Ford, GM si Chrysler scad in ochii clientilor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Industria auto americana se concentreaza in jurul orasului Detroit, unde isi au originea marii constructori de peste ocean: Chrysler, GM si Ford. Cunoscuti sub titulatura de "Big Three", cei trei mari constructori se pare ca trec printr-o perioada dificila in ceea ce priveste rezultatele financiare.
Anul acesta cota de piata a celor trei abia a insumat 50%, iar Toyota a reusit sa detroneze GM din topul celor mai mari producatori. Se pare ca acest declin a luat nastere in urma perceptiei formate de consumatori, care cred ca vehiculele produse de acesti trei mari constructori sunt de o calitate mai proasta.
La aceasta concluzie au ajuns cercetatorii de la CNW Market Research care au realizat studii pentru a testa reactia clientilor la posibilitatea achizitionarii unui model GM, Ford sau Chrysler. Cei trei mari constructori incearca acum sa se orienteze spre o politica de fidelizare a publicului care incearca sa ii convinga pe acestia sa nu mai cumpere produsele brandurilor straine.
Ford a facut primul pas in acest sens si a lansat o campanie publicitara impreuna cu firma JWT.
Campania consta in testarea unui model Ford de catre proprietarii masinilor japoneze si evidentierea calitatilor remarcate de acestia la vehiculele americane. Calitatile vor fi folosite de JWT in noua campanie publicitara Ford.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
am rugamintea sa citesti mai bine articolul...era vorba de calitate, nu de lux sau dotari...
ca sa-ti faci o idee de ce inseamna masina americana, iti spun ca la ei exista conceptul de masina produsa in zi de luni (sic!), daca nu stii ce inseamna, intreaba...
iar din punct de vedere tehnologic, US cars suck big time...la ei se produceau pana nu demult sau poate ca se mai produc si azi SUV-uri cu punte spate rigida (care e de-a dreptul criminala pe sosea) sau motoare V8 cu o singura axa cu came, etc, etc...si totul cumlmineaza cu franele...la masinile normale (nu Mustang sau Corvette sau F40) franele sunt facute in cea mai mare bataie de joc, mai ales la SUV-uri...parca in ideea de te face sa intri in sant/stalp/parapet (whichever comes first) cat mai repede...
Mea culpa...:) exact asta am vrut sa zic da le-am confundat...am "luat" F-ul de la Ford si am dat la o parte restu...jos palaria in fata ochiului vigilent...
De design ce să spun, maşinile americane încep să semene cu camioanele. Cu cât eşti mai pătrăţoasă şi ai grila mai mare şi cromată cu atât mai bine.
Japonezii sunt singurii care s-au adaptat la piaţa americană, după ce au intrat pe piaţă în urma crizei petrolului din anii 70.
Faţă de americani aceştia oferă şi calitate. Dar le-a trebuit ceva timp până şi-au făcut imaginea, dar aşa sunt ei perseverenţi.
Reacţia producătorilor americani este tipică. "Fidelizare". Adică nu îţi dăm ce vrei tu (calitate) îţi arătăm ce avaataje ai dacă cumperi de la noi şi, nu-i aşa, trebuie să fii patriot şi să nu mai cumeri de la orezari.
Comic este un procent forte mare de americani (test printre studenţii de colegiu !!!) consideră mărcile Lexus, Infiniti, Acura ca fiind americane :D.
cred ca este mai important sa stai intr-o masina sigura decat sa ai mii de butoane si luminite in bord.
eu unul am un focus si sunt super multumit de el... chiar daca este ceva mai zgomotos si mai puturos(doar 100CP). la cei 20000 de km facuti in 4 luni nu am avut nici o problema si pot sa spun ca mi se potriveste ca o manusa. totul se reduce la obisnuinta... iar cine zice ca ford nu face 2 bani... habar nu are ce vorbeste.
ala cu "nu se mai vinde ford" iar nu stie ce vorbeste. probabil ca ei isi fac fabrici doar ca sa arunce banii pe fereastra :)