Ford Mustang a avut cele mai slabe vânzări din istorie în 2024

de Tiberiu Safta
Sambata, 04.01.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford Mustang a avut parte de cele mai slabe vânzări într-un singur an din istoria de 60 de ani ai modelului în 2024. Celebrul model de performanță a fost depășit pentru prima dată de SUV-ul electric Mustang Mach-E.

Potrivit noilor rezultate financiare dezvăluite de marca americană, modelul Mustang a avut parte de cele mai slabe vânzări din lunga sa istorie de 60 de ani în 2024. Mai exact, modelul de performanță al Ovalului Albastru s-a vândut în doar 44.003 exemplare, ceea ce înseamnă o scădere de 9.5% față de nivelul din 2023.

Vânzările pony car-ului american au scăzut drastic în ultimul trimestru al anului, după ce au fost vândute doar 7518 exemplare. De aici rezultă o scădere de 43.4% față de trimestrul 4 din 2023.

Este pentru prima dată când Ford Mustang a fost depășit la vânzări de celălalt model care-i poartă numele, Mustang Mach-E. Crossover-ul electric s-a vândut cu peste 7000 de unități în plus pe parcursul anului care s-a terminat recent.

În total, Mustang Mach-E a fost vândut în 51.745 de exemplare. Numai în ultimul trimestru s-au vândut 16.119 unități ale modelului electric, ceea ce reprezintă o creștere de 35.6% față de aceeași perioadă din 2023.

via Motor1

Comentarii (11)

  • Sorin Prelipceanu
    Păcat, pentru acest coupe old-school. În ultimul timp constructorii auto, aflați în criză financiară și de idei, recurg la scoaterea din sertar a unor nume iconice din trecutul lor și le readuc în actualitate, fără a avea vreo legătură concretă cu modele originale. Mustang mach-E nu-i Mustang, Capri nu-i Capri, Puma nu-i Puma, și exemple sunt multe. Când nu știi să te reinventezi, faci niște greșeli de marketing, care te trag mai tare în jos.....
    7 9
  • Un cetățean
    Când s-a recunoscut oficial ca se împing în sus prețurile termicelor, pentru a părea mai ieftine subvenționatele, logic sa se întâmple și asta, măcar daca era vorba de o electrică mai bună, Mach E e o mașină ieftină în construcție, slabă la orice.
    6 2
  • Banditos
    @Sorin

    Irelevante numele vechi, pardon, "iconice", pentru actuala generatie de cumparatori. Si nu numai.

    Fix de asta nu imi iau eu Puma, pentru ca intial era o pishpirica de oras si, acum, n-as putea sa traiesc cu gandul la ce a fost si ce a devenit. :)).

    Culmea, daca pui generatiile alaturi este imposibil sa nu vezi similitudini legate de design si nu numai.

    Tragand linie, vechiul Mustang, "icoana", se duce in cap. Fata fiindu-i luata de un aspirator. Bleah! N' asa?
    7 0
  • Adrian
    https://www.automarket.ro/stiri/ford-mustang-este-de-10-ani-cea-mai-vanduta-masina-sport-din-lume-113347.html

    Anul trecut era bine, acum nu mai e? Ne hotatam?
    1 5
  • se mai desteapta lumea. de mult zic ca mustangul e un gunoi de masina. pare ieftina, dar de fapt e foarte scumpa, la ce porcarie este. teapa pentru fraieri. si nici mach-e nu e cine stie ce.
    3 2
  • Să afirmi ca cei care au cumpărat un Mustang sunt prosti și acuma se deșteaptă lumea este cum este... dar nu-i treaba numanui pe ce considerente își alege cineva o mașină.
    Mustang este un moft, nu mai sunt bani de mofturi.
    2 2
  • @Dutz, sa stii ca cu parere de rau i-am numit fraieri, la ce drame am vazut in service chiar imi pare rau de oamenii aia la modul cel mai sincer, ca au fost fraieriti.

    pe de alta parte bani de mofturi inca sunt. vezi vanzarile la masini de moft chiar de la producatorul tau de suflet bmw, se vand ca painea calda masini de moft, incomparabil mai scumpe, de exemplu din gamele m si m performance.
    3 2
  • Elektrikkk
    Sunt maşini de masă şi pe diferite nivele:
    Dacia, Suzuki, Skoda, Opel
    Renault, VW, Peugeot
    Audi, DS, ..
    etc

    Şi la nivelele de sus, cei care îşi cumpără Mustang nu îl interesează cât sunt costurile la service.

    Acum lucrurile sunt clare, în ceea ce priveşte ICE vs BEV, lumea îşi dă seama că BEV sunt mult mai bune.
    2 1
  • Mulțumesc de corectare. Se pare că și tu ai înțeles greșit, apreciez (mai bine spus apreciam BMW) mai ales pentru dinamica si feedback. De câțiva ani nu mai rezonez cu designul robotizat.
    BMW este premium dar au și modele versatile care pot fi (și sunt) utilizate de oameni cu familii. Un Mustang nu poate fi utilizat în același fel, la acest aspect mă refeream că-i moft, nu doar că-i scump. Daca în BMW ai o anumită imagine (nefavorabilă să spunem) cum crezi ca ești perceput dacă ai un Mustang?
    PS mie îmi place Mustang și sper să nu dispară din peisaj.
    2 2
  • Să compari un ICE cu un BEV, la fel cum te compar pe tine cu o persoană rezonabilă și obiectivă… adică non-sens.
    Bun pentru tine nu-i bun și pentru altul, totul este relativ ;)
    0 0
  • nu inteleg de ce sa ai o imagine nefavorabila in BMW? dimpotriva, e o marca ravnita de toata planeta, masini excelente din toate punctele de vedere, care iti confera un atu ca proprietar/sofer.

    aaa, ca exista si marlani printre soferi si strica imaginea marcii, aia e altceva. aceia vor fi marlani indiferent de marca masinii, dar BMW ii gadila la orgoliul lor de giboni needucati si atunci mai abitir iese marlania din ei. insa la fel de bine, in tarile cu apa calda mai ales, BMW poate fi regasit la oameni dintre cei mai admirabili si discreti, unde apare acea impletire fericita intre om si bunul sau pe 4 roti.

    ceea ce vedem in romania, prea des din pacate, bloc de garsoniere confort 2-3 cu BMW in parcare este o anomalie, o inadecvare care zgarie rau retina.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru