Ford își reconfigurează în prezent gama de modele comercializate în Europa, iar SUV-ul Edge va fi eliminat parțial din ofertă ca urmare a vânzărilor modeste.
Constructorul american a decis ca Ford Edge să rămână doar pe 7 piețe europene care cumulează circa 82% dintre unitățile vândute în Europa în primele trei luni ale anului. Printre acestea figurează și România, alături de Germania, Italia, Elveția, Polonia, Austria și Belgia.
Decizia Ford de a continua comercializarea lui Edge în România este surprinzătoare în contextul în care în primele patru luni ale anului au fost înmatriculate doar 27 de unități în țara noastră, mult sub cele 772 de unități Ecosport înmatriculate în același interval de timp.
La nivel european, potrivit datelor centralizate de compania de analiză Jato Dynamics, Ford Edge s-a vândut în 16.094 de unități în Europa în 2017, pentru ca în 2018 să scadă la numai 9.554 de unități. În schimb, Ford se aștepta la vânzări de 25.000 - 30.000 de unități Edge pe an în Europa.
"Decizia de la limita disponibilitatea lui Edge este în concordanță cu strategia noastră de a întări brandul Ford și de a crea un climat de afaceri profitabil în Europa, inclusiv prin eliminarea unor linii de modele mai puțin profitabile", menționează oficialii Ford.
Una dintre explicațiile pentru vânzările modeste este că Ford Edge este disponibil doar în versiune diesel care emite 156 de grame de dioxid de carbon pe kilometru, iar numeroase țări europene impun diverse taxe la achiziționarea de mașini care depășesc anumite limite de emisii.
Oferta de SUV-uri Ford pentru Europa se diversifică însă în această perioadă prin lansarea noii generații Kuga, a introducerii lui Explorer cu o versiune plug-in hybrid și, mai ales, prin lansarea noului SUV Puma, care va fi produs la uzina de la Craiova începând din a doua parte a anului.
Anterior, Ford a eliminat complet din gama monovolumele C-Max, Grand C-Max și B-Max din cauza vânzărilor slabe.Via Automotive News
chiar daca avea o benzina in oferta, tot nu se vindea. e slaba masina, asta e explicatia, slaba rau fata de produce concurenta.
Masina nu este slaba deloc,probabil pretul cam maricel a afectat vanzarile. Fac pariu ca daca avea sigla vw in bot se vindea mult mai bine. Daca nu e "ghermana" nu e buna...
Masina nu e rea dar pretul e mare. La maxim 40k ar merita dar ei o vand cu ~50k.
Jurnalistii vad ca o pozitioneaza ca rival pt Touareg. Parerea mea e ca Toureg e mult peste. Edge se apropie doar ca pret.
-radiatorul pierde lichid
-senzorul de distanta nu mai lucreaza cind dai in cea mai mica groapa
-consum de ulei de motor peste 1l intre schimburi
-injectorul de la filtrul de particule nu mai lucreaza
-sa blocat volanul si bine inteles ca masina nu a mai pornit,a trebuit sa o duc la service pe platforma
Este de doua saptamini la service,si nu stiu cind va fi gata.
Concluzia...........O MARE TEAPA
Cred ca este fabricata pe vapoarele care le aduc din Canada!!!!!!!!!
-radiatorul pierde lichid
-senzorul de distanta nu mai lucreaza cind dai in cea mai mica groapa
-consum de ulei de motor peste 1l intre schimburi
-injectorul de la filtrul de particule nu mai lucreaza
-sa blocat volanul si bine inteles ca masina nu a mai pornit,a trebuit sa o duc la service pe platforma
Este de doua saptamini la service,si nu stiu cind va fi gata.
Concluzia...........O MARE TEAPA
Cred ca este fabricata pe vapoarele care le aduc din Canada!!!!!!!!!