Ford Mustang înregistrează noi performanțe: cea mai vândută sportivă și cel mai vândut coupe sportiv din lume în 2019

de Daniel Popescu, Foto: Ford
Miercuri, 22.04.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford Mustang a fost cea mai vândută sportivă și cel mai vândut coupe sportiv din lume în anul 2019 cu peste 102.000 de unități comercializate în 146 de țări.

Ford continuă să culeagă roadele deciziei strategice de a comercializa celebrul model Mustang la nivel global începând din 2015.

Extinderea vânzărilor la 146 de țări din întreaga lume a propulsat Mustang în topul preferințelor clienților pentru vehicule sportive.

Astfel, pentru a cincilea an consecutiv, Mustang a fost cel mai vândut coupe sportiv din lume. În plus, în premieră, Mustang a fost și cea mai vândută sportivă din lume.

Informația a fost dezvăluită de compania de analiză IHS Markit, care a calculat că Ford a comercializat 102.090 de unități Mustang pe parcursul anului 2019. Ford menționează că vânzările lui Mustang s-au dublat în Franța, au crescut cu 50% în Polonia, în timp ce pe piața germană s-a înregistrat o creștere de 33%.

"Suntem mândri de performanțele în creștere ale lui Mustang. Din Suedia la Shanghai, tot mai mulți entuziaști se bucură de sentimentul libertății în aceste noi versiuni Mustang. Suntem onorați să ne servim clienții, entuziaștii și fanii de peste 56 de ani", spune Jim Farley, COO-ul Ford.

În total, Ford a comercializat 633.000 de unități Mustang de la startul exporturilor în 2015, însă în ultimii ani vânzările au scăzut ușor.

Astfel, vânzările de 102.090 de unități de anul trecut sunt în ușoară scădere comparativ cu cele 113.066 de unități din 2018 și cele 125.809 unități comercializate în 2017.

Via Ford

Comentarii (3)

  • Cea mai buna afacere pe care o poti face daca vrei un muscle-car pur-sange, american, asa cum ii shade bine, ca doar ei au inventat conceptul. Pur si simplu nu poti lua ceva mai bun la ora asta, vis a vis de banii platiti si "cata masina" primesti.

    Jucaria e SU PER BA! Si nu pot decat sa-i admir pe americani ca dau uneori lectii europenilor chiar si in domeniul auto.
    Bravo!
    7 1
  • @PMC
    Mustangul nu prea mai e muscle-car pur sange, de fapt nu a fost niciodata, a fost pony-car. Concepul de muscle-car a venit cu masini mai mari gen Gran Torino de la Ford, Chevelle de la Chevrolet si Charger de la Dodge. Asa este, nu poti sa iei o masina americana care sa stea mai bine pe un circuit decat Mustang, dar a mai ramas muscle-car adevarat doar Challenger, care chiar daca in anii 70 era mai mic decat Charger, acum isi mentine "handicapul" pe curbe care caracterizeaza un muscle-car. Ah si o ultima chestie: americanii au fost intotdeauna inaintea europeniilor. Gandeste-te la anii pony/muscle-car-urilor cand aveai dotari pe care nu le ai nici acum pe anumite masini europene.
    3 1
  • Victor
    Parerea mea, datorita motorului de 2.3 au vandut asa mult. Era interesant de vazut cate sunt Ecoboost si cate GT. In afara de pasionati, nu stiu cati sunt "pregatiti" sa detina un V8 de 5.0L, cel putin in Europa.

    Un 2.3, merge. La noi impozitul e vreo 1000 lei pe an (nu mai stiu sigur), masina arata bine, pretul e destul de bun (~40k), merita jucaria.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru