Ford Mustang este una dintre cele mai celebre mașini din industria auto americană. La finalul anului 2013, constructorul din Dearborn a prezentat lumii întregi cea de-a șasea generație, prima comercializată la nivel global.
De asemenea, o altă noutate a fost unitatea de 2.3 litri turbo, cu patru cilindri, pe care a primit-o în premieră. Decizia a fost luată pentru a face Mustangul mai accesibil, dar și mai potrivit pentru piețe precum cea europeană.
Idila dintre Mustang și propulsorul EcoBoost (care a echipat vechiul Focus RS și actualul Focus ST, dar cu mai puțină putere) pare că s-a sfârșit. Cel puțin în Europa, acolo unde Mustang EcoBoost tocmai a fost eliminat din oferta aferentă mai multor țări.
Acest model nu mai apare pe site-urile oficiale din Germania, Spania, Italia, Franța și nici pe site-ul oficial Ford România.
Imediat după ce informația a apărut pe internet, un purtător de cuvânt al brand-ului din Dearborn a confirmat pentru Autocar că "Gama actuală Mustang include doar versiunea V8, reflectând preferințele clienților și cererea redusă pentru varianta cu motor de 2.3 litri: circa 15% din vânzări."
Revenind la țara noastră, Mustang GT (cu motor V8 de 5.0 litri) pornește de la 46.500 de euro.
Versiunea Mach 1, proaspăt revenită în lumina reflectoarelor, are un preț de listă recomandat de cel puțin 59.000 de euro.via Autocar
Există o categorie care are ceva cașcaval/ mălai dar nu vrea să plătească taxe, impozite, asigurări (nu că mie îmi surâde să le plătesc, ca idee zic). Altfel cum se explică mașinile premium luate de noi sau aproape noi cu motoare de 2 litri?
motor de 5 litri -7700 lei impozit pe an, RCA barosan, taxa de drum, Casco (de dorit), consum de două găleți jumate (25 %) în oraș......acum se va vedea cine are obrazul subțire
PS: sunetul de V8 e bestial, e nebunie curată, mi se face pielea de găină
(cum înlocuiești Edikkk sunetul de V8 ?... ăla din difuzoare nu se pune...)
dl nume are însă dreptate că un 2.3 turbo L4 a fost pus pe mustangul fox-body din 79 - avea amețitoarea putere de 134 cai, oricum mai multi decât 88 ai aspiratului.
și mai comică e însă puterea V8-ului de 4,2 litri (sau litre?) din 1982 - 111 cai (sau gloabe?) la 3.400 rotații pe minut (ori pe săptămână?) dar suna cred bestial pe șoselele pustii fiindcă criză petro-cămilară.
Fox-SVO-ul 2.3 tot SOHC dar cu injecție din 84 părea deci supersonic cu 175 de cai.
Ce zici ca mi-am dezactivat butonul start-stop ca ma enerva si motorul merge si la semafor si la giratoriu si cand opresc sa iau copii de la scoala si cand ii duc. Si nu cred ca o sa pateasca absolut nimic plamanii lor. Si asa cred si parintii celorlalti copii, ca si ei isi cara odraslele la fel.
Tu ce zici mai Cool Hand Luke?
Nah .. batatura mica, fonciire mare ..
@tatraurs, ti-ai luat-o la greu si ai fost dovedit ca un ipocrit, nesimtit, si mincinos. Calmeaza-te TU si incearca sa te mai legi de unii sau de altii si dupa aia mai discutam civilizat.
@Calingura Bengoasa,paranoicule,"voturi multiple" de la tine de la Balaceanca,voiam sa te jignesc si eu dar e inutil,o faci singur de fiecare data cand scrii ceva pe aici sibte bagi ca musca in dosul calului total neinvitat.Inutil sa ma mai cobor la nivelul tau,talpa tarii,imi provoci rau fizic,greata.