FORD EUROPA RĂMÂNE CU 82% DIN CAPACITATEA ACTUALĂ DE PRODUCŢIE
Uzina Ford din Southampton produce Transit (care va fi mutat în Turcia, alături de versiunea de marfă Transit Connect), în timp ce fabrica din Dagenham care va fi închisă se ocupă de producţia de elemente de caroserie pentru modelele Ford. Compania nu va închide însă complet complexul de producţie din Dagenham, în fabrica de motoare de aici urmând să fie construit, începând cu 2016, un propulsor diesel de 2.0 litri cu emisii reduse.
Odată cu închiderea celor trei fabrici, capacitatea europeană de producţie a celor de la Ford va scădea cu circa 355.000 de unităţi (18% din totalul producţiei europene a mărcii), economia realizată de Ford prin aceste decizii fiind de 450-500 de milioane de dolari. Conform datelor oferite astăzi de Ford, pierderile pe care marca le va înregistra în acest an în Europa vor fi de circa 1.5 miliarde de dolari.
MĂSURI ADIŢIONALE LA NIVELUL REŢELEI DE DEALERI
Închiderea fabricilor din Genk, Southampton şi Dagenham este doar una dintre măsurile de restructurare pe care Ford le ia în Europa. Conform comunicatului oficial care anunţă aceste decizii, închiderile vor fi dublate de o strategie diferită de abordare a reţelei de dealeri. Printre măsuri se va număra reducerea substanţială a stocurilor, lucru care va duce, spun cei de la Ford, la efecte pozitive pe termen lung la capitolele performanţă, profit şi satisfacţia clienţilor.
via Ford
Dar nu-mi dau seama cine o duce bine, poate Bugatti.
Sau BMW, la cate X6 albe vinde in Romania (pun intended ;) )
Din pacate multe familii vor suferi din cauza locurilor de munca disparute, asta e cu adevarat trist.
Realitatea e alta, cel putin aia care nu e in capul tau:
http://www.automarket.ro/stiri/ford-focus-cea-mai-vanduta-masina-din-lume-in-primele-7-luni-ale-anului-46472.html
Sa stii ca Focus are vanzari mai bune decat Golf pe tot globul.
Daca Focus e urat cu spume,Golf e o mizerie.....
Europenii s-au obisnuit sa lucreze pe salarii mari, cu costuri mari de productie si sa ofere produse din ce in ce mai putin competitive pe o piata afectata de criza. Si asta se vede in special la PSA, Ford Europa si Opel care desi au fiecare cateva modele bine vandute (208, Focus, Astra) sunt pe pierdere de ani buni, pentru ca o firma nu poate exista doar din vanzarea unui anumit model, trebuie acoperite eficient toate clasele.
Industria auto britanica e sortita necompetitivitatii: toate marcile importante (mai putine ca degetele de la o mana in 2012) sunt proprietate germana in conditiile in care inainte de anii 70 aveau zeci de firme auto, majoritatea fiind intrate de ani buni in cartile de istorie.
Focusul DIN 1998 A INFLUENTAT disign exterior la taoate masinile din ziua de azi:uitati-va dev exemplu la farurile alungite incepand cu bmw, mercedes ......hyunday..
CA SI STABILITATE SI FIABILITATEBATE ORICE MASINA GERMANA