Chiar dacă achizițiile online de mașini sunt încă un subiect în dezvoltare, pentru că foarte puțini clienți sunt deschiși să cumpere online o mașină pe care nu o văd sau nu o testează în prealabil, cei de la Ford fac un pas în față și anunță faptul că dezvoltă o tehnologie interesantă care va fi utilizată în viitor de clienți în procesul de achiziție: testele virtuale cu ajutorul ochelarilor VR (Virtual Reality).
Conform celor de la Ford, tehnologia - care se află în acest moment în dezvoltare - le va permite clienților să "testeze" virtual mașinile pe care le dorește din gama de modele Ford fără a ieși din propria casă.
"Suntem în fața unei coli albe de hârtie. Este ușor să ne imaginăm însă că un client interesat să cumpere un SUV ar putea experimenta un drive test peste dunele din deșert fără să fie nevoit să iasă din confortul propriei case", spune Jeffrey Nowak, director al biroului Global Digital Experience în cadrul Ford Motor Company.
"În mod similar, dacă îți cauți o mașină de oraș, ai putea sta acasă, relaxându-te în pijamale și încercând traseul virtual până la școală în condiții de trafic aglomerat imediat după ce copiii au mers la culcare", continuă oficialul mărcii americane.Ford utilizează deja avantajele tehnologiei VR în centrele sale de design. De exemplu, noua generație Fiesta, care va fi lansată în showroom-urile europene în cursul acestui an, a fost dezvoltată la interior cu ajutorul acestei noi abordări, astfel că designerii au stabilit mult mai ușor și mai repede poziția comenzilor pe bord, designul general al habitaclului și pozițiile pe care le experimentează pasagerii și șoferul pe scaune.
Pentru orice om ar fi mai usor sa intalnesca orice topmodel si sa ii faca orice test doreste, si asta ”fără să fie nevoit să iasă din confortul propriei case" si ”relaxându-te în pijamale” :)