Ford ia în considerare fabricarea lui EcoSport şi în uzina de la Craiova

de Sebastian Toma
Luni, 23.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford analizează posibilitatea fabricării modelului EcoSport şi în uzina din Craiova, titrează colegii de la 0-100.ro. Dacă decizia va fi favorabilă, producţia ar putea începe în a doua jumătate a lui 2017.

Ford EcoSport, SUV-ul de clasă mică al mărcii americane, ar putea fi fabricat şi în România. Potrivit colegilor de la 0-100.ro, conducerea companiei analizează posibilitatea introducerii unui al doilea model în fabricaţie la uzina din Craiova alături de B-Max, iar EcoSport este cel mai recent subiect propus. Informaţia referitoare la EcoSport vine de la Ovidiu Cioroianu, liderul sindical Ford România, dar reprezentanţii Ford au confirmat doar că se caută oportunităţi de a introduce noi produse în fabricaţie, fără să intre în detalii specifice. Dacă decizia va primi undă verde, fabricaţia celui de-al doilea model la uzina din Bănie va demara în a doua jumătate a anului 2017.

În prezent, Ford îl produce pe EcoSport în India, dar aşteptările de vânzări ale companiei americane pentru gama sa de SUV-uri, anume de a tripla vânzările pe piaţa din Europa până în 2018, ar obliga constructorul să introducă un nou sit de producţie pentru acesta. Zvonurile anterioare referitoare la al doilea model introdus pe linia de fabricaţie a fabricii din Craiova îl vehiculau pe Fiesta, dar acestea au fost infirmate de compania americană la scurtă vreme de la apariţia acestora.

Pe lângă B-Max, Ford Craiova produce şi motoarele 1.0 şi 1.5 EcoBoost.

Urmareste Automarket
Uzina Ford din Craiova a necesitat mai multe opriri ale producţiei în ultimii doi ani pe fondul cererii în scădere pentru segmentul de nişă de care aparţine modelul B-Max. Fabrica din Bănie a avut nevoie şi de o restructurare a forţei de muncă prin plecări voluntare, pentru a reduce efectivele în corelaţie cu necesităţile în materie de cadenţă.
Aceste probleme au fost cauzate atât de vânzările în scădere ale lui B-Max, cât şi de faptul că uzina produce un singur model şi este nevoită să răspundă prompt la fiecare scădere de cerere a acestuia prin opriri temporare ale producţiei.

Via 0-100.ro | Mediafax

Comentarii (6)

  • Andy taticutu
    Iar daca se poate sa-i puna motor de -999cmc!
    3 9
  • Claudiu
    Veste buna si putin buna in acelasi timp. Daca verificati cifrele de vanzari ale modelului EcoSport, veti vedea ca abia s-au vandut 20.000 de unitati in Europa, deci nu se vor produce mai mult de cateva zeci de mii de unitati pe an la uzina de la Craiova, care va ramane in continuare la o capacitate foarte mica de productie. Dar decat deloc, mai bine si asa cu cate putin.
    15 1
  • someone
    scoateti b-maxul si bagati in productie la craiova ceva de volum...fiesta sau viitorul ka. pe langa ecosport, sa raman on topic
    4 2
  • pai cum sa-l cumpere lumea? la cat e de urat, as cumpara chiar si un Juke.
    5 3
  • hazard
    Vai de capul ei de masina! Cum e posibil ca un "mare" producator auto ca Ford sa scoata asemenea aberatie in zilele noastre? AHAHAHAHAH :D:D
    5 4
  • Mai intai sa facem autostraaaaaaaaaaaazi si drumuri decent practicabile si dupa sa avem pretentii de la Ford sa ne puna in brate responsabilitatea ASAMBLARII unui model de volum!
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru