Ford Focus va primi un diferenţial controlat electronic în standard
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ford a anunţat că noul Focus va primi un sistem de control al cuplului motor în viraje. Deşi nu este o noutate pentru modelele de performanţă, acest sistem ar apărea în premieră în clasa lui Focus pe piaţa din Statele Unite ale Americii, în timp ce piaţa europeană va aprecia existenţa sa ca dotare standard. Sistemul simulează prezenţa unui diferenţial cu alunecare limitată prin înfrânarea roţii de la interiorul virajului.
Respectiva manevră este imperceptibilă pentru şofer şi îi conferă acestuia un sentiment de control pe întreaga perioadă de timp pe care o petrece în abordarea virajului. Tracţiunea este îmbunătăţită semnificativ, spun cei de la Ford, iar manevrabilitatea urcă la o cotă ridicată, declară oficialii Ford. Acest sistem a fost anunţat în treacăt încă de la prezentarea noului Focus, dar nu a fost menţionată introducerea sa în rândul dotărilor standard.
Atât versiunea sedan, cât şi versiunea hatchback a lui Focus vor beneficia de acest echipament în standard. Cei de la Ford spun că noul sistem le vine în ajutorul şoferilor începători, dar le este util şi şoferilor experimentaţi care vor mai mult de la autoturismul pe care îl conduc.
Cei de la Ford susţin că sistemul este inspirat de comportamentul schiorilor pe pârtie, deşi acest echipament tehnologic nu este deloc nou în lumea auto.Via | AutoGuide
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Sau asta e rezultatul unui compromis intre Focus-ul european si hidosenia americana?
In ceea ce priveste designul, sufera de pe urma faptului ca noul Focus este un model global. Versiunea hatchback are niste stopuri ciudate, linii laterale care nu prea au continuitate si fluiditate, iar grila din spoilerul fata mi se pare cam mare. Totusi, sa asteptam sa apara masina (din cate am inteles, probabil prin luna martie sau aprilie), ca sa putem sa vizualizam si sa testam noul model. Desi ma asteptam la ceva mai mult de la designul noului model, poate atunci cand voi vedea masina, mi se va parea altfel in realitate decat in poze...
Prima generatie Focus a reprezentat un eveniment, atunci cand a fost lansata. Despre a doua generatie, s-a spus ca a pierdut ceva din exotismul primei generatii, dar ca totusi reprezinta o maturizare a modelului. Ma astept ca noul model sa vina cu noutati si sa fie bine cotat in segment, in ceea ce priveste trenul de rulare si poate si noile motoare, chiar daca are un design controversat... Nu exista masina perfecta, dar astept cu interes noutatile pe care le va aduce 2011 :)
La multi ani cu sanatate si drumuri pe care sa le parcurgeti cu bine!
hein Jabulani!