Ford va scoate un Focus coupe, rival pentru VW Scirocco
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ford Focus va incerca sa indeplineasca cele mai variate cerinte ale clientilor mondiali, drept pentru care americanii au anuntat ca vor lansa in urmatorii ani pana la 10 variante de caroserie ale compactului.
Pana acum, publicul s-a bucurat de variantele C-Max si Grand C-Max ale modelului, urmand ca de la jumatatea acestui an sa primeasca noile variante dezvaluite la Detroit: hatchback-ul cu cinci usi si sedan. Bineinteles, la scurt timp dupa lansarea pe piata va sosi si varianta break, anticipata deja de multe site-uri de specialitate.
Ford are planuri mari cu Focus, intentionand sa dea nastere in urmatorii ani unei versiuni coupe, capabile sa egaleze sportivitatea rivalului Volkswagen Scirocco.
Mai mult decat atat, constructorul din Detroit va incerca o alta reteta pentru varianta decapotabila a compactei. Mai exact, Ford va inlocui acoperisul hard-top cu unul soft-top, spre care se indreapta toate sperantele unui succes de vanzari. Varianta coue si cea decapotabila ar urma insa sa fie produse in Statele Unite si sa fie mai apoi exportate in Europa intr-un numar redus de exemplare.
Noul Focus va sta si la baza viitorului Ford Kuga, care va fi disponibil in doua variante de caroserie, una cu cinci si una cu sapte locuri si ampatament marit. Cel-de-al zecelea model din gama Focus va fi, dupa cum probabil intuiati, o versiune electrica a modelului compact.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Ford in Romania
-
Ford C-Max (2014-prezent) Preţ: 17.550 - 23.550 €
-
Ford Ecosport Preţ: 15.400 - 23.650 €
-
Ford Edge Preţ: 41.850 - 48.600 €
-
Ford Fiesta Preţ: n/a - 24.050 €
-
Ford Fiesta Active Preţ: 15.650 - 19.300 €
-
Ford Focus Preţ: n/a - 28.450 €
-
Ford Focus RS Preţ: 37.000 €
-
Ford Focus Sedan Preţ: 18.000 - 23.950 €
-
Ford Focus Wagon Preţ: n/a - 29.300 €
-
Ford Galaxy Preţ: 34.600 - 38.950 €
-
Ford Grand C-Max (2014-prezent) Preţ: 18.800 - 24.800 €
-
Ford Ka+ Preţ: 8.800 - 10.100 €
-
Ford Kuga facelift Preţ: 20.900 - 36.150 €
-
Ford Mondeo (2014-prezent) Preţ: 23.700 - 39.100 €
-
Ford Mondeo Wagon (2014-prezent) Preţ: n/a - 40.100 €
-
Ford Mustang Bullitt Preţ: 50.800 €
-
Ford Mustang Convertible facelift Preţ: 42.800 - 50.800 €
-
Ford Mustang facelift Preţ: 38.800 - 46.800 €
-
Ford Ranger Preţ: 26.245 - 44.047 €
-
Ford S-Max Preţ: 26.650 - 35.000 €
-
Ford Tourneo Connect (2013-prezent) Preţ: 18.612 - 26.548 €
-
Ford Tourneo Courier Preţ: 13.400 - 17.888 €
-
Ford Tourneo Custom Van (2012-prezent) Preţ: 35.718 €
-
Ford Transit Preţ: 25.792 €
-
Ford Transit Connect (2013-prezent) Preţ: 16.380 - 18.860 €
-
Ford Transit Custom Cargo (2013-prezent) Preţ: 24.792 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Renault a pregătit câteva noutăți importante pentru Scenic E-Tech. Modelul electric al mărcii franceze primește acum un încărcător mai rapid, precum și sistemul One Pedal care permite accelerarea și frânarea prin folosirea unei singure pedale. (11.04)
-
MG a publicat primele imagini sugestive cu un viitor SUV electric. Acesta se numește CyberX și urmează să fie dezvăluit la Salonul Auto de la Shanghai. (11.04)
-
Constructorul japonez de automobile anunță o serie de îmbunătățiri pentru modelul GR Yaris. Printre altele, direcția și transmisia au fost recalibrate, iar clienții pot bifa o frână de mână verticală, inspirată din motorsport. (11.04)
-
Kia dezvoltă un motor pe benzină nou. Va putea fi folosit și pe post de generator
-
Primele imagini cu viitorul Audi A6 Sedan. Rivalul Seriei 5 debutează în 15 aprilie
-
Marea Britanie: mașinile cu motor hibrid vor putea fi vândute până în 2035
-
UE ia în considerare să elimine taxele vamale pentru mașinile electrice din China
-
Stellantis a oprit producția lui Leapmotor T03 în Polonia
si da, e urat cu spume
eu unul votez focus.
Va rog nu mai folositi clisee din astea. Sunt unii care au bani de masini mult mai scumpe. Daca masina arata bine, nu avea nimeni nimic cu ea... era apreciata atat de visatori, cat si de cei cu cascavalu' in buzunar... insa opinia majoritatii spune ca e mai URATA decat generatia precedenta. ASTA E REALITATEA !
ce mai urmeaza ? cabrio combi ? monovolum roadster ?
se strutzo-camileaza tot
designerii devin tot mai ergonomici si practici si se duce dreacu toata frumusetea masinilor