Mai devreme în acest an, Ford a început oficial producția modelelor electrice Explorer Electric și Capri la uzina germană de la Koln. Deși a fost dezvăluit anul trecut, producția lui Ford Explorer Electric a început abia în iunie 2024. Prin comparație, noul Ford Capri a ajuns mai repede în producție după ce a fost prezentat în această vară. Producția noului Ford Capri a fost demarată în septembrie.
Acum, cu anul pe cale să se încheie în curând, Ford anunță că reduce din producția celor două modele electrice. Motivul? Cererea din ce în ce mai mică pentru mașini electrice la nivel european. Potrivit publicației germane Kolner Stadt-Anzeiger, un oficial al Ovalului Albastru a dat vina pe "deteriorarea rapidă a condițiilor de piață pentru mașinile electrice."
Ca urmare a deciziei de a micșora producția celor două modele electrice, angajații uzinei Ford de la Koln vor fi nevoiți să alterneze între a lucra o săptămână și a lua concediu încă o săptămână până la vacanța de Crăciun.
Mai mult, există și informații apărute în presă care sugerează că producția de mașini va fi micșorată la uzina de la Koln și la începutul lui 2025.Ford se confruntă acum cu o lipsă mare de cerere pentru câteva dintre modelele sale electrice la nivel mondial. În urmă cu câteva zile, constructorul american s-a văzut nevoit să oprească temporar producția lui F-150 Lightning la uzina americană din Dearborn, Michigan. Producția camionetei electrice va fi reluată abia din ianuarie 2025.
via Motor1
piata dudie doar ei sunt prosti si dau vina pe piata
Volvo are cresteri la electrificate, altii pica in cap.
Or fi de vina produsele lor?
https://evboosters.com/ev-charging-news/european-ev-sales-rise-98-in-september-2024-despite-overall-market-decline-of-61/
Cineva minte.
Aaa si Volvo ca iar vine talibanul suedez si-mi arunca o placuta suedeza ca n-am mentionat de febletea lui. Nu stiu daca e pe plus Volvo cu electricele dar nu vreau sa risc sa intru in gura lui ca nu mai ies nici tras cu F150 Lightning. Volvo e noul unicorn al industriei auto, cu 3 corni, 2 in frunte si-unu-n fund.
Iar UE, cu toti comunistii woke, ar trebui sa puna mana de la mana si sa inceapa infrastructura de incarcare la masinile electrice. Cand or fi statiile de incarcare la fel de dese si accesibile ca si benzinariile, atunci mai vorbim.
Volvo a făcut o chestie foarte bună, nu și-a crescut capacitatea de producție, este în zona premium (chiar dacă eu ca și utilizator de Volvo afirm simplu și clar ca nu-s chiar cum spun), o mașină super decenta dar nu premium. Volvo produce aprox 700.000 de mașini pe an și tocmai o dau la întors cu planul de electrificare totala. Dacă BEV-urile ar fi succes, hibridele in toate declinările (unele penibile) nu ar exista. Ori, ori… de ce sa vreau două tehnologii interconectate și dependente una de alta în același automobil?… nu merci!!! Cine vrea să-și dezvolte abilitățile de a identifica defecte și să-și facă abonament și prieteni în service… feel free.
Mai devreme sau mai târziu toți dăm într-o groapă și apoi începe distracția.
Ai făcut 4 clase la fata frecventa?
"Cine vrea să-și dezvolte abilitățile de a identifica defecte și să-și facă abonament"
Îhî. Fă-ți abonament sa vezi ce e defect la tine în cap.
Exact, adică susținătorii agendei 2035, electrificarea forțată duce la asta, cine se bucură ca Germania are probleme, când pentru România este principalul partener, iar în domeniul auto au multe investiții și locuri de muncă ? Ia vezi cine, cică asta este evoluție iar noi cei care criticam asta suntem comuniști.
Ești comunist pentru ca gândești ca un comunist.
