Ford continuă să culeagă roadele deciziei strategice de a comercializa celebrul model Mustang la nivel global începând din 2015.
Extinderea vânzărilor la 146 de țări din întreaga lume a propulsat Mustang în topul preferințelor clienților pentru vehicule sportive.
Astfel, pentru a cincilea an consecutiv, Mustang a fost cel mai vândut coupe sportiv din lume. În plus, în premieră, Mustang a fost și cea mai vândută sportivă din lume.
Informația a fost dezvăluită de compania de analiză IHS Markit, care a calculat că Ford a comercializat 102.090 de unități Mustang pe parcursul anului 2019. Ford menționează că vânzările lui Mustang s-au dublat în Franța, au crescut cu 50% în Polonia, în timp ce pe piața germană s-a înregistrat o creștere de 33%.
"Suntem mândri de performanțele în creștere ale lui Mustang. Din Suedia la Shanghai, tot mai mulți entuziaști se bucură de sentimentul libertății în aceste noi versiuni Mustang. Suntem onorați să ne servim clienții, entuziaștii și fanii de peste 56 de ani", spune Jim Farley, COO-ul Ford.
În total, Ford a comercializat 633.000 de unități Mustang de la startul exporturilor în 2015, însă în ultimii ani vânzările au scăzut ușor.
Astfel, vânzările de 102.090 de unități de anul trecut sunt în ușoară scădere comparativ cu cele 113.066 de unități din 2018 și cele 125.809 unități comercializate în 2017.
Via Ford
Jucaria e SU PER BA! Si nu pot decat sa-i admir pe americani ca dau uneori lectii europenilor chiar si in domeniul auto.
Bravo!
Mustangul nu prea mai e muscle-car pur sange, de fapt nu a fost niciodata, a fost pony-car. Concepul de muscle-car a venit cu masini mai mari gen Gran Torino de la Ford, Chevelle de la Chevrolet si Charger de la Dodge. Asa este, nu poti sa iei o masina americana care sa stea mai bine pe un circuit decat Mustang, dar a mai ramas muscle-car adevarat doar Challenger, care chiar daca in anii 70 era mai mic decat Charger, acum isi mentine "handicapul" pe curbe care caracterizeaza un muscle-car. Ah si o ultima chestie: americanii au fost intotdeauna inaintea europeniilor. Gandeste-te la anii pony/muscle-car-urilor cand aveai dotari pe care nu le ai nici acum pe anumite masini europene.
Un 2.3, merge. La noi impozitul e vreo 1000 lei pe an (nu mai stiu sigur), masina arata bine, pretul e destul de bun (~40k), merita jucaria.