Cele mai importante noutăți pentru Ford Mustang facelift sunt apariția ceasurilor de bord digitale, farurile LED și implementarea unor sisteme de siguranță activă.
Americanii spun că Mustang facelift a fost adaptat pentru cerințele clienților europeni, menționând suspensia ajustabilă MagneRide, sistemul selectabil Drive Modes, care include opțiunea personalizabilă My Mode, sau tehnologia evacuării cu supape active cu modul “Good Neighbour”, dezvoltat pentru a nu deranja vecinii la ore matinale sau noaptea târziu.
Ford Mustang facelift: date esențiale
● Motorul Ford V8 de 5.0 litri este îmbunătățit și oferă 450 CP, în combinație cu noua transmisie automată cu 10 trepte
● Popularul motor Ecoboost de 2.3 litri a pierdut 27 de cai putere și a ajuns la 290, dar are o funcție Overboost care se activează pentru un plus de accelerație după fiecare schimbare superioară de treaptă.
● Profilul capotei este acum coborât și integrează prize de aer, iar combinația cu grila frontală revizuită îi oferă lui Mustang o față incisivă și agresivă
● Farurile, luminile de zi, indicatoarele de direcție și stopurile beneficiază toate în standard de tehnologia LED în Europa, în timp ce proiectoarele de ceață LED sunt și ele disponibile pe Mustang.
Ramele blocurilor optice frontale au fost restilizate pentru a se asorta cu forma grilei superioare.
● Un pachet interior Carbon Sport este la dispoziția doritorilor pe întreaga gamă Mustang și include inserții Alcantara la nivelul portierelor și al scaunelor, un mâner din fibră de carbon al schimbătorului de viteze și o ramă din fibră de carbon pentru instrumentele de pe panoul de bord. Scaune cu tapițerie din piele, încălzite și aerisite și un volan încălzit sunt de asemenea disponibile în premieră la nivel de gamă.
● Tehnologiile de asistență a șoferului de pe Mustang includ Sistemul de asistență pre-coliziune cu depistarea pietonilor (Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection) și Sistemul de menținere a benzii de rulare (Lane Keeping Aid), care îmbunătățesc experiența la volan.
● Matthias Tonn, inginerul-șef al programului de dezvoltare Mustang în cadrul Ford Europa: “În mod normal, când schimbi treptele pierzi timp prețios. Noua transmisie cu 10 trepte a lui Mustang îi permite motorului să dezvolte vârful de putere și de cuplu în timpul schimbului în treptele superioare de viteză pentru a oferi o accelerație mai rapidă și performanțe liniare.
Ne așteptăm ca rezultatul să fie cel mai rapid Mustang la nivel de accelerație dezvoltat vreodată".● Mustang oferă două noi moduri de rulare selectabile prin sistemul Drive Modes: “Drag Strip Mode” optimizează performanțele pentru o accelerație rapidă la startul de pe loc, iar “My Mode” le oferă șoferilor posibilitatea de a selecta setările preferate în ceea ce privește performanțele, dinamica și sunetul evacuării.
● Mustang va fi oferit în premieră cu tehnologia Cruise Control Adaptiv (Adaptive Cruise Control) și cu Sistemul de alertă în funcție de distanță (Distance Alert), acestea ajutând șoferii să menține o distanță corectă față de vehiculul din față, dar și cu Sistemul de avertizare la părăsirea benzii (Lane Departure Warning), care îi anunță pe șoferi în momentul în care aceștia părăsesc accidental banda de rulare.
● Livrările noului Ford Mustang către clienții din Europa vor debuta în 2018.
Via Ford
Oricum Tesla o bate in placerea de a conduce, a ramas doar faptul ca Mustang este o masina frumoasa
http://www.businessinsider.com/the-ford-mustang-v8-is-more-popular-among-mustang-buyers-in-europe-than-it-is-in-the-us-2015-8
http://www.roadandtrack.com/car-culture/buying-maintenance/news/a30502/ford-mustang-europe-sales/
70% din cumapratori europeni au mers pe V8, in timp ce culmea, americanii doar in proportie de 52% :-)
Foarte corecte recizarilor lui Andy care s-a ales cu o manuta rosie din partea celor pe care-i deranjeaza datele corecte! Ai sa razi, dar V8 -ul este cel mai popular motor chiar si in Europa! Si asta dintr-un motiv extrem de simplu! Europenii care vor Mustang sunt, de regula, pasionati ai marcii si nu amatori de masini de fite si aleg notorizarea care practic este sinonima cu ideea de muscle car. Cei care vor DOAR fite isi pot alege dintr-o gama larga de masini europe cu motoare de pana in 3000 cmc, eventual diesel, sa consume putin ....