Pe lângă faptul că poate să atingă o viteză maximă de 266 km/h, cu 4 km/h în plus față de vechiul Focus RS, noul Focus RS se mândrește cu singurul mod de rulare din întregul segment care favorizează drift-urile.
Inspirați de Ken Block, cei de la Ford au dezvoltat și un mod de rulare numit "Drift", care favorizează supravirarea la bordul lui Focus RS și poate să asigure, în mâinile potrivite, derapaje impresionante. Fiind vorba despre o motorizare turbo și un sistem de tracțiune integrală, cei de la Ford au echipat modelul Focus RS și cu un sistem launch control, pentru a evita avarierea trenului de propulsie la lansările făcute de neexperimentați și a asigura atingerea mai ușoară a timpului 0-100 km/h anunțat în fișa tehnică. În ciuda faptului că este cel mai puternic model de volum din segment, Ford Focus RS nu se mândrește cu cea mai mare viteză maximă a acestei nișe, fiind depășit de Honda Civic Type R la acest capitol cu doar 4 km/h. În materie de performanțe pe Nurburgring, oficialii Ford nu au specificat încă nicio estimare despre ce ar putea să facă noul Focus RS, nivelul superior de putere și de cuplu făcându-l un adversar pe cinste pentru Renault Megane RS Trophy și Seat Leon Cupra, cele două compacte de performanță care s-au duelat pentru cel mai bun timp la categoria modelelor cu tracțiune față, bătălie de care n-a fost străin nici Honda Civic Type R. În orice caz, specificațiile noului Ford Focus RS sunt cel puțin impresionante, mai ales dacă le compărăm cu cele ale lui Volkswagen Golf R, singura compactă de volum de performanță echipată cu motor supraalimentat și tracțiune integrală. Noul Focus RS anunță performanțe mai bune și decât celebrul Subaru Impreza WRX STI. Din rândul compactelor de performanță, Mercedes-Benz A45 AMG și Audi RS3 Sportback anunță un nivel de putere mai ridicat, precum și un timp 0-100 km/h mai bun.Via Ford
Comentarii (4)