Și aia mentineau fabricile și minele inutile, generatoare de pierderi, ca să aibă boborul locuri de muncă, sa nu se revolte. Să le modernizeze sau sa le înlocuiască cu altceva mai util nu me trecea prin cap, cum nici ție nu îți trece.
Dupa porcariile facute de ei au inceput multi cu electrificarea, ca pana atunci erau toate bune si mergea treaba.
Germania mai are o mare problema: Von Leyen. Madam a facut niste afaceri de miliarde cu vaccinarea in masa si apoi a bagat niste sanctiuni Rusiei ca a distrus Europa.
Deci nu ne bucuram, doar suferim din cauza prostilor.
De aia si cand suntem primii la morti in accidente rutiere, nu ne bucuram, doar suferim ca sunt retardatii contra Volvo si pro BMW si agresivitate!!!
Deci nu ii mai plangeti atat pe germani!!!
Si nu va mai plangeti nici voi ca ii sustineti si sunteti la fel de prosti!!!
Cand cumparati troacele obosite, nu va faceti doar voua ray, ci tutoror.
Deci Germania primeste ce a facut. Din pacate sunt si victime colaterale, asa e in viata.
Cei care sustin coruptii nu sunt victime, ci complici!!! Voi asta faceti. Sustineti coruptia si mizeria si veti primi ce meritati.
Tu ca posesor de Volvo care nu e premium, cum crezi ca isi dau cu parerea atatia jurnalisti si cei ce testeaza masini si zic ca materialele, confortul, imbinarile sunt uneori mai bune ca la concurenta germana?
Adica aia sunt premium, chiar daca sunt inferiori? :))
Banuiesc ca un XC90 r-design cu toate optiunile disponibile nu e premium, dar o panarama de Seria 3 sau Seria 1 e premium pentru ca are semnul BMW :))
Voi astia care cumparati semne, vedeti ca nu alea fac masinile sa fie premium, ci alte calitati. Si premium e siguranta!
1. Chile are rezerve de 6 ori mai mari decât China. Argentina și Australia au și ele rezerve mai mari.
2. Nu toate bateriile folosesc litiu. Unele folosesc sodiu în loc de litiu.
Evident China are un avantaj ca nu trebuie sa importe litiu. Dar Europa importa petrol de o grămadă de vreme. Sa importe litiu în loc de petrol.
Deci germanii sunt de vina pentru ce se intampla in Europa, asa ca isi merita soarta. Pacat ca ne trag la vale pe toti.
La fel cu cocalarii care isi iau BMW-uri si ii omoara pe altii nevinovati.
https://www.tiktok.com/@noapte.de.noapte/video/7430305210859293984
Cocalarilorrrrrrr
Din cauza voastra ne cresc continuu asigurarile.
Vânzările globale de BEV nu spun nimic, China e liberă să facă ce dorește. În vest e cu opțiunea clientului, client care nu cumpără mizerii BEV.
Legat de petrol, uita-te la cat produce Norvegia.
Electrificarea de atunci a inceput.
Zeci de miliarde nu au fost aruncate pe electrificare, ci pe amenzi.
VAG BMW si Mercedes au avut de platit miliarde amenzi. Aia prostie, sa dai bani aiurea in loc sa investesti cu cap.
Dar cand sunt multi prosti, rezultatele sunt pe masura.
Cocalarilorrrrrrr ne trageti pe toti la vale si ne intoxicati.
Importurile de petrol vin din SUA, în majoritate, apoi din Norvegia. Norvegia nu e în UE, depinde ce înțelegi prin "Europa".
Dane, la care imbecilitati produci tu, de îl concurezi pe ăla cu foci la mansardă, încercarea de jignire nu ma poate jigni, pentru ca nu dau doi bani pe ce crezi tu. Dacă ai fi cineva care gândește, atunci da, m-ar deranja remarca ta.
Te-am băgat și pe tine în seamă, că văd că ești disperat.
https://www.youtube.com/shorts/nTLf052-alA
Cota de piață a BEV este spanac.
Toate manipulările pe care le postați peste tot, vânzările BEV cresc la nivel global sunt niște mizerii exact ca voi!