Esential
163 | de cai putere dezvoltă cel mai puternic diesel instalat pe Kuga. |
După ce în momentul lansării a fost singura opţiune din gama noului Kuga, dieselul TDCi de 136 de cai putere va ieşi la pensie. Ford intenţionează să scoată de pe piaţă unitatea de 2.0 litri şi să o înlocuiască cu alte două versiuni de putere, ceva mai proaspete. Este vorba despre unităţile de 140 şi 163 de cai putere, care vin cu resurse îmbunătăţite dar şi cu performanţe notabile.
Dieselul entry-level va fi disponibil numai împreună cu versiunea 4x2 şi va asigura un consum redus de combustibl în ciclu mediu, estimat la 5.9 litri/100 de kilometri, cu 0.3 litri mai bun decât cel al versiunii vechi de 136 de cai. Şi emisiile de CO2 se reduc, de la 159 la 156 de g/km.
Vîrful de gamă, reprezentat de unitatea de 163 de cai putere promite de asemenea un consum redus, de 6.0 litri/100 de km, cu 0.4 litri mai puţin decât vechea versiune de 136 de cai putere, in versiune 4x4. Emisiile scad şi ele de la 169 la 159 de g/km.
Noile versiuni diesel vor fi disponibile împreună cu singura opţiune pe benzină, de 2.5 litri turbo, ce livrează 200 de cai putere.
via - autoblog
ford este populara pentru fiabilitatea scazuta, in principal a motoarelor 1.8 tdci si 2.0 tdci de pe mondeo model vechi facute exclusiv de ei care erau foarte foarte problematice.
ca sa iti explic despre ce e vorba cu psa
PSA ESTE LIDER LA MOTORIZARI DIESEL, ei fac motorizarile diesel iar Ford sare cu banul, adica cumpara licenta...50% 50%...ford niciodata dar niciodata nu a stiut sa faca un motor singur, daramite diesel (ai exemple clare, 1.8 tdi care fumega mai rau ca un tdi si 2.0 tdci care sunt vai de mama lor la fiabilitate). Tot ce a avut bun Ford a fost de la Volvo (motoare pe benzina) sau Peugeot.
In plus cand vezi un test cu Mini Cooper 1.6 in orice revista care se respecta, mentioneaza "motor produs de grupul PSA" cand vezi un motor 2.0 hdi care este o legenda in vest si putin cunoscut la noi....scrie PRODUS DE PSA......
inca o dovada este ce a zis "eu"
la Peugeot apar noutatile acum iar la Ford peste cateva luni...
Ford cumpara licenta de 50% pentru a avea drepturi egale de a folosii aceasta tehnologie atata tot.
Bafta
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_group/cooperation_ford_b2.php
Daca francezii ii spun cooperare, eu zic sa ii credem. Sau baieteii de ei habar n-au despre ce vorbesc si trebuie sa vina un destept ca tine sa ii lamureasca?