subclasa sa ii spunem si anume "compact executive cars", alaturi de BMW seria 3, MB C-classe, Lexus IS sau chiar Volvo S60, Saab 9-3 si Alfa 159. Stiu ca multi ma vor contrazice, dar si cei de la wikipedia tot cam asa le clasifica. Motivul este foarte simplu si tine de marketing: producatorii premium fac masinile din aceasta clasa putin mai mici, insa cu mai multe dotari, cu o gama mai larga de motoare si evident mai scumpe. Si de fapt corect ar fi sa spunem ca ceilalti producatori, din dorinta de a concura cu acestia premium, fac masinile ceva mai mari, pentru a veni cu ceva in plus. Pentru ca altfel, daca nu s-ar diferentia si prin dimensiuni, A4 si Passat ar fi concurenti directi si s-ar canibaliza, la fel Ford Mondeo cu Jaguar X-type, Toyota Avensis cu Lexus IS si exemplele pot continua. Iar motivul pentru care Ford declara ca ataca segmentul lui A4 este destul de clar: dupa ce au vandut Volvo si Jaguar, Ford nu mai are nicio marca premium pe piata europeana si se vad nevoiti sa isi "creasca" propriul brand, sa il duca spre segmentul premium
Uitati ca mai exista un FORD, la el acasa, care este mult peste AUDI.
Na ca am spus-o.
Faptul ca masinile europene, facute de FORD sunt mai slabe ca audi... chiar nu conteaza.
Si da, sunt posesor de Focus.